Maar we hadden het net toch weer over hond-mens bijtincidenten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als een Jack Russel een Mastino doodbijt dan verdient die dezelfde gevolgen als welke andere hond dan ook.
Blank, blond haar en blauwe ogen?quote:
Legaal inkomen dan. Maar dat is wat karig qua criteria.quote:
Aldus de sociaal-liberaal.quote:
Jawohl.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Blank, blond haar en blauwe ogen?
Bij bijtincidenten met mensen ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar we hadden het net toch weer over hond-mens bijtincidenten?
Steriliseren schijnt dan niet eens meer te helpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij bijtincidenten met mensen ook.
Laten we dan ook een kiesrecht-examen invoeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:06 schreef Perrin het volgende:
Een gehaald theorie-examen pedagogische vaardigheden.
Ze verzinnen wel leuke namen.quote:Groups on the far right include Proud Boys, Oath Keepers, Three Percenters
Dat hebben arbeiders niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kinderen kosten veel geld, dat moet je wel hebben natuurlijk.
Ik mis nog "Forum voor Democratie". Ook zo'n onzinnige naam voor een fascistische partij.quote:
Daarom kinderbijslag afschaffen en bijstand verlagen. Kinderen krijgen moet een weloverwogen levenskeuze zijn. Bij twijfel is er de chemische abortus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kinderen kosten veel geld, dat moet je wel hebben natuurlijk.
Koe klokken klanquote:
White Aryan Resistance, National Association for the Advancement of White Peoplequote:
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom kinderbijslag afschaffen en bijstand verlagen. Kinderen krijgen moet een weloverwogen levenskeuze zijn. Bij twijfel is er de chemische abortus.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis nog "Forum voor Democratie". Ook zo'n onzinnige naam voor een fascistische partij.
Was ik maar Thierry mr. Hiddema Remlof.quote:
Dan moeten ze eerst maar eens een begroting opstellen voor de eerste 20 levensjaren van hun gewenste kroost. Eens kijken of ze zich dan nog zo graag willen voortplanten.quote:
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.quote:
He, die bril op 0:51 heb ik ook!quote:
Zo dom is ze niet dus aangezien ze zo snel doorheeft waar haar voornaamste inkomen-genererende talenten liggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.
Dat is ook zo'n eng iets. Of dat "verlichting" festival van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.
Ik denk dat prostitutie voor haar profijtelijker zou zijn. Of is ze echt lelijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |