Ik kan dan net zo goed mijn stempas verbranden.quote:
Baudet is wel een slimme man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof er ooit talentvolle mensen de politiek in gaan
Jammer dat je mij over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Sylvana Simons presenteerde ooit een intellectueel boekenprogrammaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja en ze praatte videoclips aan elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sylvana Simons presenteerde ooit een intellectueel boekenprogramma
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.quote:
Maar dat zegt hij zelf ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.
Dat was het enige goede punt van Sylvana maandag tegen Baudet. Je verzet je tegen de elite terwijl alles wat hij uitdraagt elite is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.
Op jouw buik kunnen er wel 12.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vier handen op één buik. Man man man.
Ik vind het ook wel prima hoor dat ie mee doet, maar ik ga er niet op stemmen.quote:
Maar vooral de werknemertjes blijven beschermen, want och och wat hebben ze het toch lastig in Nederland dat ze moeten werken voor hun geld en zelf wat verantwoordelijkheid moeten dragen. Nee, dan die ondernemers met hun dikke auto's. Ze zitten allemaal op een berg met geld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mooi artikel laatst bij FTM, deelconclusie van de hoofdconclusie (gulden terug) was dat Nederland voor 99% draait op het MKB
Alleen 60 jaar te laat, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
Wat ik wel een zinnige quote vond was: we hoeven niet alle problemen in de wereld op te lossen, dat is niet onze taak.
Waarom is het een gladde aal? Omdat hij over dingen nadenkt en het goed formuleert? Laten we er eens blij mee zijn voor de verandering.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij die Baudet zie ik juist zo'n gladde aal voor me waar we Den Haag eigenlijk van zouden moeten verlossen
Ik pik dit soort grapjes alleen van GGMM, idioot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op jouw buik kunnen er wel 12.
Dat vroegen duizenden alhier op dit forum zichzelf af toen jij jezelf zwanger verkondigde..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zijn mensen met een zeer laag IQ vaak mega vruchtbaar?
Op jouw buik kunnen er wel 12quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vier handen op één buik. Man man man.
Hele dag alleen maar neuken, doen toch niks anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zijn mensen met een zeer laag IQ vaak mega vruchtbaar?
Inkoppertje. Toch matig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat vroegen duizenden alhier op dit forum zichzelf af toen jij jezelf zwanger verkondigde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |