Pff. Dit is echt een ver van mijn bed show. Op mijn christelijke Oost-Groningse basisschool was "sukkel" serieus het ergste scheldwoord. Op de middelbare school was het doorgaans ook hoogstens "sjembek"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is in de randstad niet zo dan?
Overigens was het k-woord op de basisschool al het meest gebruikte scheldwoord, helaas.
Deze ken ik welquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kennen jullie deze klassieker nog?
Dat is niet uit te sluiten, maar je zou toch verwachtten dat er dan zo nu en dan toch een vrouwelijk toptalent doorstroomt naar een hoofdtoernooi voor mannen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje de vraag van oorzaak en gevolg hè. Kunnen vrouwen echt minder schaken, of is schaken een mannensport waar haast geen vrouwen aan meedoen en zijn er daarom minder goede schaaksters?
Oh, dat is echt wel een enorm verschil dan ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff. Dit is echt een ver van mijn bed show. Op mijn christelijke Oost-Groningse basisschool was "sukkel" serieus het ergste scheldwoord. Op de middelbare school was het doorgaans ook hoogstens "sjembek"
, "jostie" of "mongool".
In zo'n omgeving zou ik misschien ook wel zoals jij worden Sky.
Ook geschikter voor grappen maken, autorijden en barbecuen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is wel interessant.Het mannelijke brein is dus waarschijnlijk geschikter voor schaken dan het vrouwelijk brein.
Maar jij kent ook PVV'ers in het echte leven. Dus ik heb nu wel een beetje een beeld van je afkomst.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, dat is echt wel een enorm verschil dan ja.
Geloof dat in groep 7/8 de helft van mijn klas ook al met enige regelmaat rookte.
https://stats.stackexchan(...)ils-of-distributionsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje de vraag van oorzaak en gevolg hè. Kunnen vrouwen echt minder schaken, of is schaken een mannensport waar haast geen vrouwen aan meedoen en zijn er daarom minder goede schaaksters?
Doet me denken aan dit:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kennen jullie deze klassieker nog?
Die werd met enige regelmaat geplaagd, waar ik ook een aandeel in had, maar niet omdat het een PVVer was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar jij kent ook PVV'ers in het echte leven. Dus ik heb nu wel een beetje een beeld van je afkomst.
Ik kan geen van drieën, dus dat kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook geschikter voor grappen maken, autorijden en barbecuen.
Ja, inderdaad, maar het is wel heel armoedig. Maar 3 vrouwen stonden ooit in de top 100 (waarvan er dus maar ééntje echt een goede klassering haalde, namelijk nummer 8).quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://stats.stackexchan(...)ils-of-distributions
There are 15 times more male than female chess players, dan zou je er wel meer dan een mogen verwachten in al die jaren.
Neeeeeeeeeeeee. Deze gekke track zet jij op replayquote:
Maar vanwaar de plotselinge dm over dat ik een walgelijk persoon en zo ben eigenlijk? Het klopt wel, maar ik heb er vanavond niet eens m'n best voor gedaan dus kwam een beetje uit het niets.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan geen van drieën, dus dat kan wel kloppen.
Ik heb het toch liever rechtuit als achterbaks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff. Dit is echt een ver van mijn bed show. Op mijn christelijke Oost-Groningse basisschool was "sukkel" serieus het ergste scheldwoord. Op de middelbare school was het doorgaans ook hoogstens "sjembek"
, "jostie" of "mongool".
In zo'n omgeving zou ik misschien ook wel zoals jij worden Sky.
Zijn er eigenlijk ook sporten waarin mannen een eigen competitie hebben omdat ze niet met de vrouwen mee kunnen draaien, zal dan iets met overzicht bewaren zijn of zo, kan nergens opkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar het is wel heel armoedig. Maar 3 vrouwen stonden ooit in de top 100 (waarvan er dus maar ééntje echt een goede klassering haalde, namelijk nummer 8).
Yep het huwelijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook sporten waarin mannen een eigen competitie hebben omdat ze niet met de vrouwen mee kunnen draaien, zal dan iets met overzicht bewaren zijn of zo, kan nergens opkomen eigenlijk.
Hahaha.quote:
Het WK strijkenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook sporten waarin mannen een eigen competitie hebben omdat ze niet met de vrouwen mee kunnen draaien, zal dan iets met overzicht bewaren zijn of zo, kan nergens opkomen eigenlijk.
Denk het niet. Sporten is historisch toch echt een mannenaangelegenheid, sinds de oudheid al. Alle fysieke sporten zijn mannen sowieso beter in en een gebrek aan emancipatie doet de rest wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft wel behoorlijke invloed natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het niet. Sporten is historisch toch echt een mannenaangelegenheid, sinds de oudheid al. Alle fysieke sporten zijn mannen sowieso beter in en een gebrek aan emancipatie doet de rest wel.
Zelfs sporten waar het een voordeel om klein en licht te zijn (jockeyen bijvoorbeeld) worden vooral door mannen gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |