Dat klopt. Even kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Alleen op de één of andere manier is de 2e balk met ui's minder lang dan nummer 1 & 3.
Meerdere, o.a. in Den Haag en een vrij nieuwe in Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je wel orthodox kerk in nederland
wel klein zegquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meerdere, o.a. in Den Haag en een vrij nieuwe in Rotterdam.
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete platenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:51 schreef Befbekje het volgende:
Ook mijn vader is fan van deze plaat..
Zo veel Russisch Orthodoxen zijn er niet. Al aten wij laatst bij een Bulgaars restaurant en toen zei die vrouw er ook wel eens naar toe te gaan.quote:
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een held ben je toch ook hé
Je bent zelf outkast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Outkast..
Wat is er veranderd?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.
Dm mij even de paste.bin link zodat ik de OP weer terug kan zetten wanneer er weer onverlaten zijn die de OP schijtlollig verwijderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe m'n best. Even opslaan, deze OP.
Ik ook.. Speakerboxx was een van mn eerste Cds (zo jong ben ik)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Outkast..
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei Onlo's moeder ook vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |