ahhquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, ik heb het over avondeten in het restaurant.
Soms zie je wel eens mensen die hele bus leeggooien over hun gerecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee doe ik ook nooit eigenlijk
hooguit op een patatje maar zelfs dat niet vaak
franskegodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar je hebt natuurlijk op de uni tegenwoordig 200 nationaliteiten lopen, kan je moeilijk op afstemmen. En om nou elke dag bij die friettent bij de AH te eten
dat kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens mensen die hele bus leeggooien over hun gerecht.
ik een keer in de week, zit donderdags altijd van kwart voor 9 tot half 7 op de uni. Dan heb ik geen zin meer om te koken als ik thuis ben, maar wil dan toch een beetje gezond eten snap je.quote:
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Kapo, weet jij al wat je gaat stemmen?
#teamVVDquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.
Smakelijk eten, Bekbefje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Mijn döner en witte wijn is binnen.. Wens mij smakelijk eten..
Hallo makker. Ik ga toch maar voor Juve - Napoliquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.
Met Emile en een hoop B-spelers van Napoli. Hier zal Juventus wel soepel van winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Ik ga toch maar voor Juve - Napoli
Met Schelveccio is het altijd een feestquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Emile en een hoop B-spelers van Napoli. Hier zal Juventus wel soepel van winnen.
Als jij het zegt zal Napoli wel winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Emile en een hoop B-spelers van Napoli. Hier zal Juventus wel soepel van winnen.
Ja. Bij friet sowieso.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd laatst raar aangekeken toen ik vertelde dat ik in mijn leven nog nooit extra zout op een gerecht heb gedaan als ik het geserveerd kreeg.
Is dat echt zo raar.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. De rest van de wereld is gewoon gestoord.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal Napoli wel winnen.
Na 15 maart is het afgelopen met die nationaliteiten-pret en kan iedereen weer gewoon boerenkool en erwtensoep eten en het avondmaal afsluiten met voorlezen uit de bijbel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar je hebt natuurlijk op de uni tegenwoordig 200 nationaliteiten lopen, kan je moeilijk op afstemmen. En om nou elke dag bij die friettent bij de AH te eten
Franske.quote:
Nee. Normaal zou ik VVD stemmen, maar ik vind dat onze samenleving in de breedste zin van het woord zo snel is veranderd dat het om innovatieve ideeen van politieke partijen vraagt. Die mis ik bij de VVD.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Kapo, weet jij al wat je gaat stemmen?
Smakelijk eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Mijn döner en witte wijn is binnen.. Wens mij smakelijk eten..
Dan had ik 'waarvan zwakte' gezegd idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Het had niet veel gescheeld of ik had vanavond shoarma gegeten. Maar ik wist mij te beheersen.
Kapo is trots op mij
De VVD vind ik één grote boevenbende. Maar echt alternatieven zijn er nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Normaal zou ik VVD stemmen, maar ik vind dat onze samenleving in de breedste zin van het woord zo snel is veranderd dat het om innovatieve ideeen van politieke partijen vraagt. Die mis ik bij de VVD.
Partij voor de Dierenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De VVD vind ik één grote boevenbende. Maar echt alternatieven zijn er niet
De naam van friet of patat is afgeleid van patates frites, Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'. De aardappel werd door de Spanjaarden vanuit Zuid-Amerika in de zestiende eeuw naar Europa gebracht. Tegenwoordig spreekt men in Frankrijk van pommes frites. In Vlaanderen wordt meestal van friet, frieten, frietjes en soms ook fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland en in het zuiden van Gelderland spreekt men van friet of frites, in de rest van Nederland wordt vaak het woord patat gebruikt. Het gebruik van het woord "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Nederlands Limburg en Noord-Brabant verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het woord daar "aardappel" of "klap/slag" betekent en in de laatste gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.quote:
Zat er nog wat in het potje?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had gisteren friet met een stoofpotje
gvd lekker gvd
Een gigantisch lulverhaal met zo'n conclusiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De naam van friet of patat is afgeleid van patates frites, Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'. De aardappel werd door de Spanjaarden vanuit Zuid-Amerika in de zestiende eeuw naar Europa gebracht. Tegenwoordig spreekt men in Frankrijk van pommes frites. In Vlaanderen wordt meestal van friet, frieten, frietjes en soms ook fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland en in het zuiden van Gelderland spreekt men van friet of frites, in de rest van Nederland wordt vaak het woord patat gebruikt. Het gebruik van het woord "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Nederlands Limburg en Noord-Brabant verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het woord daar "aardappel" of "klap/slag" betekent en in de laatste gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.
FvD.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De VVD vind ik één grote boevenbende. Maar echt alternatieven zijn er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |