Als je maar weet dat het niet persoonlijk bedoeld is.quote:
Nee want ik heb haar geïnstrueerd dat je gamma moet zeggen met een harde g en niet zo'n rochelende.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij gammastraling komt. "Gamma, dat is toch een bouwmarkt?"
Ik leef nog in onzekerheid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb jij die baan trouwens gekregen, Kaas-?
Nummer toevallig nog?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik was eens op vakantie met een meisje uit havo-4 (voor de goede orde, dat was geen one on one) en ik heb haar wijs gemaakt dat water water heet, omdat water in de 18e eeuw is ontdekt door de Britse ontdekkingsreiziger Mr. Water, waarna het naar hem is vernoemd.
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik was eens op vakantie met een meisje uit havo-4 (voor de goede orde, dat was geen one on one) en ik heb haar wijs gemaakt dat water water heet, omdat water in de 18e eeuw is ontdekt door de Britse ontdekkingsreiziger Mr. Water, waarna het naar hem is vernoemd.
Chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.
Jij bent nog een gelover in het goede van de mens, he?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.
Zeker, maar hoezo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent nog een gelover in het goede van de mens, he?
Men schijnt mensen te zoeken die in de kassen in het Westland willen werken zag ik in het voorbijgaan vandaag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Iemand nog een goede suggestie voor een baantje in de zomer?
Gewoon restaurantquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Wel een rapport ontvangen naar aanleiding van het laatste rondegesprek met feedback en beoordelingen en dat kon niet beter. Dus ik heb wel redelijk goede hoop.quote:
Wiet kweken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Da's in ieder geval niet verkeerd, is ook een goede tip overigens, vraag altijd om feedback na een sollicitatie als je de baan niet krijgt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een rapport ontvangen naar aanleiding van het laatste rondegesprek met feedback en beoordelingen en dat kon niet beter. Dus ik heb wel redelijk goede hoop.
Te ver van Amsterdam.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Men schijnt mensen te zoeken die in de kassen in het Westland willen werken zag ik in het voorbijgaan vandaag.
Ik mis je punt volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waterstof lijkt mij wat hoog ingezet in dit geval
Euri heeft zojuist een autocensuur ingebouwd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh een trump supporter in de sc, dit wordt knokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |