Ik gok dat Bill nooit iets over Chelsy heeft gezegd zoals wat Donld over Ivanka heeft gezegd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Trump, immer winnend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Ook zenuwen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef tralalala het volgende:
Faalde Obama 8 jaar geleden niet met het afleggen van de eed? Moest toen later opnieuw.
Ik dacht dat de rechter die de eed afnam faalde, maar kan me vergissen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef tralalala het volgende:
Faalde Obama 8 jaar geleden niet met het afleggen van de eed? Moest toen later opnieuw.
De rematch gaat over 8 jaar gewoon Chelsea Clinton (D) vs. Ivanka Trump (T) vs. Billy Bush (R) zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Trump, immer winnend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOS die alleen maar rapportages laat zien lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is de NOS zo slecht nog niet.
Da's stiekem een democratquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:12 schreef venomsnake het volgende:
Dat kleine zoontje is een beetje, ehhhh, raar?
Dat is zeker nog te moeilijk voor jou he?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
NOS die alleen maar rapportages laat zien lol
CNN zou misschien met het geluid uit wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
NOS die alleen maar rapportages laat zien lol
wat is dit nou voor onzinreactie, gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat is zeker nog te moeilijk voor jou he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |