Ik ben benieuwd.twitter:ronfresen twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:07:45Vanmiddag cruciaal in #formatie. Veel werk dit weekend (telef en fysieke ontmoetingen) bracht nog geen doorbraak (naar verkenning met GL) reageer retweet
Woensel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is eigenlijk de fijnste (minst multiculturele) plaats in Nederland buiten de Randstad?
In Groningen zie je eigenlijk alleen maar blanken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is eigenlijk de fijnste (minst multiculturele) plaats in Nederland buiten de Randstad?
Hoe zijn de huizenprijzen daar?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Groningen zie je eigenlijk alleen maar blanken.
Heb je het nu over de stad of de provincie?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Groningen zie je eigenlijk alleen maar blanken.
Indonesië.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
Jij komt sowieso je huis niet uit dus wat lul je nou.quote:
Dat zijn wel echt piepdorpjes. Die hebben waarschijnlijk geen behoeften aan een vreemdeling uit de Randstad.quote:
Dat beslis ik anders lekker zelf wel bob.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef Euribob het volgende:
"Breaking" news over de zoveelste aanslag in een glas water mag lekker in NWS blijven. Daar kan je dat mooi bespreken.
Heftige shit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gvd man
Ook echt elke dag weer he, en dat in Nederland
Oei, deze gaat niet goed vallen bij de juristenbevolking hier.quote:
Nuh.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat beslis ik anders lekker zelf wel bob.
Minder minder minder.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gvd man
Ook echt elke dag weer he, en dat in Nederland
Beide, kan later altijd nog inzoomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je het nu over de stad of de provincie?
Allebei. Vorig jaar was ik in die streek op vakantie, viel echt op dat contrast met de randstad. Vond het er opvallend monocultureel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je het nu over de stad of de provincie?
Des te belangrijker dat het huis een beetje fijn is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij komt sowieso je huis niet uit dus wat lul je nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |