Wat heb jij een prachtige glazen bol.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Ik verwijs naar m'n vorige post.
Maar Trump zal dergelijke beelden ongetwijfeld gaan verbieden. De beste man trekt kritiek immers nogal slecht.
Plank met roestende spijkers in je reet? Beetje incasseringsvermogen mag ook wel ipv zo zuur hoor. Man man man, wat een act opeens.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je toon me niet aanstaat. Ik ben geen fan, lol.
Jij hebt een nogal sombere wereldvisie.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Ik verwijs naar m'n vorige post.
Maar Trump zal dergelijke beelden ongetwijfeld gaan verbieden. De beste man trekt kritiek immers nogal slecht.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Snap ik wel als je weet dat heel veel mensen FOK'ers hopen dat je een kogel krijgt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat ziet Ivanka er tering geil uit zeg.
Ja, is een leuk moppie.quote:
Uitzonderingen die de regel bevestigen. Vooral de presentatoren kruipen bij Trump in de reet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ook op FOX zitten criticasters.
Volkomen mee eens. En dat is eigenlijk pas écht belangrijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat ziet Ivanka er tering geil uit zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |