Beetje dom van je dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Door al je posts hier. Is het niet zo dan?
quote:
Neuh. Demonstraties tijdens inauguraties zijn altijd nieuws. Altijd geweest ook. Zou vreemd zijn om dat te negeren. Dat is meer iets voor dictators die doen willen overkomen alsof het complete volk ze geweldig vindt.quote:
Ja, ze hebben het verzonnen voordat het gebeurd is, zo kan ik ook snel zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
RT heeft de snelste en beste coverage tegenwoordig van het wereldnieuws.
Haat ende nijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even serieus trouwens, hoe is de relatie tussen Bush en Trump? Ook qua opvattingen enzo.
Ja Kaas beetje dom van jequote:
Sinds Trump zijn broertje afmaakte niet zo geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even serieus trouwens, hoe is de relatie tussen Bush en Trump? Ook qua opvattingen enzo.
Vind het wel meevallen. Ik heb nog weinig negatiefs gehoord over Trump.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beter dan CNN die constant Trump zit af te zeiken, wordt een beetje vervelend.
Ik zit 10 minuten te kijken en al 3 items er over. Beetje too much.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh. Demonstraties tijdens inauguraties zijn altijd nieuws. Altijd geweest ook. Zou vreemd zijn om dat te negeren. Dat is meer iets voor dictators die doen willen overkomen alsof het complete volk ze geweldig vindt.
Ja, kleur vd suffragetttes bla blaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef Euribob het volgende:
CNN heeft het weer over de kleding van Clinton. Jaja.
CNN die de volumeknop bedienen...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het applaus voor de Clinton's was harder dan voor de Bush's
Terecht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het applaus voor de Clinton's was harder dan voor de Bush's
Het is dan ook een geretoucheerde copy van Trump zelf.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Enerzijds is die Melania wel een lekker wijf, maar anderzijds heeft ze ook een beetje zon kop die lijkt alsof ze omgebouwd is.
Zet je FOX op. Heb de afgelopen weken regelmatig noodgedwongen die zender bekeken. Kritiek op Trump zal daar niet worden geuit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beter dan CNN die constant Trump zit af te zeiken, wordt een beetje vervelend.
De vrijheid van meningsuiting is een groot goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef YazooW het volgende:
op de link klikken voor videotwitter:SkyNews twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 16:45:41Anti-Trump protesters can be seen smashing windows in Washington on the day of his inauguration https://t.co/Yq5d4v3D8A reageer retweet
Kerel is 92.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef aloa het volgende:
Ik dacht dat Carter al dood was.![]()
Oud mannetje is dat zeg.
RT heeft ook de coolste satelliet uplink wagens, i.p.v. Pauper busjes gewoon dikke VW Amorak's.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
RT heeft de snelste en beste coverage tegenwoordig van het wereldnieuws.
Is van George H.W. Bush.quote:
92quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef aloa het volgende:
Ik dacht dat Carter al dood was.![]()
Oud mannetje is dat zeg.
Dat russia moneyquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
RT heeft ook de coolste satelliet uplink wagens, i.p.v. Pauper busjes gewoon dikke VW Amorak's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GEmacht in Deutschlandquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
RT heeft ook de coolste satelliet uplink wagens, i.p.v. Pauper busjes gewoon dikke VW Amorak's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet waar, ook op FOX zitten criticasters.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zet je FOX op. Heb de afgelopen weken regelmatig noodgedwongen die zender bekeken. Kritiek op Trump zal daar niet worden geuit.
Waar zit die bij Zig go?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zet je FOX op. Heb de afgelopen weken regelmatig noodgedwongen die zender bekeken. Kritiek op Trump zal daar niet worden geuit.
Omdat je toon me niet aanstaat. Ik ben geen fan, lol.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vraag het je gewoon. Waarom reageer je daar zo onfatsoenlijk en gepikeerd op?
Neuh. Ik verwijs naar m'n vorige post.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zit 10 minuten te kijken en al 3 items er over. Beetje too much.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |