NPO 1quote:
Druk bezig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:58 schreef Kaas- het volgende:
Moet je de topics ook ff linken in een topic chain Euri.
Trump wilde Tanks en raketten, mocht niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar zijn de fakkels langs de kant. En liederen. En spandoeken.
Ik wil een hoger voetbalgehalte, sfeer enzo.
Het is wat, meid.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
Onze vrienden van de staatsomroep schenken wel weer veel aandacht aan protesten en demonstraties.
Dat "Free Palestine" bordjequote:
Bij RT zijn ze ongetwijfeld lyrisch.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:58 schreef vigen98 het volgende:
https://www.rt.com/on-air(...)auguration-ceremony/
Doe deze link dan in de OT.
Allemaal perceptie van een bepaalde groep hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind de Clintons er helemaal niet zo beroerd uitzien eigenlijk..
Ze hebben goede beeldenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bij RT zijn ze ongetwijfeld lyrisch.
Misschien vergeten ze de inauguratie wel en houden ze het gewoon bij de rellen en demonstraties.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
Onze vrienden van de staatsomroep schenken wel weer veel aandacht aan protesten en demonstraties.
twitter:Nigel_Farage twitterde op donderdag 19-01-2017 om 18:00:18In Washington D.C. for the Trump inauguration. Great to be with @PhilBryantMS, @LordAshcroft and the Brexit Bad Boy… https://t.co/jkNSjo6I5E reageer retweet
Hoezo ben je Trumpfan eigenlijk Fylax? Dacht dat je zei die hele Wildershoek uit de politiek afgezworen had door nieuwe inzichten.quote:
RT heeft de snelste en beste coverage tegenwoordig van het wereldnieuws.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fuck you and fuck you and fuck you and fuck youquote:
Beter dan CNN die constant Trump zit af te zeiken, wordt een beetje vervelend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een Trumpfan ben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo ben je Trumpfan eigenlijk Fylax? Dacht dat je zei die hele Wildershoek uit de politiek afgezworen had door nieuwe inzichten.
op de link klikken voor videotwitter:SkyNews twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 16:45:41Anti-Trump protesters can be seen smashing windows in Washington on the day of his inauguration https://t.co/Yq5d4v3D8A reageer retweet
Door al je posts hier. Is het niet zo dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een Trumpfan ben?
Beetje dom van je dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Door al je posts hier. Is het niet zo dan?
quote:
Neuh. Demonstraties tijdens inauguraties zijn altijd nieuws. Altijd geweest ook. Zou vreemd zijn om dat te negeren. Dat is meer iets voor dictators die doen willen overkomen alsof het complete volk ze geweldig vindt.quote:
Ja, ze hebben het verzonnen voordat het gebeurd is, zo kan ik ook snel zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
RT heeft de snelste en beste coverage tegenwoordig van het wereldnieuws.
Haat ende nijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even serieus trouwens, hoe is de relatie tussen Bush en Trump? Ook qua opvattingen enzo.
Ja Kaas beetje dom van jequote:
Sinds Trump zijn broertje afmaakte niet zo geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even serieus trouwens, hoe is de relatie tussen Bush en Trump? Ook qua opvattingen enzo.
Vind het wel meevallen. Ik heb nog weinig negatiefs gehoord over Trump.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beter dan CNN die constant Trump zit af te zeiken, wordt een beetje vervelend.
Ik zit 10 minuten te kijken en al 3 items er over. Beetje too much.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Demonstraties tijdens inauguraties zijn altijd nieuws. Altijd geweest ook. Zou vreemd zijn om dat te negeren. Dat is meer iets voor dictators die doen willen overkomen alsof het complete volk ze geweldig vindt.
Ja, kleur vd suffragetttes bla blaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef Euribob het volgende:
CNN heeft het weer over de kleding van Clinton. Jaja.
CNN die de volumeknop bedienen...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het applaus voor de Clinton's was harder dan voor de Bush's
Terecht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het applaus voor de Clinton's was harder dan voor de Bush's
Het is dan ook een geretoucheerde copy van Trump zelf.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Enerzijds is die Melania wel een lekker wijf, maar anderzijds heeft ze ook een beetje zon kop die lijkt alsof ze omgebouwd is.
Zet je FOX op. Heb de afgelopen weken regelmatig noodgedwongen die zender bekeken. Kritiek op Trump zal daar niet worden geuit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beter dan CNN die constant Trump zit af te zeiken, wordt een beetje vervelend.
De vrijheid van meningsuiting is een groot goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef YazooW het volgende:
op de link klikken voor videotwitter:SkyNews twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 16:45:41Anti-Trump protesters can be seen smashing windows in Washington on the day of his inauguration https://t.co/Yq5d4v3D8A reageer retweet
Kerel is 92.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef aloa het volgende:
Ik dacht dat Carter al dood was.![]()
Oud mannetje is dat zeg.
RT heeft ook de coolste satelliet uplink wagens, i.p.v. Pauper busjes gewoon dikke VW Amorak's.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
RT heeft de snelste en beste coverage tegenwoordig van het wereldnieuws.
Is van George H.W. Bush.quote:
92quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef aloa het volgende:
Ik dacht dat Carter al dood was.![]()
Oud mannetje is dat zeg.
Dat russia moneyquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
RT heeft ook de coolste satelliet uplink wagens, i.p.v. Pauper busjes gewoon dikke VW Amorak's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEmacht in Deutschlandquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
RT heeft ook de coolste satelliet uplink wagens, i.p.v. Pauper busjes gewoon dikke VW Amorak's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet waar, ook op FOX zitten criticasters.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zet je FOX op. Heb de afgelopen weken regelmatig noodgedwongen die zender bekeken. Kritiek op Trump zal daar niet worden geuit.
Waar zit die bij Zig go?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zet je FOX op. Heb de afgelopen weken regelmatig noodgedwongen die zender bekeken. Kritiek op Trump zal daar niet worden geuit.
Omdat je toon me niet aanstaat. Ik ben geen fan, lol.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vraag het je gewoon. Waarom reageer je daar zo onfatsoenlijk en gepikeerd op?
Neuh. Ik verwijs naar m'n vorige post.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit 10 minuten te kijken en al 3 items er over. Beetje too much.
Wat heb jij een prachtige glazen bol.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Ik verwijs naar m'n vorige post.
Maar Trump zal dergelijke beelden ongetwijfeld gaan verbieden. De beste man trekt kritiek immers nogal slecht.
Plank met roestende spijkers in je reet? Beetje incasseringsvermogen mag ook wel ipv zo zuur hoor. Man man man, wat een act opeens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je toon me niet aanstaat. Ik ben geen fan, lol.
Jij hebt een nogal sombere wereldvisie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Ik verwijs naar m'n vorige post.
Maar Trump zal dergelijke beelden ongetwijfeld gaan verbieden. De beste man trekt kritiek immers nogal slecht.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap ik wel als je weet dat heel veel mensen FOK'ers hopen dat je een kogel krijgt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat ziet Ivanka er tering geil uit zeg.
Ja, is een leuk moppie.quote:
Uitzonderingen die de regel bevestigen. Vooral de presentatoren kruipen bij Trump in de reet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ook op FOX zitten criticasters.
Volkomen mee eens. En dat is eigenlijk pas écht belangrijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat ziet Ivanka er tering geil uit zeg.
Je beweert iets, ik bewijs het tegendeel en je komt met zo'n cliche. Man man man.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitzonderingen die de regel bevestigen. Vooral de presentatoren kruipen bij Trump in de reet.
Neuh, ik heb Trump gewoon aandachtig gevolgd de afgelopen maanden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt een nogal sombere wereldvisie.
Met een flinke fles azijn aan je zijde.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ik heb Trump gewoon aandachtig gevolgd de afgelopen maanden.
Aandachtig en objectief.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, ik heb Trump gewoon aandachtig gevolgd de afgelopen maanden.
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap ik wel als je weet dat heel veel mensen hopen dat je een kogel krijgt.
Je bewijst niets. Je doet slechts een bewering.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je beweert iets, ik bewijs het tegendeel en je komt met zo'n cliche. Man man man.
Barron voor 50e president van de VSquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:09 schreef Drolflap het volgende:
Barron is ook wel een held, het lijkt hem allemaal niets te boeien
Nee, want als Trump klaar is is er geen moeras meer voor een dergelijke dynastie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:09 schreef Nintex het volgende:
Trump is ook gewoon de start van een nieuwe dynastie eigenlijk. Na Donald's 2e term gaat ongetwijfeld Ivanka het proberen.
Wat een geweldig verwend tyvus jong is datquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Barron voor 50e president van de VS
En dat mag vanaf nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ivanka greep ik ook wel eens bij haar pussy
Hoogstens een beetje ongenuanceerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bewijst niets. Je doet slechts een bewering.
Overigens zijn clichés niet per se onwaar. Vaak integendeel zelfs.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want als Trump klaar is is er geen moeras meer voor een dergelijke dynastie.
teringquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Trump, immer winnend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo raarquote:
Nee, dat was Beatrix. Het was niet live.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef tralalala het volgende:
Faalde Obama 8 jaar geleden niet met het afleggen van de eed? Moest toen later opnieuw.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Trump, immer winnend.
[ afbeelding ]
Ik gok dat Bill nooit iets over Chelsy heeft gezegd zoals wat Donld over Ivanka heeft gezegd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Trump, immer winnend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Ook zenuwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef tralalala het volgende:
Faalde Obama 8 jaar geleden niet met het afleggen van de eed? Moest toen later opnieuw.
Ik dacht dat de rechter die de eed afnam faalde, maar kan me vergissen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef tralalala het volgende:
De rematch gaat over 8 jaar gewoon Chelsea Clinton (D) vs. Ivanka Trump (T) vs. Billy Bush (R) zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Trump, immer winnend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOS die alleen maar rapportages laat zien lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is de NOS zo slecht nog niet.
Da's stiekem een democratquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:12 schreef venomsnake het volgende:
Dat kleine zoontje is een beetje, ehhhh, raar?
Dat is zeker nog te moeilijk voor jou he?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
NOS die alleen maar rapportages laat zien lol
CNN zou misschien met het geluid uit wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
NOS die alleen maar rapportages laat zien lol
wat is dit nou voor onzinreactie, gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat is zeker nog te moeilijk voor jou he?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
De rematch gaat over 8 jaar gewoon Chelsea Clinton (D) vs. Ivanka Trump (T) vs. Billy Bush (R) zijn.
En we all know how that ends.
Zou ook wat vreemd zijn als Clinton lachend en juichend op de tribune zou zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
She is pissssssssssssssssssed.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Wtf heeft Bill gesnoven?
Die was nog bij de geboorte van Jimmy Carter.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Larry King genot.
[ afbeelding ]
Nee joh. Of je nou NOS of CNN kijkt, speech blijft hetzelfde.quote:
vind dat gezeik er omheen bij NOS ergerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee joh. Of je nou NOS of CNN kijkt, speech blijft hetzelfde.
Censuur!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
BREAKING: RT REPORTER GEARRESTEERD.
https://www.rt.com/usa/37(...)auguration-protests/
Bij Ziggo wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
Nog steeds schandalig dat RT niet in het TV pakket zit. Heb zelfs Al Jazeera in het Arabisch en Engels.
Schuld van Obamaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alle levende ex-presidenten zijn erbij ex Bush Sr want in ziekenhuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:16 schreef HighVolume het volgende:
Clinton,Trump,Bush.....zijn de poorten van de hel open gezet ofzo
En dat onder Obamaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe zou jij kijken als jij en en partner op dezelfde dag werk- en dakloos worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Nintex het volgende:
Michelle kijkt alsof ze bij de tandarts naar binnen moet.
Ik heb gewoon RT.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
Nog steeds schandalig dat RT niet in het TV pakket zit. Heb zelfs Al Jazeera in het Arabisch en Engels.
Nu weten we het wel. Dan kijk je toch gewoon geen NOS?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind dat gezeik er omheen bij NOS erger
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als jij en en partner op dezelfde dag werk- en dakloos worden?
Kut Amerikanen. Gelukkig kunnen in Rusland journalisten wel gewoon hun werk doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Er wordt toch geantwoord op me, dan geef ik weer antwoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu weten we het wel. Dan kijk je toch gewoon geen NOS?
De familie Obama gaat nu financieel binnenlopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als jij en en partner op dezelfde dag werk- en dakloos worden?
Prima zenderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zou je naar die putin propoganda willen kijken?
NOS etc is allemaal netzo goed linkse propaganda. Alle nieuwszenders op tv zijn eigenlijk vies objectief.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Heel vergelijkbaar inderdaad, bovendien zijn ze niet dak- en werkloosquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Boekjes schrijven enzo, lezingenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De familie Obama gaat nu financieel binnenlopen.
Zijn Periscope van een half uur geleden was veel te baas, midden tussen de Antifa types.quote:
Geen antwoord geven is ook altijd een optie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er wordt toch geantwoord op me, dan geef ik weer antwoord.
:'')
$300k per lezing of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boekjes schrijven enzo, lezingen
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen antwoord geven is ook altijd een optie.
De beveiliging alleen kost $100 miljoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Greys het volgende:
Toch heeft het wel wat, zo'n enorme vertoning.
Best oke zender..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Ik kreeg alleen al van die enorme rits mannetjes langs de autorit kippenvel. Idioot misschien maar ik hou van dit enorme vertoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De beveiliging alleen kost $100 miljoen.
Het is wel imponerend, ik kijk met veel plezier naar Noord-Koreaanse parades.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen al van die enorme rits mannetjes langs de autorit kippenvel. Idioot misschien maar ik hou van dit enorme vertoon.
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zakenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
NOS etc is allemaal netzo goed linkse propaganda. Alle nieuwszenders op tv zijn eigenlijk vies objectief.
Barbie?quote:
Ik vind het best heel erg meevallen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Greys het volgende:
Zolang Melania niet praat is ze echt beeldig.
Verspreiden ook leugens, alle media.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zaken
Oneens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Greys het volgende:
Zolang Melania niet praat is ze echt beeldig.
Tieten van Ivanka zijn groter.quote:
GVD jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zaken
Meevallen qua beeldig of praten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het best heel erg meevallen, eigenlijk.
RT is 100x erger, wil je dat ontkennen? Dat valt mij dan wel tegen opper. CDA'er moet wel beter wetrnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verspreiden ook leugens, alle media.
Praat me niet na.quote:
9 mei, Rusland, kun je helemaal nat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen al van die enorme rits mannetjes langs de autorit kippenvel. Idioot misschien maar ik hou van dit enorme vertoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |