Hoho, ook white trash heeft recht op extra kansen bepleit ik net.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n instelling leidt juist tot segregatie.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. En ook die fijne wrestling shows zijn het domein van white trash.
Zijn overigens ook echt trump supporters, zelfs nog in oval office geweest bij hem op bezoek meen ikquote:
Hoezo? De situatie dat een problematische vergrijzing optreedt omdat aanzienlijke bevolkingsgroepen wordt verboden om kinderen te krijgen, is niet van toepassing.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan moet je een politieke partij beginnen.
Blijkbaar is dat ideaal ver weg.quote:I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character.
Maar waarom zou je die twee überhaupt op basis van huiskleur (onder)scheiden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, ook white trash heeft recht op extra kansen bepleit ik net.
Ja begrijp je het niet? Wisten we al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:24 schreef LelijKnap het volgende:
Dat soort dingen kan je alleen maar zeggen als je de mens niet begrijpt.
Omdat contact met mensen van een andere kleur eng is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die twee überhaupt op basis van huiskleur (onder)scheiden?
Wat begrijp ik niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja begrijp je het niet? Wisten we al.
Escapisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)sgebruik-europa.html
En maar klagen dat het allemaal zo slecht is. Vuige junks.
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)sgebruik-europa.html
En maar klagen dat het allemaal zo slecht is. Vuige junks.
XTC is natuurlijk voor interessant aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.
Ja, Kroepoekje is dood.quote:
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hè. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
XTC is natuurlijk voor interessant aan de verkeerde kant.
Definieer fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hè. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebben
Met een fatsoenlijke baan kan je prima XTC gebruiken lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hè. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebben
Geen idee, ik ken enkel Kaas- dus al mijn meningen over de verkeerde kant zijn op hem gebaseerd.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken enkel Kaas- dus al mijn meningen over de verkeerde kant zijn op hem gebaseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |