Uit van die zakjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja het is goed te doen, maar je hebt dat zout en peper wel nodig.
lunch in C is wel goed trouwens, en de verse soep (dus niet de unox dingen maar wat ze zelf nog maken) is vaak ook goed. Laatste curriesoep met kip, was echt heel goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op de uni vond ik het altijd een verschrikking. Hoe krijg je het zo smakeloos. Maar zal wel wat beter zijn tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder en je zusje zijn een combodeal.
Berlijn is even duur als Nederland wat horeca betreft..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Duitsland is de horeca dan weer goedkoper hoor ik van iedereen?
Nee. De rest van de wereld is gewoon gestoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd laatst raar aangekeken toen ik vertelde dat ik in mijn leven nog nooit extra zout op een gerecht heb gedaan als ik het geserveerd kreeg.
Is dat echt zo raar.
daar is die combodealquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lunch in C is wel goed trouwens, en de verse soep (dus niet de unox dingen maar wat ze zelf nog maken) is vaak ook goed. Laatste curriesoep met kip, was echt heel goed.
Ja dat welquote:
Ah, ik heb het over avondeten in het restaurant.quote:
nee doe ik ook nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd laatst raar aangekeken toen ik vertelde dat ik in mijn leven nog nooit extra zout op een gerecht heb gedaan als ik het geserveerd kreeg.
Is dat echt zo raar.
ahhquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, ik heb het over avondeten in het restaurant.
Soms zie je wel eens mensen die hele bus leeggooien over hun gerecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee doe ik ook nooit eigenlijk
hooguit op een patatje maar zelfs dat niet vaak
franskegodquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar je hebt natuurlijk op de uni tegenwoordig 200 nationaliteiten lopen, kan je moeilijk op afstemmen. En om nou elke dag bij die friettent bij de AH te eten
dat kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens mensen die hele bus leeggooien over hun gerecht.
ik een keer in de week, zit donderdags altijd van kwart voor 9 tot half 7 op de uni. Dan heb ik geen zin meer om te koken als ik thuis ben, maar wil dan toch een beetje gezond eten snap je.quote:
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Kapo, weet jij al wat je gaat stemmen?
#teamVVDquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.
Smakelijk eten, Bekbefje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Befbekje het volgende:
Oké.. Mijn döner en witte wijn is binnen.. Wens mij smakelijk eten..
Hallo makker. Ik ga toch maar voor Juve - Napoliquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat op de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie stemmen.
Met Emile en een hoop B-spelers van Napoli. Hier zal Juventus wel soepel van winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Ik ga toch maar voor Juve - Napoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |