Landt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tis wat lower class, he? Dat land niet lekker bij sommigen.
Je moet zijn comedians in cars kijken, lachen man, hij had zelfs Obama in de autoquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:23 schreef Tchock het volgende:
https://streamable.com/8o5ad
Hahaha wat is Jerry Seinfeld toch een chille gast.
Wat is spullen aanschaffen toch een rotwerk jemig hey zwaar levenquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, bed tijd...morgen een heerlijke tijd doorbrengen met keukenboeren bellen...oh joy..en dan de hele zaterdag om de tafel zitten met onderhavige keukenboeren. More joy.
En daarna?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik mijn tentamen haal dan heb ik daarna alleen nog maar scriptieverdediging. Als er nog kuilen in de weg komen kan het zijn dat ik pas eind augustus klaar ben.
Ik ben sceptisch. Net als bij de maglev is er volgens mij sprake van vrije dure infrastructuur omdat het moeilijk schijnt te zijn de buis over langere afstand goed onder een vacuum te houden. Kijk je naar die andere vorm van lange afstandsvervoer, het vliegtuig, dan zie je dat daar enkel terminalinfrastructuur voor nodig is. Maglev en hyperloop hebben dus al een achterstand op een concurrent waar al pakweg 100 jaar ervaring mee bestaat en ze missen ook nog eens een uniek verkooppunt, want het vliegtuig is ook snel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef remlof het volgende:
Minister Schultz wil onderzoek testlocatie hyperloop snel afronden
Wow. Zou dit echt wat kunnen worden, zo'n pan-Europees hyperloopsysteem?
Ik ben benieuwd wat Kowloon's gedachten hierover zijn.
Ik heb nu tot september vakantie omdat ik geen herkansingen heb.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:25 schreef Rezania het volgende:
Trouwens? "Pas" over een maand vakantie? Dat is toch normaal?
Hoe kan dat nou? Wtf man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb nu tot september vakantie omdat ik geen herkansingen heb.
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
Ik stel voor: De Wet van Trump. Voor alles wat in het Witte Huis gebeurt is een afkeurende tweet van Donald Trump te vinden.
Als je het leuk vindt zou ik promoveren.quote:
Rechtenopleiding in Leiden heeft 3 tentamens per periode, waarvan je er vier hebt. Volgens mij doen ze het op de UvA met 2 tentamens per periode, waarvan je er dan zes hebt.quote:
Wij hebben het 884-systeem. Twee lange blokken en een korte.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Rechtenopleiding in Leiden heeft 3 tentamens per periode, waarvan je er vier hebt. Volgens mij doen ze het op de UvA met 2 tentamens per periode, waarvan je er dan zes hebt.
Maar dan heb je echt gewoon een periode van 7 weken of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Rechtenopleiding in Leiden heeft 3 tentamens per periode, waarvan je er vier hebt. Volgens mij doen ze het op de UvA met 2 tentamens per periode, waarvan je er dan zes hebt.
Als je rechten studeert heb je 52 weken per jaar vakantie dus welk stickertje je er op plakt is niet bijster belangrijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan heb je echt gewoon een periode van 7 weken of zo.
Bij E&B hebben ze nog een onderzoeksproject die pas begin julie afgerond is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben het 884-systeem. Twee lange blokken en een korte.
Als je geen herkansingen hebt (en geen scriptie hoeft te schrijven) ben je op de UvA in de bachelor ook na deze week klaar geloof ik.
Klopt! Zes weken (werk)colleges en één week responsie. Behalve Burgelijk Recht, dat is een tienpuntsvak van 12 weken met een midterm.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan heb je echt gewoon een periode van 7 weken of zo.
Ik vond Economie al een pretstudie met 3 tot 4 tentamens per blok, waarbij er 5 blokken waren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is een tikfoutje in mijn enthousiasme.quote:
Het aantal tentamens en blokken is natuurlijk geenszins maatstaf voor de zwaarte van een studie of de tentamens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vond Economie al een pretstudie met 3 tot 4 tentamens per blok, waarbij er 5 blokken waren.
Haha, dat is wel waar geloof ik. Pax chillt ook vaker in bed dan dat hij in college zit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je rechten studeert heb je 52 weken per jaar vakantie dus welk stickertje je er op plakt is niet bijster belangrijk.
Periodes van zes weken, mi gado. Ik had practica die langer waren dan dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:33 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Klopt! Zes weken (werk)colleges en één week responsie. Behalve Burgelijk Recht, dat is een tienpuntsvak van 12 weken met een midterm.
Discussiėren over onderlinge zwaarte van studies is sowieso tijdsverspilling maar op basis van de lengte van een periode kun je natuurlijk helemaal geen reet concluderen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Periodes van zes weken, mi gado. Ik had practica die langer waren dan dat.
Bij technische studies ben je anders wel 40 tot 50 uur per week kwijt als je 60 punten wil halen. Des te technischer een studie is, des te meer uren moet je maken per studiepunt, des te moeilijker.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het aantal tentamens en blokken is natuurlijk geenszins maatstaf voor de zwaarte van een studie of de tentamens.
Het viel me gewoon op dat ik een maand eerder vrij ben dan vrienden op de UvA.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Discussiėren over onderlinge zwaarte van studies is sowieso tijdsverspilling maar op basis van de lengte van een periode kun je natuurlijk helemaal geen reet concluderen.
Bij rechten ben je zo lang in je eerste jaar bezig als je een 8 of een 9 wilt halen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij technische studies ben je anders wel 40 tot 50 uur per week kwijt als je 60 punten wil halen. Des te technischer een studie is, des te meer uren moet je maken per studiepunt, des te moeilijker.
Klopt, maar dan heb je het over het aantal studieuren per week, en niet over het aantal blokken of periodes. Dat is iets totaal anders natuurlijk (als je bij rechten ook 40-50 uur per week kwijt was, dan was het met meer blokken net zo zwaar).quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij technische studies ben je anders wel 40 tot 50 uur per week kwijt als je 60 punten wil halen. Des te technischer een studie is, des te meer uren moet je maken per studiepunt, des te moeilijker.
Ik snap het gewoon niet. Wat doe je met zoveel vrije tijd? Ik zou me doodvervelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Discussiėren over onderlinge zwaarte van studies is sowieso tijdsverspilling maar op basis van de lengte van een periode kun je natuurlijk helemaal geen reet concluderen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, dat is wel waar geloof ik. Pax chillt ook vaker in bed dan dat hij in college zit.
De rest van je leven, Rez. Lastig voor te stellen, dat snap ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Wat doe je met zoveel vrije tijd? Ik zou me doodvervelen.
Posten op FOK! enzo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Wat doe je met zoveel vrije tijd? Ik zou me doodvervelen.
Al mijn vrienden moeten ook gewoon naar college en zo, dus tja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rest van je leven, Rez. Lastig voor te stellen, dat snap ik.
Dit collegejaar werk ik vier dagen per week, heb ik mezelf leren drummen, heb ik veel te veel geblowd, ben ik veel bij mvr. Tchock geweest en meer van zulke zaken. Het is niet alsof je met 8 uur college in de week + zelfstudie ineens in een gapend zwart gat valt hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al mijn vrienden moeten ook gewoon naar college en zo, dus tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |