Hier doet hij ook traag ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JanCees het volgende:
mijn internet is echt kj traag
kanjerziggo
Ik zong het in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef Scrummie het volgende:
Kapi, kapi kapo (op het deuntje van papi chulo)
Al is de tijd dat ze daadwerkelijk dingen bovenwater kregen wel verdwenen. Nu is het iets aan de kaart brengen en in de tweede helft doorjanken hoe erg het allemaal wel niet is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze ga ik binnenkort ook kijken, ben sowieso bezig met wat KvW episodes terug te kijken. Goed programmaatje.
Vriendquote:
Onloquote:
Altijd vermakelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze ga ik binnenkort ook kijken, ben sowieso bezig met wat KvW episodes terug te kijken. Goed programmaatje.
Ach als je zoveel episodes moet maken kan er niet achter elk product een groot schandaal zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is de tijd dat ze daadwerkelijk dingen bovenwater kregen wel verdwenen. Nu is het iets aan de kaart brengen en in de tweede helft doorjanken hoe erg het allemaal wel niet is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Fijn altijd als je het over je vrienden op fok hebt, Kapo nooit ver weg is
Al was de bietensap bij tonijn dit seizoen wel een dingetje voor mijquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je zoveel episodes moet maken kan er niet achter elk product een groot schandaal zitten.
Eten bij de Chinese muur.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezellig. BBQ bij haags hoorde ik
Wat een tegenvallerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eten bij de Chinese muur.
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was de bietensap bij tonijn dit seizoen wel een dingetje voor mij
Kan het niet wat dichterbij?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eten bij de Chinese muur.
DEZE GRAP IS AL 100000000000000X GEMAAKTquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan het niet wat dichterbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |