quote:
quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef Tem het volgende:
Ben je weer recalcitrant vanavond, Pokkelfrans.
Mooie sport om te zien wel, turnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij het vloeronderdeel van turnen, daar zijn vrouwen beter in
Die strijkt niet, dus doe geen moeite.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal eens iets met je vrouw forceren.
Behalve Kanaalzwemmen toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het niet. Sporten is historisch toch echt een mannenaangelegenheid, sinds de oudheid al. Alle fysieke sporten zijn mannen sowieso beter in en een gebrek aan emancipatie doet de rest wel.
Zelfs sporten waar het een voordeel om klein en licht te zijn (jockeyen bijvoorbeeld) worden vooral door mannen gedaan.
Vermoed ook op de balk, ik zou er niet op willen vallen met mijn kruis.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Alsof je bij een slagerij komt waar ze net iets teveel rosbief in zo'n pakje proppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mooie sport om te zien wel, turnen.
Nouwja ik heb het niet zo zeer over de figuren maar meer over de kapriolen die ze uithalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof je bij een slagerij komt waar ze net iets teveel rosbief in zo'n pakje proppen.
En ik wilde het nog wel met je hebben over kanaalzwemmen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ook dit topic bewijst maar weer dat je geen tien woorden over vrouwensport kunt wisselen zonder dat mannen in platvloers seksisme vervallen.
Heb hem nog nooit gezien wil hem ook niet zien slaap eindelijk zonder nachtmerries dus ik bedank hartelijk.quote:
Daar heb je direct een van de nadelen van het mannenbrein te pakken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ook dit topic bewijst maar weer dat je geen tien woorden over vrouwensport kunt wisselen zonder dat mannen in platvloers seksisme vervallen.
Schietsporten nog misschien?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Free diving zie ik dat op een bepaald onderdeel een vrouw het wereldrecord heeft, beter dan een man en een wk ultra marathon 101km was gewonnen door een vrouw voor een man.
Vond dat zo'n gejank toen een paar van die zure wijven vielen over de nationale trots die er bij wielerfans heerste toen Dumoulin eens een of andere kutprijs won, die kennelijk daarvoor al eens in de wijvenvariant was gewonnen door een wijf.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Free diving zie ik dat op een bepaald onderdeel een vrouw het wereldrecord heeft, beter dan een man en een wk ultra marathon 101km was gewonnen door een vrouw voor een man.
Maar mannen zijn er niet slechter in, het ziet er alleen misschien iets minder mooi uit. Ritmische gymnastiek is volgens mij wel een sport waar vrouwen echt beter in zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Mooie voorspelbare discussie was dat weer ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vond dat zo'n gejank toen een paar van die zure wijven vielen over de nationale trots die er bij wielerfans heerste toen Dumoulin eens een of andere kutprijs won, die kennelijk daarvoor al eens in de wijvenvariant was gewonnen door een wijf.
Als je jezelf zo stoer vindt moet je gewoon met de mannen meefietsen. Dit is een beetje als janken omdat iedereen Usain Bolt de snelste noemt, terwijl er ook paralympiërs zijn die eens de 100m wonnen op hun handicapolympics.
Met of zonder slagroom?quote:
Bizarre sport trouwens, 24 uur hardlopen, wat een hel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rampage_killers
Vrijwel uitsluitend mannen.
Bij een vrouw spelen de hormonen niet mee, boeit hun niet wie de langste heeft, als ze de gordijnen maar wit hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rampage_killers
Vrijwel uitsluitend mannen.
Hehequote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
Vrouwen zijn dus eigenlijk gehandicapt. Dat zeg je daarmee toch? voor de duidelijkheid hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vond dat zo'n gejank toen een paar van die zure wijven vielen over de nationale trots die er bij wielerfans heerste toen Dumoulin eens een of andere kutprijs won, die kennelijk daarvoor al eens in de wijvenvariant was gewonnen door een wijf.
Als je jezelf zo stoer vindt moet je gewoon met de mannen meefietsen. Dit is een beetje als janken omdat iedereen Usain Bolt de snelste noemt, terwijl er ook paralympiërs zijn die eens de 100m wonnen op hun handicapolympics.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
TofDie ultramarathons lijken me echt hel op aarde. Wie wil er nou zulke afstanden lopen mijn hemel.
kan me voorstellen dat een deel van je training ook een soort meditatie is, dat je pijn etc kan uitschakelen en op een soort automatische piloot kan doorgaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bizarre sport trouwens, 24 uur hardlopen, wat een hel.
Met z'n Ewide Jude op m'n Facebookpagina.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
Sommige users zorgen voor de vrolijke noot, en Pokkel zorgt er voor dat je geliefde nooit mag weten dat je in dit topic post.
Zo hebben we allemaal baat bij een goede geheimhouding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
Sommige users zorgen voor de vrolijke noot, en Pokkel zorgt er voor dat je geliefde nooit mag weten dat je in dit topic post.
Erg groot mentaal aspect inderdaad, Maarten(aardige baas) zei onlangs na zijn record trouwens wel dat het na 10 uur zwemmen niet veel kutter is dan na 5 uur zwemmen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
kan me voorstellen dat een deel van je training ook een soort meditatie is, dat je pijn etc kan uitschakelen en op een soort automatische piloot kan doorgaan.
Gewoon vanuit zijn eigen FB account met zijn normale naam?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met z'n Ewide Jude op m'n Facebookpagina.
Lijkt me evident. Chromosomaal defect dat leidt tot emotionele overgevoeligheid, fysieke zwakte en bloedende genitaliën? Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dus eigenlijk gehandicapt. Dat zeg je daarmee toch? voor de duidelijkheid hoor.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
Over schaaksters gesproken...
Hou Yifan schaken?
Tuurlijk niet. Daar ben ik niet dapper genoeg voor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon vanuit zijn eigen FB account met zijn normale naam?
Wat een gek haha
Dat brengt ons tot het volgende punt: het maakt niet uit waar je goed in denkt te zijn, noch hoe goed je daarin denkt te zijn, er is altijd een youtubevideo van een of andere Aziaat die er beter in is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
Hou Yifan schaken?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
Sportieve vrouwen zijn gewoon ook niet aantrekkelijk.
Vrouwen hebben ook zelden hobby's. Het zijn eigenlijk heel saaie wezens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:35 schreef john2406 het volgende:
Als ik een vrouw was ging ik nooit meer werken verdiende wel op een andere manier mijn geld, maakte van mijn hobby iets.
Een twee drie vier Hou Yifan papier.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
Hou Yifan schaken?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een twee drie vier Hou Yifan papier.![]()
Tijd om naar bed te gaan.
Beetje Tsjernobyl hoofd, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gezichtsvet zit buitenproportioneel veel rond de jukbeenderen, 2/10.
Wat voor geestdodend kutbaantje heb je nou door de divisie dwangarbeid toegewezen gekregen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:38 schreef LelijKnap het volgende:
Ziekmelden of om over 5 uur op, dat is de vraag.
Als ik haar zo zie had het ook prima zo'n paardenmeisje kunnen zijn. Heeft ze de kop wel voor.quote:
Nog steeds dezelfde (helpdesk). Het is vooral de reistijd die het ondraaglijk maakt. Ik ben vanaf het moment dat ik op sta gewoon 12 uur bezig voordat ik op de bank kan zitten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat voor geestdodend kutbaantje heb je nou door de divisie dwangarbeid toegewezen gekregen?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ik haar zo zie had het ook prima zo'n paardenmeisje kunnen zijn. Heeft ze de kop wel voor.
Vast overgeschakeld op fietsen na een pony of vier aan gort te hebben getrapt.
quote:In the meeting at the White House today with Republican Congressional leaders, President Trump spent some time talking up his latest idea for the border wall. According to 3 people with direct knowledge of the meeting, Trump floated the idea that the wall could be covered in solar panels and the electricity generated used to pay for the cost.
Trump said his vision was a wall 40 feet to 50 feet high and covered with solar panels so they'd be "beautiful structures," the people said. The President said that most walls you hear about are 14 feet or 15 feet tall but this would be nothing like those walls. Trump told the lawmakers they could talk about the solar-paneled wall as long as they said it was his idea. One person cautioned that the President wasn't presenting the solar-paneled wall as the definite solution.
Wie?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:39 schreef Kaas- het volgende:
Die man nu bij Paul de Leeuw is een beetje Euribobberig.
Klinkt als een prima compromis tussen milieuhippielinks en rabiaatxenofoobrechts.quote:
Helpdesk voor existentiële crises? Of draai je nu enkel op dat weekendcursusje troubleshooting van Ziggo-routers ipv die universitaire master?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde (helpdesk). Het is vooral de reistijd die het ondraaglijk maakt. Ik ben vanaf het moment dat ik op sta gewoon 12 uur bezig voordat ik op de bank kan zitten.
Eindelijk is het groennationalisme geboren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klinkt als een prima compromis tussen milieuhippielinks en rabiaatxenofoobrechts.
Klaverquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Eindelijk is het groennationalisme geboren.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Helpdesk voor existentiële crises? Of draai je nu enkel op dat weekendcursusje troubleshooting van Ziggo-routers ipv die universitaire master?
Ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee, Klaver is gewoon een klassieke groene gutmensch.
Klaver wil miljoenen potentiële vervuilers binnenhalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee, Klaver is gewoon een klassieke groene gutmensch.
Klaarblijkelijk nog nooit een vrouwtje aan het zweten kunnen brengen. Anders had je wel geweten van de onwelriekende combinatie van zweet en kutvocht.quote:
Kon het programma niet lang genoeg aanzien om Ties te vinden helaas.quote:
Dit wordt echt hilarisch. Heb een tentamen op dat tijdstip, zonde zonde.twitter:costareports twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 18:38:15I'm told by two WH sources that Pres. Trump does not plan to put down Twitter on Thursday. May live tweet if he feels the need to respond. reageer retweet
Trump gaat live commentaar geven op de Comey hearing via Twitter?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:09 schreef Tchock het volgende:
Dit wordt echt hilarisch. Heb een tentamen op dat tijdstip, zonde zonde.twitter:costareports twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 18:38:15I'm told by two WH sources that Pres. Trump does not plan to put down Twitter on Thursday. May live tweet if he feels the need to respond. reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Trump gaat live commentaar geven op de Comey hearing via Twitter?
Hoe laat NL'se tijd?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:09 schreef Tchock het volgende:
remlof, dit hebben we letterlijk 3 uur geleden ofzo al besproken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Trump gaat live commentaar geven op de Comey hearing via Twitter?
Toen gingen we ook uitrekenen dat het hier om 4 uur smiddags zou zijn, dat stukje kan ik niet meer terugvinden, hmmmquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:48 schreef skysherrif het volgende:
Dit verzin je niet. Volgens de laatste berichten uit het Witte Huis, wil Donald Trump gaan live tweeten tijdens de Comey hearing. Geen grap
[..]
-Robert Costa, WaPo
Daar zat ik ook al over na te denken, dan moeten de Mexicanen het maar oversauzen of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij weet toch wel dat de zonnepanelen dan aan de Mexicaanse kant moeten kunnen, hoop ik?
Dat lijkt mij evident, ja. Die gaan daar veel lol mee hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al over na te denken, dan moeten de Mexicanen het maar oversauzen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |