En op 10 minuten lopen van mijn werk dus dan kunnen de provincialen in de loods blijven slapen.quote:
Het is ook niet ver van jouw huis af.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op 10 minuten lopen van mijn werk dus dan kunnen de provincialen in de loods blijven slapen.
Yep.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb even een slapie gedaan. Nog iets gemist ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik weinig behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet jij een painttopic openen in VBL.
Je staat niet meer op 1 in de top 500.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Je hebt mij gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Dat is maar net hoe je ver definieert. Te voet is niet echt tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook niet ver van jouw huis af.
nee heb te weinig internetquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je al naar vliegtickets panama gekeken
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Oh, jij bent er.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een genereus welkom krijg ik hier van iedereen.
Van mijn huis af al helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je ver definieert. Te voet is niet echt tof.
Kapoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We missen je gewoon makker. We hadden het er laatst over dat je er zo weinig bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kook je ook wel eens zelf?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een broodje Döner en een flesje wit besteld.. Kan mij het verrotte..
54 minuten lopen volgens mapsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van mijn huis af al helemaal niet.
Ah, dat valt nog vies tegen ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
54 minuten lopen volgens maps
HET IS GEWOON EEN MIETJEquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We missen je gewoon makker. We hadden het er laatst over dat je er zo weinig bent.
En dat je ons eigenlijk laat zitten. En je helemaal niet zo'n goede vriend richting ons bent.
In Nederland kookte ik zeven dagen in de week voor mezelf.. Ook toen ik op kamers zat.. Maar 't is langzaamaan fout gegaan in Brussel en die lijn heb ik doorgetrokken.. Belgische supermarkten zijn duurder dan in Nederland en toen vrat ik ook vaak warm op de universiteit.. Duitse supermarkten zijn op 't zelfde niveau qua prijs als Nederlandse supermarkten, maar 't is gewoon goed vreten in Duitslandquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker hoor, meer zou ik ook vermoeid van raken.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind scrummie vrij intimiderend de afgelopen tijd
Eten op de uni is wel genot, jammer alleen dat het hier nog steeds reteduur is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In Nederland kookte ik zeven dagen in de week voor mezelf.. Ook toen ik op kamers zat.. Maar 't is langzaamaan fout gegaan in Brussel en die lijn heb ik doorgetrokken.. Belgische supermarkten zijn duurder dan in Nederland en toen vrat ik ook vaak warm op de universiteit.. Duitse supermarkten zijn op 't zelfde niveau qua prijs als Nederlandse supermarkten, maar 't is gewoon goed vreten in Duitsland..
Je bent zelf een loods.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op 10 minuten lopen van mijn werk dus dan kunnen de provincialen in de loods blijven slapen.
GGMM was het probleemkind dat op kinderfeestjes de kaarsjes op de taart van de jarige uitblies.quote:
Niks mis met buiten de deur etenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In Nederland kookte ik zeven dagen in de week voor mezelf.. Ook toen ik op kamers zat.. Maar 't is langzaamaan fout gegaan in Brussel en die lijn heb ik doorgetrokken.. Belgische supermarkten zijn duurder dan in Nederland en toen vrat ik ook vaak warm op de universiteit.. Duitse supermarkten zijn op 't zelfde niveau qua prijs als Nederlandse supermarkten, maar 't is gewoon goed vreten in Duitsland..
Ik ben ook wat natgierig, maar ik voel me al twee dagen niet zo jofel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een broodje Döner en een flesje wit besteld.. Kan mij het verrotte..
Als frontman moet ie zich ook hard opstellenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind scrummie vrij intimiderend de afgelopen tijd
5 april FEY - GAE zie ik je sowieso weer live pik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We missen je gewoon makker. We hadden het er laatst over dat je er zo weinig bent.
En dat je ons eigenlijk laat zitten. En je helemaal niet zo'n goede vriend richting ons bent.
die combodeal is wel te doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eten op de uni is wel genot, jammer alleen dat het hier nog steeds reteduur is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
5 april FEY - GAE zie ik je sowieso weer live pik.
In Duitsland is de horeca dan weer goedkoper hoor ik van iedereen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
combodeal? Welke en waar?quote:
Op de uni vond ik het altijd een verschrikking. Hoe krijg je het zo smakeloos. Maar zal wel wat beter zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland altijd het idee dat er vooral meer en beter aanbod is in de lage prijscategorie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Duitsland is de horeca dan weer goedkoper hoor ik van iedereen?
Ja het is goed te doen, maar je hebt dat zout en peper wel nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op de uni vond ik het altijd een verschrikking. Hoe krijg je het zo smakeloos. Maar zal wel wat beter zijn tegenwoordig.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zondag was baas man. Je had er bij moeten zijn.
Was vaste prik in Brussel.. Standaard vreten in het studentenrestaurant tussen 12:00 en 14:00quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat een gelul dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM was het probleemkind dat op kinderfeestjes de kaarsjes op de taart van de jarige uitblies.
Ik geloof dat in Duitsland de lonen ook lager liggen en mensen productiever zijn op het werk. Al kan ik me daar in vergissen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland altijd het idee dat er vooral meer en beter aanbod is in de lage prijscategorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |