En op 10 minuten lopen van mijn werk dus dan kunnen de provincialen in de loods blijven slapen.quote:
Het is ook niet ver van jouw huis af.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En op 10 minuten lopen van mijn werk dus dan kunnen de provincialen in de loods blijven slapen.
Yep.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb even een slapie gedaan. Nog iets gemist ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik weinig behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet jij een painttopic openen in VBL.
Je staat niet meer op 1 in de top 500.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Je hebt mij gemist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef tong80 het volgende:
Dat is maar net hoe je ver definieert. Te voet is niet echt tof.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook niet ver van jouw huis af.
nee heb te weinig internetquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je al naar vliegtickets panama gekeken
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Oh, jij bent er.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een genereus welkom krijg ik hier van iedereen.
Van mijn huis af al helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je ver definieert. Te voet is niet echt tof.
Kapoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We missen je gewoon makker. We hadden het er laatst over dat je er zo weinig bent.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kook je ook wel eens zelf?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een broodje Döner en een flesje wit besteld.. Kan mij het verrotte..
54 minuten lopen volgens mapsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van mijn huis af al helemaal niet.
Ah, dat valt nog vies tegen ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
54 minuten lopen volgens maps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |