Als je maar weet dat het niet persoonlijk bedoeld is.quote:
Nee want ik heb haar geïnstrueerd dat je gamma moet zeggen met een harde g en niet zo'n rochelende.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij gammastraling komt. "Gamma, dat is toch een bouwmarkt?"
Ik leef nog in onzekerheid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb jij die baan trouwens gekregen, Kaas-?
Nummer toevallig nog?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik was eens op vakantie met een meisje uit havo-4 (voor de goede orde, dat was geen one on one) en ik heb haar wijs gemaakt dat water water heet, omdat water in de 18e eeuw is ontdekt door de Britse ontdekkingsreiziger Mr. Water, waarna het naar hem is vernoemd.
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik was eens op vakantie met een meisje uit havo-4 (voor de goede orde, dat was geen one on one) en ik heb haar wijs gemaakt dat water water heet, omdat water in de 18e eeuw is ontdekt door de Britse ontdekkingsreiziger Mr. Water, waarna het naar hem is vernoemd.
Chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.
Jij bent nog een gelover in het goede van de mens, he?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.
Zeker, maar hoezo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent nog een gelover in het goede van de mens, he?
Men schijnt mensen te zoeken die in de kassen in het Westland willen werken zag ik in het voorbijgaan vandaag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Iemand nog een goede suggestie voor een baantje in de zomer?
Gewoon restaurantquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Wel een rapport ontvangen naar aanleiding van het laatste rondegesprek met feedback en beoordelingen en dat kon niet beter. Dus ik heb wel redelijk goede hoop.quote:
Wiet kweken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Da's in ieder geval niet verkeerd, is ook een goede tip overigens, vraag altijd om feedback na een sollicitatie als je de baan niet krijgt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een rapport ontvangen naar aanleiding van het laatste rondegesprek met feedback en beoordelingen en dat kon niet beter. Dus ik heb wel redelijk goede hoop.
Te ver van Amsterdam.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Men schijnt mensen te zoeken die in de kassen in het Westland willen werken zag ik in het voorbijgaan vandaag.
Ik mis je punt volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waterstof lijkt mij wat hoog ingezet in dit geval
Euri heeft zojuist een autocensuur ingebouwd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh een trump supporter in de sc, dit wordt knokken.
Manpower zoekt mensen voor Schiphol maar daar schijn je een andere taal voor te moeten spreken.quote:
Ik ben niet zo van de taalblunders. Mijn domme momentjes zijn altijd praktisch van aard. Zo heb ik mezelf een keer opgesloten op mijn eigen balkon.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:57 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, we hebben allemaal onze domme momentjes gehad. Diverse SC'ers nog in praktisch elke post. Mijn chillste fout was dat ik tot op zeer late leeftijd dacht dat men sprak van "uitgeproduceerde" asielzoekers.
Andere taal als in alles wat niet-Engels is?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Manpower zoekt mensen voor Schiphol maar daar schijn je een andere taal voor te moeten spreken.
Zeker.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's in ieder geval niet verkeerd, is ook een goede tip overigens, vraag altijd om feedback na een sollicitatie als je de baan niet krijgt.
En ze betalen in doekoe, niet in Euro's als ik de advertentie goed begreepquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Andere taal als in alles wat niet-Engels is?
Hihi.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de taalblunders. Mijn domme momentjes zijn altijd praktisch van aard. Zo heb ik mezelf een keer opgesloten op mijn eigen balkon.
Mag ik vragen waarom je het daar niet werd?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker.Doe ik ook. Bij een sollicitatie werd ik het niet, maar die hebben me toen wel aanbevolen bij een andere, waardoor ik daar op gesprek nu alsnog een goede kans maak. Dat is ook nog best chill.
Ik ben op dezelfde dag mijn OV-chipkaart, pinpas en bril kwijtgeraakt, alle in verschillende zakken en het voorvakje van mijn tas.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de taalblunders. Mijn domme momentjes zijn altijd praktisch van aard. Zo heb ik mezelf een keer opgesloten op mijn eigen balkon.
O op die fiets.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ze betalen in doekoe, niet in Euro's als ik de advertentie goed begreep
Och, deed ik vanavond nog bij de hypotheek adviseur, moest er achteraf zelf om lachen. Ik vragen aan het eind van het gesprek "en wanneer weten we of de hypotheek krijgen" terwijl dat na 5 minuten al rond was.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:59 schreef Kaas- het volgende:
Als ik in de praktijk iets teringdoms doe moet ik altijd wel even lachen en applaudisseren eigenlijk.
Ze zeiden dat alle sollicitatierondes goed gingen en best met me doorwilden, maar dat er domweg eentje bij zat die nog iets beter was. Niet echt een verbeterpunt ontvangen. Zat bij de laatste 4 uit 600 dus was uiteindelijk alsnog wel soort van trots.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je het daar niet werd?
Oh...ik heb een betere, wat dacht je van overgooien maar dan niet met een bal maar met dartpijlen. Twee keer raden waar de dartpijl zat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:00 schreef Tchock het volgende:
En toen ik klein was heb ik een keer een gat in mijn eigen schedel geramd met een steen uit een "dievenval" die ik met een vriendje had gemaakt.
Hehe dat heeft mijn tante ook gedaan maar toen had ze haar rijbewijs al en ging ze de eerste keer rijden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik wou van de pure zenuwen, tijdens mijn allereerste rijles waar het enorm druk was in de spits, waar ik puur alles letterlijk opvolgde wat leraar zei, links sturen op de rotonde. Leraar zei immers, je gaat hier links over de rotonde. Dusja, ik stuurde ook meteen naar links.
Haha. Nice.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik wou van de pure zenuwen, tijdens mijn allereerste rijles waar het enorm druk was in de spits, waar ik puur alles letterlijk opvolgde wat leraar zei, links sturen op de rotonde. Leraar zei immers, je gaat hier links over de rotonde. Dusja, ik stuurde ook meteen naar links.
Ik spreek het altijd uit zoals de bouwmarkt. Wist niet eens dat er verschil in zit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee want ik heb haar geïnstrueerd dat je gamma moet zeggen met een harde g en niet zo'n rochelende.
Ja, ja, dat soort voorbeelden doen het altijd goedquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:03 schreef skysherrif het volgende:
Wel leuk dat die lul van een leraar dat verhaal gewoon vertelde aan iemand anders in mijn klas die daar ook zat.
Dat zeg ik. Gammastraling.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik spreek het altijd uit zoals de bouwmarkt. Wist niet eens dat er verschil in zit.
Het voegde niks toe aan het topic in kwestie, dat was mijn punt. Perfecte illustratie van puberaal gedrag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is het ook een beetje gek om je al te veel aan te trekken van een alfa/beta grapje. Dat is toch vrij onschuldig ?
Oh ja, ken de context van de opmerking inderdaad niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het voegde niks toe aan het topic in kwestie, dat was mijn punt. Perfecte illustratie van puberaal gedrag.
Zuurstof is niet zuur, mind = blown.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |