Heel vergelijkbaar inderdaad, bovendien zijn ze niet dak- en werkloosquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als jij en en partner op dezelfde dag werk- en dakloos worden?
Boekjes schrijven enzo, lezingenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De familie Obama gaat nu financieel binnenlopen.
Zijn Periscope van een half uur geleden was veel te baas, midden tussen de Antifa types.quote:
Geen antwoord geven is ook altijd een optie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er wordt toch geantwoord op me, dan geef ik weer antwoord.
:'')
$300k per lezing of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boekjes schrijven enzo, lezingen
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen antwoord geven is ook altijd een optie.
De beveiliging alleen kost $100 miljoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Greys het volgende:
Toch heeft het wel wat, zo'n enorme vertoning.
Best oke zender..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:18 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zou je naar die putin propoganda willen kijken?
Ik kreeg alleen al van die enorme rits mannetjes langs de autorit kippenvel. Idioot misschien maar ik hou van dit enorme vertoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De beveiliging alleen kost $100 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |