Ieder zo zijn fetisj totdat je iemand treft met echt sterke kaken en je zonder zitquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende: [..] Dat zei je moeder vannacht ook. Maar ik zei, doorbijten, dan komen we vanzelf waar we willen zijn
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook. Maar ik zei, doorbijten, dan komen we vanzelf waar we willen zijn.
Zowel Moonlight als lalalalalala land lijken mij behoorlijk kut en homosensueel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond maar eens één van die Oscarfilmpjes kiek'n.
Lala land?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond maar eens één van die Oscarfilmpjes kiek'n.
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.quote:
Ik ga Moonlight kijken, dat La La Land lijkt mij een film waar ik extreme jeuk van krijg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel Moonlight als lalalalalala land lijken mij behoorlijk kut en homosensueel.
Donald Duck Vakantieboek.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen ga ik paar boeken kopen
wie heeft nog suggestie
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
wie heeft nog suggestie
Ik sluit me hier bij aan. Wellicht is het aanpassen van de OP een keer een optie. Overigens meld ik mij hier expliciet niet als vrijwilliger aanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.
Leugens.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die UI's zijn allemaal kapot of van verschillend formaat joh, dat kan mijn autisme niet aan.
Alles werkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. Wellicht is het aanpassen van de OP een keer een optie. Overigens meld ik mij hier expliciet niet als vrijwilliger aan
Alles van varg virkernes. Zijn boeken zijn oprecht prima met veel onderzoek (Je moet wat als je 16 jaar vastzit)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
wie heeft nog suggestie
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles van varg virkernes. Zijn boeken zijn oprecht prima met veel onderzoek (Je moet wat als je 16 jaar vastzit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |