Strontium doet het zeker ook goed bij je?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Mijn scheikundeniveau is meer een beetje van de orde "er staat arseen op die kaart hihihihi".
Eindelijk zegt het iets verstandigs. Doeiquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Pubers moeten sowieso dit café uit.
Jaaquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Strontium doet het zeker ook goed bij je?
Ja, jij bent dan ook econoomquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Mijn scheikundeniveau is meer een beetje van de orde "er staat arseen op die kaart hihihihi".
Was ook mijn slechtste vak, gelukkig zat ik helemaal achteraan in het lokaal en omdat je allemaal van die grote bakken had met wasbakken etc. tussen de tafels door kon je vrij gemakkelijk alles bij je buurman afkijken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:06 schreef Kaas- het volgende:
De nazi's refereerden naar de Joden als het.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Eindelijk zegt het iets verstandigs. Doei
quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:08 schreef Rezania het volgende:
A neutron walks into a bar and asks how much for a beer. Batman: 'For you? No charge!’
Badum tssss.
Ik zat naast een meisje die altijd zat te lullen maar ik probeerde toch een beetje mee te doen tussendoor. Dacht altijd dat de leraar een hekel aan me had maar ze had gewoon een hekel aan dat meisje. Toen is die relatie tussen de docent en mij ook een stuk beter gewordenquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was ook mijn slechtste vak, gelukkig zat ik helemaal achteraan in het lokaal en omdat je allemaal van die grote bakken had met wasbakken etc. tussen de tafels door kon je vrij gemakkelijk alles bij je buurman afkijken.
In het 4e jaar snel laten vallen natuurlijk
*groan*quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:08 schreef Rezania het volgende:
A neutron walks into a bar and asks how much for a beer. Batman: 'For you? No charge!’
Badum tssss.
Meest significante dat ik herinner van scheikunde was dat die jongen naast mij me altijd op z'n stijve pener wees die hij op en neer bewoog in z'n trainingsbroek.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was ook mijn slechtste vak, gelukkig zat ik helemaal achteraan in het lokaal en omdat je allemaal van die grote bakken had met wasbakken etc. tussen de tafels door kon je vrij gemakkelijk alles bij je buurman afkijken.
In het 4e jaar snel laten vallen natuurlijk
En nu ga je samenwonen met hem, schattig tochquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meest significante dat ik herinner van scheikunde was dat die jongen naast mij me altijd op z'n stijve pener wees die hij op en neer bewoog in z'n trainingsbroek.
Haha nee, die gozer heeft een vriendin tegenwoordig denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En nu ga je samenwonen met hem, schattig toch
Oei, dit brengt een pijnlijke herinnering bij me op van de basisschool.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meest significante dat ik herinner van scheikunde was dat die jongen naast mij me altijd op z'n stijve pener wees die hij op en neer bewoog in z'n trainingsbroek.
Dat is vast tijdelijk omdat hij nog niet uit de kast wil komenquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha nee, die gozer heeft een vriendin tegenwoordig denk ik.
Zeggen of niet over beginnen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oei, dit brengt een pijnlijke herinnering bij me op van de basisschool.
Auw.
Pijnlijk.
Je moet ook in het vakgebied zitten om het te waarderen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wetenschaps humor is dat onevenredig vaak eigenlijk
IT nerd humor ook, trouwens
Veel wiskundegrapjes zijn wel echt leuk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hulde!quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:
Ik heb mijn scriptie af. Het is echt bagger geworden maar 't moet maar.
Ik kan om goede science-humor wel lachen maar dit is gewoon niet grappigquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nice! Ik vond formeel fiscaal recht nog best wel interessant eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:
Formeel recht is echt mijn ding. Bij straf ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vond formeel fiscaal recht nog best wel interessant eigenlijk.
En wat vindt je vriendin daarvan?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Formeel recht is echt mijn ding. Bij straf ook.
Ik vind formeel over het algemeen zo saai op dit moment. Materieel strafrecht vond ik bijvoorbeeld echt veel spannender.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Formeel recht is echt mijn ding. Bij straf ook.
Die staat een beetje tegenover rechten zoals de vrouwen van mannen die gigantische modelspoorbanen op zolder hebben liggen. Een mix van "wat is daar in godsnaam leuk aan" en "het zal wel".quote:
anarcho kapitalisme?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:17 schreef Kaas- het volgende:
Onze grote vriend robin007bond had er een handje in om hier ellendig lange strips te posten die hij echt hilarisch vond, over anarchoblablaisme of zo, terwijl er niet 1 medestander te vinden viel. Wat op zich alsnog wel grappig was.
Goede kerel wel.
Het is af! Party hard! *g*quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:
Zo denkt dat mokkeltje van me over Fok.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staat een beetje tegenover rechten zoals de vrouwen van mannen die gigantische modelspoorbanen op zolder hebben liggen. Een mix van "wat is daar in godsnaam leuk aan" en "het zal wel".
Ze deed iets in de mode toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staat een beetje tegenover rechten zoals de vrouwen van mannen die gigantische modelspoorbanen op zolder hebben liggen. Een mix van "wat is daar in godsnaam leuk aan" en "het zal wel".
Kaas-...jongemannen zijn geen mokkeltjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo denkt dat mokkeltje van me over Fok.
Robin kennende niet.quote:
Heb jij ook pas over een maand vakantie? Op de UvA bij Economie & Bedrijfskunde wel.quote:
Ik noemde m'n schoonmoeder dit weekend een mokkel en ze zei dat woord een beetje negatief te vinden. Onterecht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kaas-...jongemannen zijn geen mokkeltjes.
Tis wat lower class, he? Dat land niet lekker bij sommigen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik noemde m'n schoonmoeder dit weekend een mokkel en ze zei dat woord een beetje negatief te vinden. Onterecht.
Als ik mijn tentamen haal dan heb ik daarna alleen nog maar scriptieverdediging. Als er nog kuilen in de weg komen kan het zijn dat ik pas eind augustus klaar ben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb jij ook pas over een maand vakantie? Op de UvA bij Economie & Bedrijfskunde wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |