twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
Wat de fuck. Die man is echt gek geworden. Dit slaat helemaal nergens op.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
En zijn staf zegt "Je moet zijn tweets niet serieus nemen"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck. Die man is echt gek geworden. Dit slaat helemaal nergens op.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
Ik kaap nooit. Sluit alleen soms per ongeluk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net te laat om te kapen en er Fuck Trump van te maken
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
Goed kapsel ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://twitter.com/maturetrumptwts
Dit geeft hoop.
Zeker niet. Ben wel benieuwd naar het verhaal van Comey.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Veel mensen denken dat hij vooral de laatste dagen zo absurd doet, om het nieuws weg te houden van de aanstaande comey hearing. Niet dat dat enig nut heeft natuurlijk
Daarom zegt hij ook "weer"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is uit die tweet van Trump, zeikerd. Jij doet dingen als Fuck the USA en Fuck Russia.
quote:If Trump meant to damage Sadiq Khan, he's mistaken. Being marked as an enemy by the former "Apprentice" star is about the surest-fire way to cult popularity in Britain short of personally masterminding a One Direction reunion. By contrast, the people Trump will damage are his supposed conservative allies in Britain. Theresa May, the Prime Minister, is reported to be exasperated.
Begint dat donderdag?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Veel mensen denken dat hij vooral de laatste dagen zo absurd doet, om het nieuws weg te houden van de aanstaande comey hearing. Niet dat dat enig nut heeft natuurlijk
Zou hij ook doorhebben dat zijn eigen regering niet erg blij is met de breuk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:09 schreef Tchock het volgende:
Zoals verwacht is Trump ook verantwoordelijk voor de plotselinge breuk in het Midden-Oosten.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
Ja die kende ik al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je deze ook?
https://twitter.com/geertmilder
Als dat al zo is interesseert het hem waarschijnlijk geen zak. Las ook al een artikel over zijn speech voor de NAVO vorige maand, naar verluidt hebben zijn kabinetsleden (incluis bijvoorbeeld McMaster) hemel en aarde bewogen om Trump zo ver te krijgen dat hij artikel 5 van de NAVO zou bekrachtigen. Tot het allerlaatste moment stond het in de versies van zijn speech... en toen sloeg ie het over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zou hij ook doorhebben dat zijn eigen regering niet erg blij is met de breuk?
Ik neem aan om een uur of 10 's ochtends in DC.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Donderdag ja, geen idee hoe laat. Eens opzoeken
Oh sochtends zou mooi zijn. Dan is het hier 3 uur smiddags of zit ik nu totaal verkeerdquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem aan om een uur of 10 's ochtends in DC.
En toch is May nog steeds bezig met het likken van de aars van Trump. Terwijl de "vriendschap" tussen haar en Trump haar volgens mij schade doet in de peilingen.quote:
Dat is toch 4 uur 's middags?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
http://thehill.com/homene(...)r-comey-hearing-live
Hier staat het, komt dus live op CBS en Fox 10.am
Is volgens mij 3 uur snachts hier.
Oke 10 am is dus 4 uur smiddags op donderdag bij ons.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh sochtends zou mooi zijn. Dan is het hier 3 uur smiddags of zit ik nu totaal verkeerd
Wat een tragisch figuur is het toch ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dat al zo is interesseert het hem waarschijnlijk geen zak. Las ook al een artikel over zijn speech voor de NAVO vorige maand, naar verluidt hebben zijn kabinetsleden (incluis bijvoorbeeld McMaster) hemel en aarde bewogen om Trump zo ver te krijgen dat hij artikel 5 van de NAVO zou bekrachtigen. Tot het allerlaatste moment stond het in de versies van zijn speech... en toen sloeg ie het over.
Nee het is aan de oostkust 6 uur vroeger, is hier om 16:00 dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
http://thehill.com/homene(...)r-comey-hearing-live
Hier staat het, komt dus live op CBS en Fox 10.am
Is volgens mij 3 uur snachts hier.
Hij aan de bak, wij lekker uitslapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:15 schreef KetchupFTW het volgende:
P is binnenMet wat voor gemiddelde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gefeliciteerrd natuurlijk
P is binnenIk ben pertinent tegen het vieren van een P als een prestatie dus ik feliciteer je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed gedaan.Op naar de volgende 120 punten.
7,5 als alles mee zit, 7,3 als alles tegen zit.quote:
Ze sponsoren gewoon net weer even de andere haatclubjes als SA.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Qatar is natuurlijk altijd een boevenstaat geweest, zoals alle staten aldaar. Maar goed ze hebben veel centjes en 'mooie' gebouwen dus kijkt iedereen graag naar dergelijke zaken en niet naar de terroristen en slaven die er verblijven.
Zo hard gestreden voor cum, maar het mocht niet baten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben pertinent tegen het vieren van een P als een prestatie dus ik feliciteer je niet.
Maar goed gedaan.Op naar de volgende 120 punten.
P is binnenLekker, gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Cum laude voor je propedeuse boeit toch geen zak zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zo hard gestreden voor cum, maar het mocht niet baten.
Dit kan zomaar een quote van Kaas zijn alleen op weg naar huisquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zo hard gestreden voor cum, maar het mocht niet baten.
Had hij cum voor zijn bachelor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |