Bijna allemaal, wie niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn bijna allemaal prima kerels.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn bijna allemaal prima kerels.
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna allemaal, wie niet?
Ik heb niet zoveel met Elan, en er was hier ooit een user maar daar weet ik de naam niet meer van.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna allemaal, wie niet?
Aha.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Elan, en er was hier ooit een user maar daar weet ik de naam niet meer van.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Elan, en er was hier ooit een user maar daar weet ik de naam niet meer van.
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb op zich niet zoveel tegen het CDA. Ik moet alleen keihard lachen om hun drugsbeleid
Dit onderschrijf ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JR, een zéér gewaardeerd lid van deze SC
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh en die gozer die op deze man lijkt:
[ afbeelding ]
Opper en ik kennen hem als LR.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh en die gozer die op deze man lijkt:
[ afbeelding ]
Waar is Stijn eigenlijk? Ook een joviale gozer. Fijn om hem erbij te hebben in deze SCquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik kennen hem als LR.
Ik was deze zomer nog in Berlijn. Maar hoe zou je willen dat ik het tegendeel bewijs?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef Befbekje het volgende:
Opperkleurder lijkt mij een fatsoensrakker.. Maar als 'ie eens in Berlijn is mag hij het tegendeel bewijzen..
Wie is Stijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is Stijn eigenlijk? Ook een joviale gozer. Fijn om hem erbij te hebben in deze SC
Schijten.. Of boterham eten, gok ik..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar is Stijn eigenlijk? Ook een joviale gozer. Fijn om hem erbij te hebben in deze SC
Ja, en DP?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |