quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
De rematch gaat over 8 jaar gewoon Chelsea Clinton (D) vs. Ivanka Trump (T) vs. Billy Bush (R) zijn.
En we all know how that ends.
Zou ook wat vreemd zijn als Clinton lachend en juichend op de tribune zou zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
She is pissssssssssssssssssed.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Wtf heeft Bill gesnoven?
Die was nog bij de geboorte van Jimmy Carter.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Larry King genot.
[ afbeelding ]
Nee joh. Of je nou NOS of CNN kijkt, speech blijft hetzelfde.quote:
vind dat gezeik er omheen bij NOS ergerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee joh. Of je nou NOS of CNN kijkt, speech blijft hetzelfde.
Censuur!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
BREAKING: RT REPORTER GEARRESTEERD.
https://www.rt.com/usa/37(...)auguration-protests/
Bij Ziggo wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
Nog steeds schandalig dat RT niet in het TV pakket zit. Heb zelfs Al Jazeera in het Arabisch en Engels.
Schuld van Obamaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alle levende ex-presidenten zijn erbij ex Bush Sr want in ziekenhuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:16 schreef HighVolume het volgende:
Clinton,Trump,Bush.....zijn de poorten van de hel open gezet ofzo
En dat onder Obamaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe zou jij kijken als jij en en partner op dezelfde dag werk- en dakloos worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Nintex het volgende:
Michelle kijkt alsof ze bij de tandarts naar binnen moet.
Ik heb gewoon RT.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
Nog steeds schandalig dat RT niet in het TV pakket zit. Heb zelfs Al Jazeera in het Arabisch en Engels.
Nu weten we het wel. Dan kijk je toch gewoon geen NOS?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind dat gezeik er omheen bij NOS erger
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als jij en en partner op dezelfde dag werk- en dakloos worden?
Kut Amerikanen. Gelukkig kunnen in Rusland journalisten wel gewoon hun werk doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Er wordt toch geantwoord op me, dan geef ik weer antwoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu weten we het wel. Dan kijk je toch gewoon geen NOS?
De familie Obama gaat nu financieel binnenlopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als jij en en partner op dezelfde dag werk- en dakloos worden?
Prima zenderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zou je naar die putin propoganda willen kijken?
NOS etc is allemaal netzo goed linkse propaganda. Alle nieuwszenders op tv zijn eigenlijk vies objectief.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Heel vergelijkbaar inderdaad, bovendien zijn ze niet dak- en werkloosquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Boekjes schrijven enzo, lezingenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De familie Obama gaat nu financieel binnenlopen.
Zijn Periscope van een half uur geleden was veel te baas, midden tussen de Antifa types.quote:
Geen antwoord geven is ook altijd een optie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er wordt toch geantwoord op me, dan geef ik weer antwoord.
:'')
$300k per lezing of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boekjes schrijven enzo, lezingen
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen antwoord geven is ook altijd een optie.
De beveiliging alleen kost $100 miljoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Greys het volgende:
Toch heeft het wel wat, zo'n enorme vertoning.
Best oke zender..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Ik kreeg alleen al van die enorme rits mannetjes langs de autorit kippenvel. Idioot misschien maar ik hou van dit enorme vertoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De beveiliging alleen kost $100 miljoen.
Het is wel imponerend, ik kijk met veel plezier naar Noord-Koreaanse parades.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen al van die enorme rits mannetjes langs de autorit kippenvel. Idioot misschien maar ik hou van dit enorme vertoon.
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zakenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
NOS etc is allemaal netzo goed linkse propaganda. Alle nieuwszenders op tv zijn eigenlijk vies objectief.
Barbie?quote:
Ik vind het best heel erg meevallen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Greys het volgende:
Zolang Melania niet praat is ze echt beeldig.
Verspreiden ook leugens, alle media.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zaken
Oneens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Greys het volgende:
Zolang Melania niet praat is ze echt beeldig.
Tieten van Ivanka zijn groter.quote:
GVD jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zaken
Meevallen qua beeldig of praten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het best heel erg meevallen, eigenlijk.
RT is 100x erger, wil je dat ontkennen? Dat valt mij dan wel tegen opper. CDA'er moet wel beter wetrnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verspreiden ook leugens, alle media.
Praat me niet na.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |