Ieder zo zijn fetisj totdat je iemand treft met echt sterke kaken en je zonder zitquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende: [..] Dat zei je moeder vannacht ook. Maar ik zei, doorbijten, dan komen we vanzelf waar we willen zijn
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook. Maar ik zei, doorbijten, dan komen we vanzelf waar we willen zijn.
Zowel Moonlight als lalalalalala land lijken mij behoorlijk kut en homosensueel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond maar eens één van die Oscarfilmpjes kiek'n.
Lala land?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond maar eens één van die Oscarfilmpjes kiek'n.
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.quote:
Ik ga Moonlight kijken, dat La La Land lijkt mij een film waar ik extreme jeuk van krijg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel Moonlight als lalalalalala land lijken mij behoorlijk kut en homosensueel.
Donald Duck Vakantieboek.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen ga ik paar boeken kopen
wie heeft nog suggestie
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
wie heeft nog suggestie
Ik sluit me hier bij aan. Wellicht is het aanpassen van de OP een keer een optie. Overigens meld ik mij hier expliciet niet als vrijwilliger aanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.
Leugens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.
Alles werkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. Wellicht is het aanpassen van de OP een keer een optie. Overigens meld ik mij hier expliciet niet als vrijwilliger aan
Alles van varg virkernes. Zijn boeken zijn oprecht prima met veel onderzoek (Je moet wat als je 16 jaar vastzit)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
wie heeft nog suggestie
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles van varg virkernes. Zijn boeken zijn oprecht prima met veel onderzoek (Je moet wat als je 16 jaar vastzit)
Dat klopt. Even kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Alleen op de één of andere manier is de 2e balk met ui's minder lang dan nummer 1 & 3.
Meerdere, o.a. in Den Haag en een vrij nieuwe in Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je wel orthodox kerk in nederland
wel klein zegquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meerdere, o.a. in Den Haag en een vrij nieuwe in Rotterdam.
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete platenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:51 schreef Befbekje het volgende:
Ook mijn vader is fan van deze plaat..
Zo veel Russisch Orthodoxen zijn er niet. Al aten wij laatst bij een Bulgaars restaurant en toen zei die vrouw er ook wel eens naar toe te gaan.quote:
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een held ben je toch ook hé
Je bent zelf outkast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Outkast..
Wat is er veranderd?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.
Dm mij even de paste.bin link zodat ik de OP weer terug kan zetten wanneer er weer onverlaten zijn die de OP schijtlollig verwijderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.
Ik ook.. Speakerboxx was een van mn eerste Cds (zo jong ben ik)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Outkast..
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Onlo's moeder ook vannacht.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik echt.
Faal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik echt.
Hier gaat iets vreselijk fout..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik echt.
Wow.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil jou ook meteen. Per direct.
Leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezellig. BBQ bij haags hoorde ik
Deze ga ik binnenkort ook kijken, ben sowieso bezig met wat KvW episodes terug te kijkenquote:
Hou er van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag je zelfs met NOOTNOOTten (ik stotter) spelen.
Hier doet hij ook traag ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JanCees het volgende:
mijn internet is echt kj traag
kanjerziggo
Ik zong het in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef Scrummie het volgende:
Kapi, kapi kapo (op het deuntje van papi chulo)
Al is de tijd dat ze daadwerkelijk dingen bovenwater kregen wel verdwenen. Nu is het iets aan de kaart brengen en in de tweede helft doorjanken hoe erg het allemaal wel niet is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze ga ik binnenkort ook kijken, ben sowieso bezig met wat KvW episodes terug te kijken. Goed programmaatje.
Vriendquote:
Onloquote:
Altijd vermakelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze ga ik binnenkort ook kijken, ben sowieso bezig met wat KvW episodes terug te kijken. Goed programmaatje.
Ach als je zoveel episodes moet maken kan er niet achter elk product een groot schandaal zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is de tijd dat ze daadwerkelijk dingen bovenwater kregen wel verdwenen. Nu is het iets aan de kaart brengen en in de tweede helft doorjanken hoe erg het allemaal wel niet is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Fijn altijd als je het over je vrienden op fok hebt, Kapo nooit ver weg is
Al was de bietensap bij tonijn dit seizoen wel een dingetje voor mijquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je zoveel episodes moet maken kan er niet achter elk product een groot schandaal zitten.
Eten bij de Chinese muur.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezellig. BBQ bij haags hoorde ik
Wat een tegenvallerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eten bij de Chinese muur.
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was de bietensap bij tonijn dit seizoen wel een dingetje voor mij
Kan het niet wat dichterbij?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eten bij de Chinese muur.
DEZE GRAP IS AL 100000000000000X GEMAAKTquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan het niet wat dichterbij?
En op 10 minuten lopen van mijn werk dus dan kunnen de provincialen in de loods blijven slapen.quote:
Het is ook niet ver van jouw huis af.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op 10 minuten lopen van mijn werk dus dan kunnen de provincialen in de loods blijven slapen.
Yep.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb even een slapie gedaan. Nog iets gemist ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik weinig behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet jij een painttopic openen in VBL.
Je staat niet meer op 1 in de top 500.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Je hebt mij gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Dat is maar net hoe je ver definieert. Te voet is niet echt tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook niet ver van jouw huis af.
nee heb te weinig internetquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je al naar vliegtickets panama gekeken
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Oh, jij bent er.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een genereus welkom krijg ik hier van iedereen.
Van mijn huis af al helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je ver definieert. Te voet is niet echt tof.
Kapoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We missen je gewoon makker. We hadden het er laatst over dat je er zo weinig bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kook je ook wel eens zelf?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een broodje Döner en een flesje wit besteld.. Kan mij het verrotte..
54 minuten lopen volgens mapsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van mijn huis af al helemaal niet.
Ah, dat valt nog vies tegen ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
54 minuten lopen volgens maps
HET IS GEWOON EEN MIETJEquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We missen je gewoon makker. We hadden het er laatst over dat je er zo weinig bent.
En dat je ons eigenlijk laat zitten. En je helemaal niet zo'n goede vriend richting ons bent.
In Nederland kookte ik zeven dagen in de week voor mezelf.. Ook toen ik op kamers zat.. Maar 't is langzaamaan fout gegaan in Brussel en die lijn heb ik doorgetrokken.. Belgische supermarkten zijn duurder dan in Nederland en toen vrat ik ook vaak warm op de universiteit.. Duitse supermarkten zijn op 't zelfde niveau qua prijs als Nederlandse supermarkten, maar 't is gewoon goed vreten in Duitslandquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker hoor, meer zou ik ook vermoeid van raken.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind scrummie vrij intimiderend de afgelopen tijd
Eten op de uni is wel genot, jammer alleen dat het hier nog steeds reteduur is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In Nederland kookte ik zeven dagen in de week voor mezelf.. Ook toen ik op kamers zat.. Maar 't is langzaamaan fout gegaan in Brussel en die lijn heb ik doorgetrokken.. Belgische supermarkten zijn duurder dan in Nederland en toen vrat ik ook vaak warm op de universiteit.. Duitse supermarkten zijn op 't zelfde niveau qua prijs als Nederlandse supermarkten, maar 't is gewoon goed vreten in Duitsland..
Je bent zelf een loods.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op 10 minuten lopen van mijn werk dus dan kunnen de provincialen in de loods blijven slapen.
GGMM was het probleemkind dat op kinderfeestjes de kaarsjes op de taart van de jarige uitblies.quote:
Niks mis met buiten de deur etenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In Nederland kookte ik zeven dagen in de week voor mezelf.. Ook toen ik op kamers zat.. Maar 't is langzaamaan fout gegaan in Brussel en die lijn heb ik doorgetrokken.. Belgische supermarkten zijn duurder dan in Nederland en toen vrat ik ook vaak warm op de universiteit.. Duitse supermarkten zijn op 't zelfde niveau qua prijs als Nederlandse supermarkten, maar 't is gewoon goed vreten in Duitsland..
Ik ben ook wat natgierig, maar ik voel me al twee dagen niet zo jofel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een broodje Döner en een flesje wit besteld.. Kan mij het verrotte..
Als frontman moet ie zich ook hard opstellenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind scrummie vrij intimiderend de afgelopen tijd
5 april FEY - GAE zie ik je sowieso weer live pik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We missen je gewoon makker. We hadden het er laatst over dat je er zo weinig bent.
En dat je ons eigenlijk laat zitten. En je helemaal niet zo'n goede vriend richting ons bent.
die combodeal is wel te doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eten op de uni is wel genot, jammer alleen dat het hier nog steeds reteduur is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
5 april FEY - GAE zie ik je sowieso weer live pik.
In Duitsland is de horeca dan weer goedkoper hoor ik van iedereen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
combodeal? Welke en waar?quote:
Op de uni vond ik het altijd een verschrikking. Hoe krijg je het zo smakeloos. Maar zal wel wat beter zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland altijd het idee dat er vooral meer en beter aanbod is in de lage prijscategorie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Duitsland is de horeca dan weer goedkoper hoor ik van iedereen?
Ja het is goed te doen, maar je hebt dat zout en peper wel nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op de uni vond ik het altijd een verschrikking. Hoe krijg je het zo smakeloos. Maar zal wel wat beter zijn tegenwoordig.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag was baas man. Je had er bij moeten zijn.
Was vaste prik in Brussel.. Standaard vreten in het studentenrestaurant tussen 12:00 en 14:00quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat een gelul dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM was het probleemkind dat op kinderfeestjes de kaarsjes op de taart van de jarige uitblies.
Ik geloof dat in Duitsland de lonen ook lager liggen en mensen productiever zijn op het werk. Al kan ik me daar in vergissen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland altijd het idee dat er vooral meer en beter aanbod is in de lage prijscategorie.
Uit van die zakjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja het is goed te doen, maar je hebt dat zout en peper wel nodig.
lunch in C is wel goed trouwens, en de verse soep (dus niet de unox dingen maar wat ze zelf nog maken) is vaak ook goed. Laatste curriesoep met kip, was echt heel goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op de uni vond ik het altijd een verschrikking. Hoe krijg je het zo smakeloos. Maar zal wel wat beter zijn tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder en je zusje zijn een combodeal.
Berlijn is even duur als Nederland wat horeca betreft..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Duitsland is de horeca dan weer goedkoper hoor ik van iedereen?
Nee. De rest van de wereld is gewoon gestoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd laatst raar aangekeken toen ik vertelde dat ik in mijn leven nog nooit extra zout op een gerecht heb gedaan als ik het geserveerd kreeg.
Is dat echt zo raar.
daar is die combodealquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lunch in C is wel goed trouwens, en de verse soep (dus niet de unox dingen maar wat ze zelf nog maken) is vaak ook goed. Laatste curriesoep met kip, was echt heel goed.
Ja dat welquote:
Ah, ik heb het over avondeten in het restaurant.quote:
nee doe ik ook nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd laatst raar aangekeken toen ik vertelde dat ik in mijn leven nog nooit extra zout op een gerecht heb gedaan als ik het geserveerd kreeg.
Is dat echt zo raar.
ahhquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, ik heb het over avondeten in het restaurant.
Soms zie je wel eens mensen die hele bus leeggooien over hun gerecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee doe ik ook nooit eigenlijk
hooguit op een patatje maar zelfs dat niet vaak
franskegodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar je hebt natuurlijk op de uni tegenwoordig 200 nationaliteiten lopen, kan je moeilijk op afstemmen. En om nou elke dag bij die friettent bij de AH te eten
dat kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens mensen die hele bus leeggooien over hun gerecht.
ik een keer in de week, zit donderdags altijd van kwart voor 9 tot half 7 op de uni. Dan heb ik geen zin meer om te koken als ik thuis ben, maar wil dan toch een beetje gezond eten snap je.quote:
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Kapo, weet jij al wat je gaat stemmen?
#teamVVDquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.
Smakelijk eten, Bekbefje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Mijn döner en witte wijn is binnen.. Wens mij smakelijk eten..
Hallo makker. Ik ga toch maar voor Juve - Napoliquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.
Met Emile en een hoop B-spelers van Napoli. Hier zal Juventus wel soepel van winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Ik ga toch maar voor Juve - Napoli
Met Schelveccio is het altijd een feestquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Emile en een hoop B-spelers van Napoli. Hier zal Juventus wel soepel van winnen.
Als jij het zegt zal Napoli wel winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Emile en een hoop B-spelers van Napoli. Hier zal Juventus wel soepel van winnen.
Ja. Bij friet sowieso.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Is dat echt zo raar.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. De rest van de wereld is gewoon gestoord.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal Napoli wel winnen.
Na 15 maart is het afgelopen met die nationaliteiten-pret en kan iedereen weer gewoon boerenkool en erwtensoep eten en het avondmaal afsluiten met voorlezen uit de bijbel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar je hebt natuurlijk op de uni tegenwoordig 200 nationaliteiten lopen, kan je moeilijk op afstemmen. En om nou elke dag bij die friettent bij de AH te eten
Franske.quote:
Nee. Normaal zou ik VVD stemmen, maar ik vind dat onze samenleving in de breedste zin van het woord zo snel is veranderd dat het om innovatieve ideeen van politieke partijen vraagt. Die mis ik bij de VVD.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Kapo, weet jij al wat je gaat stemmen?
Smakelijk eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Mijn döner en witte wijn is binnen.. Wens mij smakelijk eten..
Dan had ik 'waarvan zwakte' gezegd idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Het had niet veel gescheeld of ik had vanavond shoarma gegeten. Maar ik wist mij te beheersen.
Kapo is trots op mij
De VVD vind ik één grote boevenbende. Maar echt alternatieven zijn er nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Normaal zou ik VVD stemmen, maar ik vind dat onze samenleving in de breedste zin van het woord zo snel is veranderd dat het om innovatieve ideeen van politieke partijen vraagt. Die mis ik bij de VVD.
Partij voor de Dierenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De VVD vind ik één grote boevenbende. Maar echt alternatieven zijn er niet
De naam van friet of patat is afgeleid van patates frites, Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'. De aardappel werd door de Spanjaarden vanuit Zuid-Amerika in de zestiende eeuw naar Europa gebracht. Tegenwoordig spreekt men in Frankrijk van pommes frites. In Vlaanderen wordt meestal van friet, frieten, frietjes en soms ook fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland en in het zuiden van Gelderland spreekt men van friet of frites, in de rest van Nederland wordt vaak het woord patat gebruikt. Het gebruik van het woord "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Nederlands Limburg en Noord-Brabant verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het woord daar "aardappel" of "klap/slag" betekent en in de laatste gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.quote:
Zat er nog wat in het potje?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had gisteren friet met een stoofpotje
gvd lekker gvd
Een gigantisch lulverhaal met zo'n conclusiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De naam van friet of patat is afgeleid van patates frites, Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'. De aardappel werd door de Spanjaarden vanuit Zuid-Amerika in de zestiende eeuw naar Europa gebracht. Tegenwoordig spreekt men in Frankrijk van pommes frites. In Vlaanderen wordt meestal van friet, frieten, frietjes en soms ook fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland en in het zuiden van Gelderland spreekt men van friet of frites, in de rest van Nederland wordt vaak het woord patat gebruikt. Het gebruik van het woord "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Nederlands Limburg en Noord-Brabant verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het woord daar "aardappel" of "klap/slag" betekent en in de laatste gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.
FvD.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De VVD vind ik één grote boevenbende. Maar echt alternatieven zijn er niet
Normale aardappel patat noemenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De naam van friet of patat is afgeleid van patates frites, Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'. De aardappel werd door de Spanjaarden vanuit Zuid-Amerika in de zestiende eeuw naar Europa gebracht. Tegenwoordig spreekt men in Frankrijk van pommes frites. In Vlaanderen wordt meestal van friet, frieten, frietjes en soms ook fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland en in het zuiden van Gelderland spreekt men van friet of frites, in de rest van Nederland wordt vaak het woord patat gebruikt. Het gebruik van het woord "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Nederlands Limburg en Noord-Brabant verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het woord daar "aardappel" of "klap/slag" betekent en in de laatste gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Vanmiddag was Jan Roos bij Rayman op BNR. Als je het over twee tenenkrommende figuren hebt...
Over een vervelend persoon gesprokenquote:
Bedankt. Ik twijfelde nog of ik het zou lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gigantisch lulverhaal met zo'n conclusie
Ja, PVV light is dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Vanmiddag was Jan Roos bij Rayman op BNR. Als je het over twee tenenkrommende figuren hebt...
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SGP is wel een gedegen alternatief.
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemdquote:
Jammer dat ze überhaupt een geloof aanhangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemd
moeten hun wetenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat ze überhaupt een geloof aanhangen.
Ik ook, hiddemagod.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Als Maurice het zegt haal je er 4 of 0.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Maurice zouden ze twee zetels halen dus ik denk niet dat hij het redt.
Hopelijk met goed veel sambal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:57 schreef Befbekje het volgende:
Drink een glas witte wijn.. De döner was voortreffelijk..
Is er ergens een overzichtje van wat Maurice 4 jaar geleden dacht en wat het uiteindelijk is geworden?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als Maurice het zegt haal je er 4 of 0.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.quote:
Ben jij pro-pedo dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemd
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er ergens een overzichtje van wat Maurice 4 jaar geleden dacht en wat het uiteindelijk is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik ben wel team #GGMMquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.Waarom post je een plaatje van de bureaustoel van GGMM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.
Van die partijen die elkaar voor het 15e jaar op rij gaan aanvallen om de hypotheekrente-aftrek, 19 of 21 procent btw, 65 of 67 jaar met pensioen. Zijn dat nou serieus de problemen waar we al die tijd en energie in moeten steken? Lachwekkend en misselijkmakend. Zolang de zeteltjes maar gewonnen worden en de heertjes in het zadel blijven. En worden ze gewipt? Geen probleem, er ligt wel een mooi baantje te wachten in een of andere RvC of directie van een bedrijf wat ze in de jaren ervoor hebben mogen paaien in hun functie als overheidsfunctionaris.
Ja hebt hier wel een punt, zeker.. Daarom heb ik ook even overwogen om op Ancilla van de Pirateparty te stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.
Van die partijen die elkaar voor het 15e jaar op rij gaan aanvallen om de hypotheekrente-aftrek, 19 of 21 procent btw, 65 of 67 jaar met pensioen. Zijn dat nou serieus de problemen waar we al die tijd en energie in moeten steken? Lachwekkend en misselijkmakend. Zolang de zeteltjes maar gewonnen worden en de heertjes in het zadel blijven. En worden ze gewipt? Geen probleem, er ligt wel een mooi baantje te wachten in een of andere RvC of directie van een bedrijf wat ze in de jaren ervoor hebben mogen paaien in hun functie als overheidsfunctionaris.
Gaan we dit spelletje weer spelen?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals zijn zoon xD
Nee. Ze beslissen in grote lijnen wat er gebeurt in een land. Eigenlijk niet zo relevant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.
xDquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.
Net zoals zijn zoon xD
Dat valt dus heel erg mee als je naar bijvoorbeeld overheidsuitgaven kijkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ze beslissen in grote lijnen wat er gebeurt in een land. Eigenlijk niet zo relevant.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.
Net zoals zijn zoon xD
Ik vind dit een vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.
Arme DP. Na vandaag nog 89 dagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef Befbekje het volgende:
Valt het jullie niet op dat zonder Doublepain de stimmung hier veel gemütlicher is?..
Zou ik inmiddels genoeg rotzooi hebben gepost om voor de derde keer oprij in het ochtendlijstje te komen?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt dus heel erg mee als je naar bijvoorbeeld overheidsuitgaven kijkt.
Dat bedoelt Baudet met zijn 'partijkartel'.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Het maakt allemaal niet zo uit wie er op het stoeltje komt.
Uiteindelijk komen ze allemaal in het zelfde misselijkmakende geheel
Ik heb ze niet geteld knul. Maar morgenochtend rond 07.45 weten we het.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik inmiddels genoeg rotzooi hebben gepost om voor de derde keer oprij in het ochtendlijstje te komen?
Tot ie er zelf in zit en ie er achter komt dat je als politicus geen reet te zeggen hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoelt Baudet met zijn 'partijkartel'.
Daarom meer support voor het MKB. Wel relevant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ze beslissen in grote lijnen wat er gebeurt in een land. Eigenlijk niet zo relevant.
In Amerika zijn die van de baan zo lijkt het. Heb je die plannen van Trump gehoord?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen nuances en accenten eigenlijk.
Dat is niet zijn term hoor. Toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoelt Baudet met zijn 'partijkartel'.
Laten we er allemaal maar in berusten ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot ie er zelf in zit en ie er achter komt dat je als politicus geen reet te zeggen hebt.
Mooi artikel laatst bij FTM, deelconclusie van de hoofdconclusie (gulden terug) was dat Nederland voor 99% draait op het MKBquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom meer support voor het MKB. Wel relevant.
DAT IS NIET MIJN TERM, VRIEND..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is niet zijn term hoor. Toch?
Vroeger waren ze met name bezig met oorlogen verliezen. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Amerika zijn die van de baan zo lijkt het. Heb je die plannen van Trump gehoord?
We have to start winning wars again.
~The Donald 2017
JAwel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet de zwarte gemeenschap ergens een baan kunnen aanbieden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Amerika zijn die van de baan zo lijkt het. Heb je die plannen van Trump gehoord?
~The Donald 2017
Bizarre gast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
~The Donald 2017
Bij die Baudet zie ik juist zo'n gladde aal voor me waar we Den Haag eigenlijk van zouden moeten verlossenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we er allemaal maar in berusten ja.
Wees blij dat er überhaupt nog intelligente mensen zijn die zich luid uit durven te spreken. Ik vind het een redelijk verfrissend geluid en daar heb ik respect voor.
Volgens mij gebruikt hij het iig veel in zijn campagne. Doet er ook niet toe of het zijn term is, maar dat hij het als zodanig aankaart vind ik belangrijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boze blanke man gespotquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo veel bijzonders zeggen, welke problemen kaart ie precies aan die volgens jou wel belangrijk zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat er überhaupt nog intelligente mensen zijn die zich luid uit durven te spreken. Ik vind het een redelijk verfrissend geluid en daar heb ik respect voor.
Stem gewoon piraat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij het iig veel in zijn campagne. Doet er ook niet toe of het zijn term is, maar dat hij het als zodanig aankaart vind ik belangrijk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
~The Donald 2017
Heb hem dus in een debat gezien op de uni en vond hem vooral heel erg schreeuwerig overkomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan dan net zo goed mijn stempas verbranden.quote:
Baudet is wel een slimme man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof er ooit talentvolle mensen de politiek in gaan
Jammer dat je mij over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Sylvana Simons presenteerde ooit een intellectueel boekenprogrammaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja en ze praatte videoclips aan elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sylvana Simons presenteerde ooit een intellectueel boekenprogramma
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.quote:
Maar dat zegt hij zelf ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.
Dat was het enige goede punt van Sylvana maandag tegen Baudet. Je verzet je tegen de elite terwijl alles wat hij uitdraagt elite is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.
Op jouw buik kunnen er wel 12.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vier handen op één buik. Man man man.
Ik vind het ook wel prima hoor dat ie mee doet, maar ik ga er niet op stemmen.quote:
Maar vooral de werknemertjes blijven beschermen, want och och wat hebben ze het toch lastig in Nederland dat ze moeten werken voor hun geld en zelf wat verantwoordelijkheid moeten dragen. Nee, dan die ondernemers met hun dikke auto's. Ze zitten allemaal op een berg met geld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mooi artikel laatst bij FTM, deelconclusie van de hoofdconclusie (gulden terug) was dat Nederland voor 99% draait op het MKB
Alleen 60 jaar te laat, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
Wat ik wel een zinnige quote vond was: we hoeven niet alle problemen in de wereld op te lossen, dat is niet onze taak.
Waarom is het een gladde aal? Omdat hij over dingen nadenkt en het goed formuleert? Laten we er eens blij mee zijn voor de verandering.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij die Baudet zie ik juist zo'n gladde aal voor me waar we Den Haag eigenlijk van zouden moeten verlossen
Ik pik dit soort grapjes alleen van GGMM, idioot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op jouw buik kunnen er wel 12.
Dat vroegen duizenden alhier op dit forum zichzelf af toen jij jezelf zwanger verkondigde..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zijn mensen met een zeer laag IQ vaak mega vruchtbaar?
Op jouw buik kunnen er wel 12quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vier handen op één buik. Man man man.
Hele dag alleen maar neuken, doen toch niks anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Inkoppertje. Toch matig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat vroegen duizenden alhier op dit forum zichzelf af toen jij jezelf zwanger verkondigde..
Je zoon krijgt een broertje of zusje?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |