twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
Wat de fuck. Die man is echt gek geworden. Dit slaat helemaal nergens op.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
En zijn staf zegt "Je moet zijn tweets niet serieus nemen"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck. Die man is echt gek geworden. Dit slaat helemaal nergens op.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
Ik kaap nooit. Sluit alleen soms per ongeluk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net te laat om te kapen en er Fuck Trump van te maken
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
Goed kapsel ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://twitter.com/maturetrumptwts
Dit geeft hoop.
Zeker niet. Ben wel benieuwd naar het verhaal van Comey.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Veel mensen denken dat hij vooral de laatste dagen zo absurd doet, om het nieuws weg te houden van de aanstaande comey hearing. Niet dat dat enig nut heeft natuurlijk
Daarom zegt hij ook "weer"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is uit die tweet van Trump, zeikerd. Jij doet dingen als Fuck the USA en Fuck Russia.
quote:If Trump meant to damage Sadiq Khan, he's mistaken. Being marked as an enemy by the former "Apprentice" star is about the surest-fire way to cult popularity in Britain short of personally masterminding a One Direction reunion. By contrast, the people Trump will damage are his supposed conservative allies in Britain. Theresa May, the Prime Minister, is reported to be exasperated.
Begint dat donderdag?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Veel mensen denken dat hij vooral de laatste dagen zo absurd doet, om het nieuws weg te houden van de aanstaande comey hearing. Niet dat dat enig nut heeft natuurlijk
Zou hij ook doorhebben dat zijn eigen regering niet erg blij is met de breuk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:09 schreef Tchock het volgende:
Zoals verwacht is Trump ook verantwoordelijk voor de plotselinge breuk in het Midden-Oosten.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
Ja die kende ik al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je deze ook?
https://twitter.com/geertmilder
Als dat al zo is interesseert het hem waarschijnlijk geen zak. Las ook al een artikel over zijn speech voor de NAVO vorige maand, naar verluidt hebben zijn kabinetsleden (incluis bijvoorbeeld McMaster) hemel en aarde bewogen om Trump zo ver te krijgen dat hij artikel 5 van de NAVO zou bekrachtigen. Tot het allerlaatste moment stond het in de versies van zijn speech... en toen sloeg ie het over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zou hij ook doorhebben dat zijn eigen regering niet erg blij is met de breuk?
Ik neem aan om een uur of 10 's ochtends in DC.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Donderdag ja, geen idee hoe laat. Eens opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |