Bijna allemaal, wie niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn bijna allemaal prima kerels.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn bijna allemaal prima kerels.
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna allemaal, wie niet?
Ik heb niet zoveel met Elan, en er was hier ooit een user maar daar weet ik de naam niet meer van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna allemaal, wie niet?
Aha.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Elan, en er was hier ooit een user maar daar weet ik de naam niet meer van.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Elan, en er was hier ooit een user maar daar weet ik de naam niet meer van.
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb op zich niet zoveel tegen het CDA. Ik moet alleen keihard lachen om hun drugsbeleid
Dit onderschrijf ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JR, een zéér gewaardeerd lid van deze SC
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh en die gozer die op deze man lijkt:
[ afbeelding ]
Opper en ik kennen hem als LR.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh en die gozer die op deze man lijkt:
[ afbeelding ]
Waar is Stijn eigenlijk? Ook een joviale gozer. Fijn om hem erbij te hebben in deze SCquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik kennen hem als LR.
Ik was deze zomer nog in Berlijn. Maar hoe zou je willen dat ik het tegendeel bewijs?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef Befbekje het volgende:
Opperkleurder lijkt mij een fatsoensrakker.. Maar als 'ie eens in Berlijn is mag hij het tegendeel bewijzen..
Wie is Stijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is Stijn eigenlijk? Ook een joviale gozer. Fijn om hem erbij te hebben in deze SC
Schijten.. Of boterham eten, gok ik..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is Stijn eigenlijk? Ook een joviale gozer. Fijn om hem erbij te hebben in deze SC
Ja, en DP?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jullie kennen mijn lustspier als geen anderquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik kennen hem als LR.
Meelopen in een demonstratie van PEGIDA..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was deze zomer nog in Berlijn. Maar hoe zou je willen dat ik het tegendeel bewijs?
ik vraag of ze vastquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch niet raar dat we meestal samen eten?
Tijd voor een VBL hooliganmeetquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het fijn dat we allemaal goed met elkaar om gaan jongens![]()
Echt een hechte club. En dan is het nog geeneens nationale complimenten dag
Dat zei je moeder vannacht ook. Maar ik zei, doorbijten, dan komen we vanzelf waar we willen zijnquote:
Daar heb ik weinig behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Meelopen in een demonstratie van PEGIDA..
HALLO vriendquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie kennen mijn lustspier als geen ander
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig behoefte aan.
Ik wacht nog altijd op de Chinese muur invitatie. Ik kan die verantwoordelijkheid niet aan hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd voor een VBL hooliganmeet
Een bbq bij Haags. Ik hoor het alquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd voor een VBL hooliganmeet
oh raarquote:
Kan het iets dichter naast de deur?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de Chinese muur invitatie. Ik kan die verantwoordelijkheid niet aan hoor.
Ze is niet streng gelovig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh raar
ze is toch van orthodox
die zijn wel strenger dan katholiek
Ehm....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een bbq bij Haags. Ik hoor het al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |