Oh, zo'n puberaal kutventje zonder vrienden die denkt dat ie stoer is door een pro-PVV trolletje te zijn. Nog beter, echt.quote:
Je ziet mensen van 41 dit evengoed op Fok posten. Dat is het erge.quote:
Ik heb ook echt wonderlijk naar Macron zitten kijken tijdens de ontmoetingen met Trump.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat hij niet door heeft dat HIJ de verantwoordelijke man is, maar goed, het is een type van naar beneden trappen en naar boven likken, natuurlijk.
Pubers moeten sowieso dit café uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zo'n puberaal kutventje zonder vrienden die denkt dat ie stoer is door een pro-PVV trolletje te zijn. Nog beter, echt.
Behalve dat dit niet in ONZ staat maar in GC en écht tegen gewoon minimaal een dozijn mensenrechten ingaat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
ONZ / Plaats hier plaatjes van bananen
ONZ / Nukes lanceren
ONZ / Stel, je bent tandarts
Andere topics van hem
Ik heb echt hardop moeten lachenquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
ONZ / Plaats hier plaatjes van bananen
ONZ / Nukes lanceren
ONZ / Stel, je bent tandarts
Andere topics van hem
Mag hoor, niemand die je mist.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Pubers moeten sowieso dit café uit.
Nou, doei dan maar hè.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dit is pure SM hahaquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ligt eraan, meestal vindt dat rond de 16 plaats maar bij sommige mensen gaat het door tot na hun 70equote:Op woensdag 7 juni 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
Vanaf welke leeftijdscategorie verlies je het stigma ''puber''?
Wat zijn de vereisten?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt eraan, meestal vindt dat rond de 16 plaats maar bij sommige mensen gaat het door tot na hun 70e
Als je voorbij het niveau "bèta'squote:Op woensdag 7 juni 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
Oeiiiiii nog steeds boos.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je voorbij het niveau "bèta's" bent ongeveer. Jij niet dus.
Dat is eerder een interactie-effect tussen de inhoud van posts en de leeftijd, dan enkel puur een effect van leeftijd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
Aha, dus om geen puber te worden moet je eerst geen puber zijn.quote:
Ik legde vandaag een leerling het verschil tussen alpha- en bètastraling uit en toen zei ze "bèta, dat is toch ook van die vakken of zo?"quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je voorbij het niveau "bèta's" bent ongeveer. Jij niet dus.
Het is puberaal en voegt niks toe. Maar vooral je kop in het zand steken jongen, schattig hoor.quote:
Ah, een VMBO leerling in spe?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik legde vandaag een leerling het verschil tussen alpha- en bètastraling uit en toen zei ze "bèta, dat is toch ook van die vakken of zo?"
Wacht maar tot je bij gammastraling komt. "Gamma, dat is toch een bouwmarkt?"quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik legde vandaag een leerling het verschil tussen alpha- en bètastraling uit en toen zei ze "bèta, dat is toch ook van die vakken of zo?"
Het was een sneer, een kutgrapje, verder bedoelde ik er niets persoonlijks mee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is puberaal en voegt niks toe. Maar vooral je kop in het zand steken jongen, schattig hoor.
Chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat verandert het bovenstaande niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het was een sneer, een kutgrapje, verder bedoelde ik er niets persoonlijks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |