Ieder zo zijn fetisj totdat je iemand treft met echt sterke kaken en je zonder zitquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende: [..] Dat zei je moeder vannacht ook. Maar ik zei, doorbijten, dan komen we vanzelf waar we willen zijn
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook. Maar ik zei, doorbijten, dan komen we vanzelf waar we willen zijn.
Zowel Moonlight als lalalalalala land lijken mij behoorlijk kut en homosensueel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond maar eens één van die Oscarfilmpjes kiek'n.
Lala land?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond maar eens één van die Oscarfilmpjes kiek'n.
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.quote:
Ik ga Moonlight kijken, dat La La Land lijkt mij een film waar ik extreme jeuk van krijg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel Moonlight als lalalalalala land lijken mij behoorlijk kut en homosensueel.
Donald Duck Vakantieboek.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen ga ik paar boeken kopen
wie heeft nog suggestie
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
wie heeft nog suggestie
Ik sluit me hier bij aan. Wellicht is het aanpassen van de OP een keer een optie. Overigens meld ik mij hier expliciet niet als vrijwilliger aanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.
Leugens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.
Alles werkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. Wellicht is het aanpassen van de OP een keer een optie. Overigens meld ik mij hier expliciet niet als vrijwilliger aan
Alles van varg virkernes. Zijn boeken zijn oprecht prima met veel onderzoek (Je moet wat als je 16 jaar vastzit)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
wie heeft nog suggestie
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles van varg virkernes. Zijn boeken zijn oprecht prima met veel onderzoek (Je moet wat als je 16 jaar vastzit)
Dat klopt. Even kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Alleen op de één of andere manier is de 2e balk met ui's minder lang dan nummer 1 & 3.
Meerdere, o.a. in Den Haag en een vrij nieuwe in Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je wel orthodox kerk in nederland
wel klein zegquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meerdere, o.a. in Den Haag en een vrij nieuwe in Rotterdam.
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete platenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:51 schreef Befbekje het volgende:
Ook mijn vader is fan van deze plaat..
Zo veel Russisch Orthodoxen zijn er niet. Al aten wij laatst bij een Bulgaars restaurant en toen zei die vrouw er ook wel eens naar toe te gaan.quote:
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een held ben je toch ook hé
Je bent zelf outkast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Outkast..
Wat is er veranderd?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.
Dm mij even de paste.bin link zodat ik de OP weer terug kan zetten wanneer er weer onverlaten zijn die de OP schijtlollig verwijderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.
Ik ook.. Speakerboxx was een van mn eerste Cds (zo jong ben ik)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Outkast..
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Onlo's moeder ook vannacht.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik echt.
Faal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik echt.
Hier gaat iets vreselijk fout..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik echt.
Wow.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil jou ook meteen. Per direct.
Leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezellig. BBQ bij haags hoorde ik
Deze ga ik binnenkort ook kijken, ben sowieso bezig met wat KvW episodes terug te kijkenquote:
Hou er van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag je zelfs met NOOTNOOTten (ik stotter) spelen.
Hier doet hij ook traag ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JanCees het volgende:
mijn internet is echt kj traag
kanjerziggo
Ik zong het in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef Scrummie het volgende:
Kapi, kapi kapo (op het deuntje van papi chulo)
Al is de tijd dat ze daadwerkelijk dingen bovenwater kregen wel verdwenen. Nu is het iets aan de kaart brengen en in de tweede helft doorjanken hoe erg het allemaal wel niet is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze ga ik binnenkort ook kijken, ben sowieso bezig met wat KvW episodes terug te kijken. Goed programmaatje.
Vriendquote:
Onloquote:
Altijd vermakelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze ga ik binnenkort ook kijken, ben sowieso bezig met wat KvW episodes terug te kijken. Goed programmaatje.
Ach als je zoveel episodes moet maken kan er niet achter elk product een groot schandaal zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is de tijd dat ze daadwerkelijk dingen bovenwater kregen wel verdwenen. Nu is het iets aan de kaart brengen en in de tweede helft doorjanken hoe erg het allemaal wel niet is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Fijn altijd als je het over je vrienden op fok hebt, Kapo nooit ver weg is
Al was de bietensap bij tonijn dit seizoen wel een dingetje voor mijquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je zoveel episodes moet maken kan er niet achter elk product een groot schandaal zitten.
Eten bij de Chinese muur.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezellig. BBQ bij haags hoorde ik
Wat een tegenvallerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eten bij de Chinese muur.
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was de bietensap bij tonijn dit seizoen wel een dingetje voor mij
Kan het niet wat dichterbij?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eten bij de Chinese muur.
DEZE GRAP IS AL 100000000000000X GEMAAKTquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan het niet wat dichterbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |