Maar we hadden het net toch weer over hond-mens bijtincidenten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als een Jack Russel een Mastino doodbijt dan verdient die dezelfde gevolgen als welke andere hond dan ook.
Blank, blond haar en blauwe ogen?quote:
Legaal inkomen dan. Maar dat is wat karig qua criteria.quote:
Aldus de sociaal-liberaal.quote:
Jawohl.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Blank, blond haar en blauwe ogen?
Bij bijtincidenten met mensen ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar we hadden het net toch weer over hond-mens bijtincidenten?
Steriliseren schijnt dan niet eens meer te helpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij bijtincidenten met mensen ook.
Laten we dan ook een kiesrecht-examen invoeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:06 schreef Perrin het volgende:
Een gehaald theorie-examen pedagogische vaardigheden.
Ze verzinnen wel leuke namen.quote:Groups on the far right include Proud Boys, Oath Keepers, Three Percenters
Dat hebben arbeiders niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kinderen kosten veel geld, dat moet je wel hebben natuurlijk.
Ik mis nog "Forum voor Democratie". Ook zo'n onzinnige naam voor een fascistische partij.quote:
Daarom kinderbijslag afschaffen en bijstand verlagen. Kinderen krijgen moet een weloverwogen levenskeuze zijn. Bij twijfel is er de chemische abortus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kinderen kosten veel geld, dat moet je wel hebben natuurlijk.
Koe klokken klanquote:
White Aryan Resistance, National Association for the Advancement of White Peoplequote:
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom kinderbijslag afschaffen en bijstand verlagen. Kinderen krijgen moet een weloverwogen levenskeuze zijn. Bij twijfel is er de chemische abortus.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis nog "Forum voor Democratie". Ook zo'n onzinnige naam voor een fascistische partij.
Was ik maar Thierry mr. Hiddema Remlof.quote:
Dan moeten ze eerst maar eens een begroting opstellen voor de eerste 20 levensjaren van hun gewenste kroost. Eens kijken of ze zich dan nog zo graag willen voortplanten.quote:
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.quote:
He, die bril op 0:51 heb ik ook!quote:
Zo dom is ze niet dus aangezien ze zo snel doorheeft waar haar voornaamste inkomen-genererende talenten liggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.
Dat is ook zo'n eng iets. Of dat "verlichting" festival van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.
Ik denk dat prostitutie voor haar profijtelijker zou zijn. Of is ze echt lelijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.
Dat heet policor-weg met ons-wegkijkerisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind het altijd wel opmerkelijk dat het benadrukken van raciale kenmerken wel kan als je niet-blanken bedoelt.
White Entertainment Television, speciaal bedoeld voor blanke mensen. Met een eigen awardshow waar blanke entertainmentsterren worden gehuldigd, en een eigen walk of fame waar enkel blanke mensen worden onderscheiden. Dat kan toch niet?
En dat terwijl jij met je superieure zaad nog maar moet hopen de volgende generatie een plezier te kunnen doen met het doorgeven van jouw genenpakket.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Postmodernisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind het altijd wel opmerkelijk dat het benadrukken van raciale kenmerken wel kan als je niet-blanken bedoelt.
White Entertainment Television, speciaal bedoeld voor blanke mensen. Met een eigen awardshow waar blanke entertainmentsterren worden gehuldigd, en een eigen walk of fame waar enkel blanke mensen worden onderscheiden. Dat kan toch niet?
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar ik heb je helemaal niet gezegd wie de vader is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dat terwijl jij met je superieure zaad nog maar moet hopen de volgende generatie een plezier te kunnen doen met het doorgeven van jouw genenpakket.
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst maar eens een begroting opstellen voor de eerste 20 levensjaren van hun gewenste kroost. Eens kijken of ze zich dan nog zo graag willen voortplanten.
Ook wel lachen als je op twitter even zoekt op #white #hate #die ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouwja, zo rooskleurig is het ook niet voor alle blanken daar volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.
Die met kinderen dan ook, tenzij de kinderen zich fulltime aan de zorg willen wijden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.
Dan moet je een politieke partij beginnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heet policor-weg met ons-wegkijkerisme.
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja, zo rooskleurig is het ook niet voor alle blanken daar volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.
Daar zou ik geen probleem mee hebben.
Denk dat die 2018 super majority voor de republikeinen nog niet zo zeker isquote:Democratic special-election candidates have improved their margins over Republicans by an average of 14.4 points.
Uiteraard is het hypocriet, maar niet relevant. De underdog krijgt altijd wat waardeloze voordeeltjes toebedeeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.
Daar zou ik geen probleem mee hebben.
Postmodernisme en neo-marxisme: the opressed vs the opressor, de ene groep tegen de ander.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.
Welke kansen krijgen de Amerikanen met een niet-westerse migratieachtergrond dan niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.
Omdat wij blanken toch wel weten dat we superieur zijn, dat hoeven we de rest niet telkens in te wrijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo'n instelling leidt juist tot segregatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
Hoho, ook white trash heeft recht op extra kansen bepleit ik net.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n instelling leidt juist tot segregatie.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. En ook die fijne wrestling shows zijn het domein van white trash.
Zijn overigens ook echt trump supporters, zelfs nog in oval office geweest bij hem op bezoek meen ikquote:
Hoezo? De situatie dat een problematische vergrijzing optreedt omdat aanzienlijke bevolkingsgroepen wordt verboden om kinderen te krijgen, is niet van toepassing.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan moet je een politieke partij beginnen.
Blijkbaar is dat ideaal ver weg.quote:I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character.
Maar waarom zou je die twee überhaupt op basis van huiskleur (onder)scheiden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, ook white trash heeft recht op extra kansen bepleit ik net.
Ja begrijp je het niet? Wisten we al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:24 schreef LelijKnap het volgende:
Dat soort dingen kan je alleen maar zeggen als je de mens niet begrijpt.
Omdat contact met mensen van een andere kleur eng is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die twee überhaupt op basis van huiskleur (onder)scheiden?
Wat begrijp ik niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja begrijp je het niet? Wisten we al.
Escapisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)sgebruik-europa.html
En maar klagen dat het allemaal zo slecht is. Vuige junks.
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)sgebruik-europa.html
En maar klagen dat het allemaal zo slecht is. Vuige junks.
XTC is natuurlijk voor interessant aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.
Ja, Kroepoekje is dood.quote:
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hč. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
XTC is natuurlijk voor interessant aan de verkeerde kant.
Definieer fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hč. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebben
Met een fatsoenlijke baan kan je prima XTC gebruiken lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hč. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebben
Geen idee, ik ken enkel Kaas- dus al mijn meningen over de verkeerde kant zijn op hem gebaseerd.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken enkel Kaas- dus al mijn meningen over de verkeerde kant zijn op hem gebaseerd.
Vind dit ook wel prima. Er moeten meer consequenties komen voor het plaatsen van bagger op internet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:41 schreef remlof het volgende:
Harvard weert studenten om foute Facebook-posts
De Amerikaanse universiteit Harvard heeft de toelating van zeker tien studenten teruggedraaid vanwege seksueel getinte en racistische posts op Facebook. Ze deden de uitlatingen in een besloten groep.
Hulde voor Harvard
En wat moeten we dan doen met onze tijd?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vind dit ook wel prima. Er moeten meer consequenties komen voor het plaatsen van bagger op internet.
Dan ben ik zelfs bereid te stoppen met trollen.
Staat gelukkig alleen maar een enorme Amerikaanse legerbasis in Qatartwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
Hij blijft ook maar doorgaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Staat gelukkig alleen maar een enorme Amerikaanse legerbasis in Qatartwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:36:50So good to see the Saudi Arabia visit with the King and 50 countries already paying off. They said they would take a hard line on funding... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:44:55...extremism, and all reference was pointing to Qatar. Perhaps this will be the beginning of the end to the horror of terrorism! reageer retweet
Zal die dit zelf nou wel geloven of is het gewoon de beste troll ooit?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij blijft ook maar doorgaan.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:36:50So good to see the Saudi Arabia visit with the King and 50 countries already paying off. They said they would take a hard line on funding... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:44:55...extremism, and all reference was pointing to Qatar. Perhaps this will be the beginning of the end to the horror of terrorism! reageer retweet
Excelsheets vullen. Zoals Jezus ook deed.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wat moeten we dan doen met onze tijd?
Wat is er zo ongeloofwaardig? Amerikaanse president praat met Saudi's over Iran. Lijkt me behoorlijk voorspelbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal die dit zelf nou wel geloven of is het gewoon de beste troll ooit?
Maar wel even voor $100.000.000.000 wapens verkocht aan de Islamitische Staat Saoedi-Arabiëquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Bystander effect waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:49 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_transgender.html
gewoon even op klaarlichte dag transgenders slaan en niemand die ingrijpt
quote:Harvard-memes voor geile burgerlijke tieners
Paar weken terug was alles ook nog heel gezellig met de meneer uit Qatar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel even voor $100.000.000.000 wapens verkocht aan de Islamitische Staat Saoedi-Arabië
twitter:mattbpete twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:46:04@realDonaldTrump Trump and the emir of Qatar, three weeks ago. https://t.co/l6Upo3cLRF reageer retweet
Je denkt dat de Saudi's F35s en tanks aan terroristengroepen gaan leveren?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel even voor $100.000.000.000 wapens verkocht aan de Islamitische Staat Saoedi-Arabië
Nee, daar moorden ze gewoon massaal Jemenieten mee uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je denkt dat de Saudi's F35s en tanks aan terroristengroepen gaan leveren?
Beetje nadenken allemaal.
Wel van die TOW-raketjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Goeie muziek welquote:
Bovendien is dat 100 miljard dollar die S-A niet kan uitgeven aan het subsidieren van salafistische moskeeen en bijlesinstituten etc. in Europa.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |