Het is wel imponerend, ik kijk met veel plezier naar Noord-Koreaanse parades.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen al van die enorme rits mannetjes langs de autorit kippenvel. Idioot misschien maar ik hou van dit enorme vertoon.
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zakenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
NOS etc is allemaal netzo goed linkse propaganda. Alle nieuwszenders op tv zijn eigenlijk vies objectief.
Barbie?quote:
Ik vind het best heel erg meevallen, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Greys het volgende:
Zolang Melania niet praat is ze echt beeldig.
Verspreiden ook leugens, alle media.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zaken
Oneens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Greys het volgende:
Zolang Melania niet praat is ze echt beeldig.
Tieten van Ivanka zijn groter.quote:
GVD jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
subjectief bedoel je. Natuurlijk, maar RT verdraaid de waarheid wel heel erg. Die verspreiden leugens. NOS legt alleen nadruk op bepaalde zaken
Meevallen qua beeldig of praten?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het best heel erg meevallen, eigenlijk.
RT is 100x erger, wil je dat ontkennen? Dat valt mij dan wel tegen opper. CDA'er moet wel beter wetrnquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verspreiden ook leugens, alle media.
Praat me niet na.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |