Normale aardappel patat noemenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De naam van friet of patat is afgeleid van patates frites, Belgisch-Frans voor 'gefrituurde aardappelen'. De aardappel werd door de Spanjaarden vanuit Zuid-Amerika in de zestiende eeuw naar Europa gebracht. Tegenwoordig spreekt men in Frankrijk van pommes frites. In Vlaanderen wordt meestal van friet, frieten, frietjes en soms ook fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland en in het zuiden van Gelderland spreekt men van friet of frites, in de rest van Nederland wordt vaak het woord patat gebruikt. Het gebruik van het woord "patat" kan in Vlaanderen, Zeeland, Nederlands Limburg en Noord-Brabant verwarring veroorzaken, bij de eerste twee omdat het woord daar "aardappel" of "klap/slag" betekent en in de laatste gevallen omdat het woord er niet of nauwelijks gebruikt wordt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Vanmiddag was Jan Roos bij Rayman op BNR. Als je het over twee tenenkrommende figuren hebt...
Over een vervelend persoon gesprokenquote:
Bedankt. Ik twijfelde nog of ik het zou lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gigantisch lulverhaal met zo'n conclusie
Ja, PVV light is dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Vanmiddag was Jan Roos bij Rayman op BNR. Als je het over twee tenenkrommende figuren hebt...
Daar zit ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SGP is wel een gedegen alternatief.
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemdquote:
Jammer dat ze überhaupt een geloof aanhangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemd
moeten hun wetenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat ze überhaupt een geloof aanhangen.
Ik ook, hiddemagod.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FvD.
Als Maurice het zegt haal je er 4 of 0.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Maurice zouden ze twee zetels halen dus ik denk niet dat hij het redt.
Hopelijk met goed veel sambal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:57 schreef Befbekje het volgende:
Drink een glas witte wijn.. De döner was voortreffelijk..
Is er ergens een overzichtje van wat Maurice 4 jaar geleden dacht en wat het uiteindelijk is geworden?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als Maurice het zegt haal je er 4 of 0.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.quote:
Ben jij pro-pedo dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jammer dat ze anti katholiek zijn anders zeker op ze gestemd
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er ergens een overzichtje van wat Maurice 4 jaar geleden dacht en wat het uiteindelijk is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik ben wel team #GGMMquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.Waarom post je een plaatje van de bureaustoel van GGMM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.
Van die partijen die elkaar voor het 15e jaar op rij gaan aanvallen om de hypotheekrente-aftrek, 19 of 21 procent btw, 65 of 67 jaar met pensioen. Zijn dat nou serieus de problemen waar we al die tijd en energie in moeten steken? Lachwekkend en misselijkmakend. Zolang de zeteltjes maar gewonnen worden en de heertjes in het zadel blijven. En worden ze gewipt? Geen probleem, er ligt wel een mooi baantje te wachten in een of andere RvC of directie van een bedrijf wat ze in de jaren ervoor hebben mogen paaien in hun functie als overheidsfunctionaris.
Ja hebt hier wel een punt, zeker.. Daarom heb ik ook even overwogen om op Ancilla van de Pirateparty te stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij denkt in ieder geval na over zijn oplossingen.
Van die partijen die elkaar voor het 15e jaar op rij gaan aanvallen om de hypotheekrente-aftrek, 19 of 21 procent btw, 65 of 67 jaar met pensioen. Zijn dat nou serieus de problemen waar we al die tijd en energie in moeten steken? Lachwekkend en misselijkmakend. Zolang de zeteltjes maar gewonnen worden en de heertjes in het zadel blijven. En worden ze gewipt? Geen probleem, er ligt wel een mooi baantje te wachten in een of andere RvC of directie van een bedrijf wat ze in de jaren ervoor hebben mogen paaien in hun functie als overheidsfunctionaris.
Gaan we dit spelletje weer spelen?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, maar zijn bron heb ik wel gevonden.Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals zijn zoon xD
Nee. Ze beslissen in grote lijnen wat er gebeurt in een land. Eigenlijk niet zo relevant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.
xDquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.
Net zoals zijn zoon xD
Dat valt dus heel erg mee als je naar bijvoorbeeld overheidsuitgaven kijkt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ze beslissen in grote lijnen wat er gebeurt in een land. Eigenlijk niet zo relevant.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat sowieso niet lopen zoals hij stelt.
Net zoals zijn zoon xD
Ik vind dit een vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek is gewoon in zn geheel niet zo belangrijk.
Arme DP. Na vandaag nog 89 dagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef Befbekje het volgende:
Valt het jullie niet op dat zonder Doublepain de stimmung hier veel gemütlicher is?..
Zou ik inmiddels genoeg rotzooi hebben gepost om voor de derde keer oprij in het ochtendlijstje te komen?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt dus heel erg mee als je naar bijvoorbeeld overheidsuitgaven kijkt.
Dat bedoelt Baudet met zijn 'partijkartel'.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Het maakt allemaal niet zo uit wie er op het stoeltje komt.
Uiteindelijk komen ze allemaal in het zelfde misselijkmakende geheel
Ik heb ze niet geteld knul. Maar morgenochtend rond 07.45 weten we het.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik inmiddels genoeg rotzooi hebben gepost om voor de derde keer oprij in het ochtendlijstje te komen?
Tot ie er zelf in zit en ie er achter komt dat je als politicus geen reet te zeggen hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoelt Baudet met zijn 'partijkartel'.
Daarom meer support voor het MKB. Wel relevant.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ze beslissen in grote lijnen wat er gebeurt in een land. Eigenlijk niet zo relevant.
In Amerika zijn die van de baan zo lijkt het. Heb je die plannen van Trump gehoord?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen nuances en accenten eigenlijk.
Dat is niet zijn term hoor. Toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoelt Baudet met zijn 'partijkartel'.
Laten we er allemaal maar in berusten ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot ie er zelf in zit en ie er achter komt dat je als politicus geen reet te zeggen hebt.
Mooi artikel laatst bij FTM, deelconclusie van de hoofdconclusie (gulden terug) was dat Nederland voor 99% draait op het MKBquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom meer support voor het MKB. Wel relevant.
DAT IS NIET MIJN TERM, VRIEND..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is niet zijn term hoor. Toch?
Vroeger waren ze met name bezig met oorlogen verliezen. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Amerika zijn die van de baan zo lijkt het. Heb je die plannen van Trump gehoord?
We have to start winning wars again.
~The Donald 2017
JAwel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet de zwarte gemeenschap ergens een baan kunnen aanbieden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Amerika zijn die van de baan zo lijkt het. Heb je die plannen van Trump gehoord?
~The Donald 2017
Bizarre gast.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
~The Donald 2017
Bij die Baudet zie ik juist zo'n gladde aal voor me waar we Den Haag eigenlijk van zouden moeten verlossenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we er allemaal maar in berusten ja.
Wees blij dat er überhaupt nog intelligente mensen zijn die zich luid uit durven te spreken. Ik vind het een redelijk verfrissend geluid en daar heb ik respect voor.
Volgens mij gebruikt hij het iig veel in zijn campagne. Doet er ook niet toe of het zijn term is, maar dat hij het als zodanig aankaart vind ik belangrijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boze blanke man gespotquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo veel bijzonders zeggen, welke problemen kaart ie precies aan die volgens jou wel belangrijk zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat er überhaupt nog intelligente mensen zijn die zich luid uit durven te spreken. Ik vind het een redelijk verfrissend geluid en daar heb ik respect voor.
Stem gewoon piraat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij het iig veel in zijn campagne. Doet er ook niet toe of het zijn term is, maar dat hij het als zodanig aankaart vind ik belangrijk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
~The Donald 2017
Heb hem dus in een debat gezien op de uni en vond hem vooral heel erg schreeuwerig overkomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan dan net zo goed mijn stempas verbranden.quote:
Baudet is wel een slimme man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alsof er ooit talentvolle mensen de politiek in gaan
Jammer dat je mij over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Sylvana Simons presenteerde ooit een intellectueel boekenprogrammaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja en ze praatte videoclips aan elkaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sylvana Simons presenteerde ooit een intellectueel boekenprogramma
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.quote:
Maar dat zegt hij zelf ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.
Dat was het enige goede punt van Sylvana maandag tegen Baudet. Je verzet je tegen de elite terwijl alles wat hij uitdraagt elite is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat hij zich dan voor doet als redder van het gewone volk. Terwijl die zelf uit een enorm elitaire familie komt.
Op jouw buik kunnen er wel 12.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vier handen op één buik. Man man man.
Ik vind het ook wel prima hoor dat ie mee doet, maar ik ga er niet op stemmen.quote:
Maar vooral de werknemertjes blijven beschermen, want och och wat hebben ze het toch lastig in Nederland dat ze moeten werken voor hun geld en zelf wat verantwoordelijkheid moeten dragen. Nee, dan die ondernemers met hun dikke auto's. Ze zitten allemaal op een berg met geld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mooi artikel laatst bij FTM, deelconclusie van de hoofdconclusie (gulden terug) was dat Nederland voor 99% draait op het MKB
Alleen 60 jaar te laat, natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
Wat ik wel een zinnige quote vond was: we hoeven niet alle problemen in de wereld op te lossen, dat is niet onze taak.
Waarom is het een gladde aal? Omdat hij over dingen nadenkt en het goed formuleert? Laten we er eens blij mee zijn voor de verandering.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij die Baudet zie ik juist zo'n gladde aal voor me waar we Den Haag eigenlijk van zouden moeten verlossen
Ik pik dit soort grapjes alleen van GGMM, idioot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op jouw buik kunnen er wel 12.
Dat vroegen duizenden alhier op dit forum zichzelf af toen jij jezelf zwanger verkondigde..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zijn mensen met een zeer laag IQ vaak mega vruchtbaar?
Op jouw buik kunnen er wel 12quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vier handen op één buik. Man man man.
Hele dag alleen maar neuken, doen toch niks anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zijn mensen met een zeer laag IQ vaak mega vruchtbaar?
Inkoppertje. Toch matig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat vroegen duizenden alhier op dit forum zichzelf af toen jij jezelf zwanger verkondigde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |