Normale aardappel patat noemenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De naam van friet of patat is afgeleid van patates frites, Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'. De aardappel werd door de Spanjaarden vanuit Zuid-Amerika in de zestiende eeuw naar Europa gebracht. Tegenwoordig spreekt men in Frankrijk van pommes frites. In Vlaanderen wordt meestal van friet, frieten, frietjes en soms ook fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland en in het zuiden van Gelderland spreekt men van friet of frites, in de rest van Nederland wordt vaak het woord patat gebruikt. Het gebruik van het woord "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Nederlands Limburg en Noord-Brabant verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het woord daar "aardappel" of "klap/slag" betekent en in de laatste gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Vanmiddag was Jan Roos bij Rayman op BNR. Als je het over twee tenenkrommende figuren hebt...
Over een vervelend persoon gesprokenquote:
Bedankt. Ik twijfelde nog of ik het zou lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gigantisch lulverhaal met zo'n conclusie
Ja, PVV light is dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Vanmiddag was Jan Roos bij Rayman op BNR. Als je het over twee tenenkrommende figuren hebt...
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SGP is wel een gedegen alternatief.
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemdquote:
Jammer dat ze überhaupt een geloof aanhangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemd
moeten hun wetenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat ze überhaupt een geloof aanhangen.
Ik ook, hiddemagod.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Als Maurice het zegt haal je er 4 of 0.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Maurice zouden ze twee zetels halen dus ik denk niet dat hij het redt.
Hopelijk met goed veel sambal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:57 schreef Befbekje het volgende:
Drink een glas witte wijn.. De döner was voortreffelijk..
Is er ergens een overzichtje van wat Maurice 4 jaar geleden dacht en wat het uiteindelijk is geworden?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als Maurice het zegt haal je er 4 of 0.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.quote:
Ben jij pro-pedo dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemd
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er ergens een overzichtje van wat Maurice 4 jaar geleden dacht en wat het uiteindelijk is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik ben wel team #GGMMquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.Waarom post je een plaatje van de bureaustoel van GGMM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.
Van die partijen die elkaar voor het 15e jaar op rij gaan aanvallen om de hypotheekrente-aftrek, 19 of 21 procent btw, 65 of 67 jaar met pensioen. Zijn dat nou serieus de problemen waar we al die tijd en energie in moeten steken? Lachwekkend en misselijkmakend. Zolang de zeteltjes maar gewonnen worden en de heertjes in het zadel blijven. En worden ze gewipt? Geen probleem, er ligt wel een mooi baantje te wachten in een of andere RvC of directie van een bedrijf wat ze in de jaren ervoor hebben mogen paaien in hun functie als overheidsfunctionaris.
Ja hebt hier wel een punt, zeker.. Daarom heb ik ook even overwogen om op Ancilla van de Pirateparty te stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.
Van die partijen die elkaar voor het 15e jaar op rij gaan aanvallen om de hypotheekrente-aftrek, 19 of 21 procent btw, 65 of 67 jaar met pensioen. Zijn dat nou serieus de problemen waar we al die tijd en energie in moeten steken? Lachwekkend en misselijkmakend. Zolang de zeteltjes maar gewonnen worden en de heertjes in het zadel blijven. En worden ze gewipt? Geen probleem, er ligt wel een mooi baantje te wachten in een of andere RvC of directie van een bedrijf wat ze in de jaren ervoor hebben mogen paaien in hun functie als overheidsfunctionaris.
Gaan we dit spelletje weer spelen?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals zijn zoon xD
Nee. Ze beslissen in grote lijnen wat er gebeurt in een land. Eigenlijk niet zo relevant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.
xDquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.
Net zoals zijn zoon xD
Dat valt dus heel erg mee als je naar bijvoorbeeld overheidsuitgaven kijkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ze beslissen in grote lijnen wat er gebeurt in een land. Eigenlijk niet zo relevant.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.
Net zoals zijn zoon xD
Ik vind dit een vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.
Arme DP. Na vandaag nog 89 dagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef Befbekje het volgende:
Valt het jullie niet op dat zonder Doublepain de stimmung hier veel gemütlicher is?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |