quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.
Dat heet policor-weg met ons-wegkijkerisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind het altijd wel opmerkelijk dat het benadrukken van raciale kenmerken wel kan als je niet-blanken bedoelt.
White Entertainment Television, speciaal bedoeld voor blanke mensen. Met een eigen awardshow waar blanke entertainmentsterren worden gehuldigd, en een eigen walk of fame waar enkel blanke mensen worden onderscheiden. Dat kan toch niet?
En dat terwijl jij met je superieure zaad nog maar moet hopen de volgende generatie een plezier te kunnen doen met het doorgeven van jouw genenpakket.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.
Postmodernisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind het altijd wel opmerkelijk dat het benadrukken van raciale kenmerken wel kan als je niet-blanken bedoelt.
White Entertainment Television, speciaal bedoeld voor blanke mensen. Met een eigen awardshow waar blanke entertainmentsterren worden gehuldigd, en een eigen walk of fame waar enkel blanke mensen worden onderscheiden. Dat kan toch niet?
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar ik heb je helemaal niet gezegd wie de vader is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dat terwijl jij met je superieure zaad nog maar moet hopen de volgende generatie een plezier te kunnen doen met het doorgeven van jouw genenpakket.
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst maar eens een begroting opstellen voor de eerste 20 levensjaren van hun gewenste kroost. Eens kijken of ze zich dan nog zo graag willen voortplanten.
Ook wel lachen als je op twitter even zoekt op #white #hate #die ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouwja, zo rooskleurig is het ook niet voor alle blanken daar volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.
Die met kinderen dan ook, tenzij de kinderen zich fulltime aan de zorg willen wijden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.
Dan moet je een politieke partij beginnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heet policor-weg met ons-wegkijkerisme.
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja, zo rooskleurig is het ook niet voor alle blanken daar volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.
Daar zou ik geen probleem mee hebben.
Denk dat die 2018 super majority voor de republikeinen nog niet zo zeker isquote:Democratic special-election candidates have improved their margins over Republicans by an average of 14.4 points.
Uiteraard is het hypocriet, maar niet relevant. De underdog krijgt altijd wat waardeloze voordeeltjes toebedeeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.
Daar zou ik geen probleem mee hebben.
Postmodernisme en neo-marxisme: the opressed vs the opressor, de ene groep tegen de ander.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.
Welke kansen krijgen de Amerikanen met een niet-westerse migratieachtergrond dan niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.
Omdat wij blanken toch wel weten dat we superieur zijn, dat hoeven we de rest niet telkens in te wrijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo'n instelling leidt juist tot segregatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |