Oh ja, het was van hunquote:Op zondag 25 december 2016 18:40 schreef Drug het volgende:
dacht zelf aan the bangles
jonge susanna hoffs
mmm jaquote:
Weet je wel wat psychoses zijn? Ik neem aan van wel van een hbo cursistquote:
Ghehehhehe Montellyquote:Op zondag 25 december 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Je moet Montelly voor de grap eens vragen hoe je projecteren in een zin gebruikt.
Wil je normaal doen Chaiquote:Op zondag 25 december 2016 18:08 schreef Mozy het volgende:
Jullie caren mij allemaal zo weinig dat je deze post als wonder moet zien.
nee altijd moet je dat doenquote:
Ghehehehehquote:Op zondag 25 december 2016 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga lekker fokken op vakantie ofzo
Hij wil jequote:Op zondag 25 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Gratis grinder, vloei, tip, aansteker en spacecake gekregen van de coffeeshop.
Ik moet zo eigenlijk ook nog ff naar de shop maar dat kan ik niet tegen je zeggen want je moeder zit naast jequote:
quote:Op zondag 25 december 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet zo eigenlijk ook nog ff naar de shop maar dat kan ik niet tegen je zeggen want je moeder zit naast je
o ja ik kreeg ook pakketquote:Op zondag 25 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt als mijn normale werkdagenquote:Op zondag 25 december 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
ben gewoon geen reet aan t doen en ligt hier kei veel eten en 200% uitbetaald
wat een leven
[..]
Ik moet zo eigenlijk ook nog ff naar de shop maar dat kan ik niet tegen je zeggen want je moeder zit naast je
[..]
Is goed man succesquote:Op zondag 25 december 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dat k voor 8 uur ff heen moet
Gewoon elkaar appen joh. Maar waar ga je smoken dan?quote:Op zondag 25 december 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar? Ik wil ookquote:Op zondag 25 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Op de wc of haar slaapkamerquote:Op zondag 25 december 2016 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon elkaar appen joh. Maar waar ga je smoken dan?
goddomme waar?quote:Op zondag 25 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Op kerstavond pillen is ook niet handig als je de volgende dag met je hele familie gaat eten, heb voglens mij toen één worstje weggekregen.quote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
stoned bij schoonouders
zat wel x met mdma kater bij 😳
lol het lijkt net of jouw username iets met jouw problemen te maken heeft XDquote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
stoned bij schoonouders
Ja, hond moet ook weer.quote:Op zondag 25 december 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dat k voor 8 uur ff heen moet
haha nicequote:Op zondag 25 december 2016 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op kerstavond pillen is ook niet handig als je de volgende dag met je hele familie gaat eten, heb voglens mij toen één worstje weggekregen.
welke problemen?quote:Op zondag 25 december 2016 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
lol het lijkt net of jouw username iets met jouw problemen te maken heeft XD
ja maar jij bent ecto dat valt niet opquote:Op zondag 25 december 2016 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op kerstavond pillen is ook niet handig als je de volgende dag met je hele familie gaat eten, heb voglens mij toen één worstje weggekregen.
Jonge ga ik nu toch niet doen. Maar we gaan straks dussssquote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
stoned bij schoonouders
quote:Op zondag 25 december 2016 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar jij bent ecto dat valt niet op
zou je eens met mozy moeten doen, lekker cozy op de bank met lekker wat fruit en een fijne playlistquote:
Deze man weetquote:Op zondag 25 december 2016 19:16 schreef Drug het volgende:
[..]
zou je eens met mozy moeten doen, lekker cozy op de bank met lekker wat fruit en een fijne playlist
waarom?quote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Ik vind mdma beetje eng man. Durf ik niet.
niet als je onder de 180 mg blijftquote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Krijg je daar ook niet van die schijt katers van?
Nee joh gewoon geen zooi kopenquote:Op zondag 25 december 2016 19:20 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar x ik ga dat wss deze vakamtie uitproberen![]()
Kan niet zoveel misgaan toch met een kwartje?
Gheheheheh, ik ook. Helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
stoned bij schoonouders
als het kwaliteit is niet nee. maar kwartje zegt niet zo veel, kunt beter weten hoeveel mg dan kun je prettiger doserenquote:Op zondag 25 december 2016 19:20 schreef kdricklamar het volgende:
Keer 8 pillen gedaan, ben er nog steeds hoorquote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Of truffelsquote:Op zondag 25 december 2016 19:16 schreef Drug het volgende:
[..]
zou je eens met mozy moeten doen, lekker cozy op de bank met lekker wat fruit en een fijne playlist
Damn.quote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer 8 pillen gedaan, ben er nog steeds hoor
quote:Op zondag 25 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
ik beloof jullie als jullie dat doen dat jullie een unieke ervaring beleven die iets toevoegt aan je bestaan
Nee sws nietquote:
Alleen met wat hersenschade denk ik zoquote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog nooit iets getest. Ja zelf mjaquote:Op zondag 25 december 2016 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
test jij altijd alles netjes bij de ggd?
Kijk deze pussy dan.quote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Je moet beginnen met halfjequote:Op zondag 25 december 2016 19:20 schreef kdricklamar het volgende:
Blowen en xtc ging bij mij altijd goed. MAAR ik ben iemand die veel blowt dus denk dat het wel anders valt wanneer je geen die-hard stoner bent.quote:Op zondag 25 december 2016 19:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee sws niet
Het is ook van vrienden en die er veel ervaring mee hebben
Ben ook niet van plan om te stunten of heel hard te gaan
Wil gwm ff voelen hoe het voeltis ook maar een alig en meer dan een half ga ik niet nemem in totaal
Ook niet drinken ernij..blowen kan wel als ik wil vjnd ik
Geen idee, was wel brak de dagen ernaquote:Op zondag 25 december 2016 19:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alleen met wat hersenschade denk ik zo
Haan en ik zijn teleurgesteldquote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Ja klopt maar het zullen geen hele sterke pillen zijn hahaquote:Op zondag 25 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
als het kwaliteit is niet nee. maar kwartje zegt niet zo veel, kunt beter weten hoeveel mg dan kun je prettiger doseren
Ik ben 1m55 en ben al dronken na 2 wijn, dus een kwartje voor mijquote:Op zondag 25 december 2016 19:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moet beginnen met halfje
Eerste keer (halfje) is altijd de beste
goddomme god ben je ook.quote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen zorgen, van halfje kan je moeilijk bad gaan. Zelfs niet van 2quote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben 1m55 en ben al dronken na 2 wijn, dus een kwartje voor mij
Hahah echt hequote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind roken normaal al lekker maar met pep of xtc op rook ik echt de één na de andere sigaret (of joint). Poeh wat is roken dan hemels zeg.
menthol roken nadat je de hele avond aan dikke joint zit te trekken. Dan is je sigaret ineens lichter dan lucht.quote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind roken normaal al lekker maar met pep of xtc op rook ik echt de één na de andere sigaret (of joint). Poeh wat is roken dan hemels zeg.
Mwah iemand die nooit heeft gedaan is eerst een kwart pilletje wel een goeie hoor.quote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen zorgen, van halfje kan je moeilijk bad gaan. Zelfs niet van 2
Wil je niet zo tegen mijn beste vriend pratenquote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme god ben je ook.
hoe geschift ben jij eigenlijk?
Ja ik was voorheen ook wel diehard stonedquote:Op zondag 25 december 2016 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen en xtc ging bij mij altijd goed. MAAR ik ben iemand die veel blowt dus denk dat het wel anders valt wanneer je geen die-hard stoner bent.
Ik vind menthol sigaretten echt kk ranzig.quote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
menthol roken nadat je de hele avond aan dikke joint zit te trekken. Dan is je sigaret ineens lichter dan lucht.
Ik heb zo'n mattie die ook altijd kwartje doet.quote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah iemand die nooit heeft gedaan is eerst een kwart pilletje wel een goeie hoor.
Ik ben kankergek maatquote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme god ben je ook.
hoe geschift ben jij eigenlijk?
quote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen zorgen, van halfje kan je moeilijk bad gaan. Zelfs niet van 2
Waarom? Laat hem lekker.quote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mattie die ook altijd kwartje doet.
Treurig is dat
neuj maar ik weet waar ik haal. als het nodig zou zijn zou ik dat wel doenquote:Op zondag 25 december 2016 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
test jij altijd alles netjes bij de ggd?
Ik ben gewend geraakt. Ik vind nu normale sigaretten echt ziek nasty. Is maar goed ook, nu moet ik in mei wel stoppen.quote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind menthol sigaretten echt kk ranzig.
Iddquote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mattie die ook altijd kwartje doet.
Treurig is dat
ligt aan de pil en persoonquote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah iemand die nooit heeft gedaan is eerst een kwart pilletje wel een goeie hoor.
Kan raar lopen hequote:Op zondag 25 december 2016 19:27 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik, Noel en Drug het goed met elkaar kunnen vinden
Ik hebd at met drankquote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben 1m55 vrouw en best gevoelig voor drugs en allesquote:
Je gaat toch geen kwartje nemen manquote:
Mdma is een upper he.quote:
is meteen een stuk heftiger, mdma is gewoon pure suiker voor je zielquote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Of truffels
Nog leuker en spirtueler
Deze man snaptquote:Op zondag 25 december 2016 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
Minimaal halve als 't 180mg of meer is
Ik wil niet helemaal trippen zoals die mensen op gabberfeesten ja?quote:Op zondag 25 december 2016 19:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je gaat toch geen kwartje nemen man
Kan je beter niks doen, je voelt ook niks en het breken is super kut (net te klein, net te groot)
[..]
Mdma is een upper he.
Het leegt alleen je serotine reserves
quote:Op zondag 25 december 2016 19:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil niet helemaal trippen zoals die mensen op gabberfeesten ja?
Wat is het verschil tussem x en mdma?quote:Op zondag 25 december 2016 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
is meteen een stuk heftiger, mdma is gewoon pure suiker voor je ziel
quote:Op zondag 25 december 2016 19:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil niet helemaal trippen zoals die mensen op gabberfeesten ja?
quote:
meestal kn dat wel jaquote:Op zondag 25 december 2016 19:24 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja klopt maar het zullen geen hele sterke pillen zijn haha
Ik wil ze ook wel testen eigk maar als ik weet wie ze nemem en hoe zij erop gaan vertrouw ik het opzich ook wel?
niks. mdma ks de grondstof van xtc. xtc wordt misschien meer voor pillen gebruikt? en mdma voor kristalquote:Op zondag 25 december 2016 19:30 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussem x en mdma?
Wil gewoon die happy feelings en dat je alles anders ervaartquote:Op zondag 25 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
Naja idd, van een halfje x ga je idd vaag worden en je ziet het ook een beetje als iemand anders je ziet (alleen als je het zelf meerdere keren hebt gedaan).
Nee tfquote:Op zondag 25 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gaan wij dan is een keer illies doen?
rondvragen. je dealer kan vast wel regelen voor jequote:Op zondag 25 december 2016 19:30 schreef wickedmen het volgende:
Drug, waar kan je eigenlijk het beste LSD halen.
Van de week effe doen
Ben je daar ook vanafquote:Op zondag 25 december 2016 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex neemt altijd meteen een hele. Poeh.
Gayquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens we moeten echt keer drugs doen gvd
quote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is goed dat je weet wat je wiltquote:Op zondag 25 december 2016 19:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wil gewoon die happy feelings en dat je alles anders ervaart
Maar hoef niet extreem te trippen
Wil het ook niet in grote drukte of zo doen voor de 1e x ook al is x echt een partydrug
Maar is chiller met vriendinnen en gewoon muziek enzo luisteren
Dat ik weet dat er niks raars gaat geneuren snap je
Vind die setting chiller dan in drukte
Is cool. Effe een maatje van me bellen die dealtquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
rondvragen. je dealer kan vast wel regelen voor je
xtc is gewoon de naam voor een pil met mdma of mdma wat je wilquote:Op zondag 25 december 2016 19:32 schreef Drug het volgende:
[..]
niks. mdma ks de grondstof van xtc. xtc wordt misschien meer voor pillen gebruikt? en mdma voor kristal
http://www.drugs-test.nlquote:Op zondag 25 december 2016 19:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja weet je in roffa of daar in de buirt anders waar je kan testen
Tip, doe het niet op kerstavond, kerst met familie wordt dan zwaarquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik blijf erbij dat ik ga beginnen met een kwartje, voel ik niks neem ik 30-45min later nog een kwartje en als ik dan nog niks voel kap ik ermeequote:Op zondag 25 december 2016 19:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is goed dat je weet wat je wilt
Ik denk wel dat je voor de beste ervaring het beste met een halfje kan beginnen, een kwartje is gewoon te weinig en zeker met lichtere pillen om eginszins iets te voelen.
nu?quote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Of juist welquote:Op zondag 25 december 2016 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tip, doe het niet op kerstavond, kerst met familie wordt dan zwaar
Dat zegt helemaal niks zonder te weten wat voor pillen het waren.quote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gheheheh is coolquote:Op zondag 25 december 2016 19:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik ga beginnen met een kwartje, voel ik niks neem ik 30-45min later nog een kwartje en als ik dan nog niks voel kap ik ermee
Dit is sowieso maar iets eenmaligs
ja maar als je kijkt hoe mensen het woord gebruiken ;squote:Op zondag 25 december 2016 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
xtc is gewoon de naam voor een pil met mdma of mdma wat je wil
hotboxxen in een 10-persoons tentquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zit met de after effect van wat lsd gewoon kerstvte vieren bij familie nu, no biggiequote:Op zondag 25 december 2016 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tip, doe het niet op kerstavond, kerst met familie wordt dan zwaar
helemaal door elkaarquote:Op zondag 25 december 2016 19:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar als je kijkt hoe mensen het woord gebruiken ;s
Dat zijn twee steden? :squote:Op zondag 25 december 2016 19:37 schreef wickedmen het volgende:
Ik was vrijdag Delft/Roffa
Wat een treurige stad is dat, geen wonder dat er veel agressiviteit is met die omgeving
Hou je bek was goeie laat me gek zijnquote:Op zondag 25 december 2016 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks zonder te weten wat voor pillen het waren.
quote:Op zondag 25 december 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou je bek was goeie laat me gek zijn
quote:Op zondag 25 december 2016 19:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Of juist wel
Moet je na gaan, ik heb Marokkaanse Islamistische ouders die van niks weten
i am bender, bite my shiny metal ass you meatbag!!quote:
Was Deadprez weer dronken?quote:Op zondag 25 december 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
mn ex heeft nu pas de berichtjes door die hij heeft verzonden vanacht hehe
Ach ja, ouders zijn ook jong geweestquote:Op zondag 25 december 2016 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als mijn ouders wisten dat ik gisteravond aan de pep zat zouden ze het ook niet waarderen hoor
True, maar verder dan bier en peuken zijn ze volgens mij nog nooit geweestquote:Op zondag 25 december 2016 19:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach ja, ouders zijn ook jong geweest
beter bij een vertrouwde smartshopquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
rondvragen. je dealer kan vast wel regelen voor je
hehe same herequote:Op zondag 25 december 2016 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als mijn ouders wisten dat ik gisteravond aan de pep zat zouden ze het ook niet waarderen hoor
waarom gek?quote:
ik zat gistwr gewoon wiet te vapen met mijn ouders en zusje, niet zo aanstellen en gewoon doenquote:Op zondag 25 december 2016 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk de mijne ook nietquote:Op zondag 25 december 2016 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, maar verder dan bier en peuken zijn ze volgens mij nog nooit geweest
nee hoor dp is een schatjequote:Op zondag 25 december 2016 19:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Steek onder water dit naar Deadprez...
Nice.quote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
heb wel genoeg met mijn vader gespaced tbh
Oh de pep kreeg ik van mijn broertje, dat is het probleem nietquote:Op zondag 25 december 2016 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat gistwr gewoon wiet te vapen met mijn ouders en zusje, niet zo aanstellen en gewoon doen
wat doe je altijd zo alsof je niets mag omdat je marokkaan bentquote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nice.
Zou wel eens met mijn vader willen drinken maar is een taboe in onze cultuur
tof dat dat kan tochquote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
heb wel genoeg met mijn vader gespaced tbh
welke cultuur?quote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nice.
Zou wel eens met mijn vader willen drinken maar is een taboe in onze cultuur
ja ik vind het helemaal prima, mooi om mee te makenquote:Op zondag 25 december 2016 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof dat dat kan toch
Tis maar mormaal dat je op je 16e een biertje mee pakt maar ooh jee wiet of wat mdma
ik ben er altijd open over geweest en gewoon uitgelegd wat en waaromquote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh de pep kreeg ik van mijn broertje, dat is het probleem nietMaar nee, lekker buiten mijn ouders houden. Ze weten dat ik blow, en dat ik wel eens wat anders heb geprobeerd. Verder niet over hebben
ja manquote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik vind het helemaal prima, mooi om mee te maken
nee in turkije zijn ze bv ook islamitisch maar daar drink je gewoon raki met je pa tot je beide omvalt en zegt ik hou van jequote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maar Marokkaans is niet het zelfde als islamitisch toch?
Deze vraag doet mij denken aan een oude vriendin van mij. Ik was aan het vasten en zij had het opeens over respect en dat ze gek zou worden als iemand aan haar eten zou komen.quote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ejemaaaaaaa. Erkempoe chillingz was altijd beste chillingzquote:
nopequote:Op zondag 25 december 2016 19:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o spannend heb je weleens eerder gedaan?
toch niet zo'n onmogelijke soussi?quote:
kloptquote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
yup heb me wel beetje ingelezen. Maar geen dip spreekt me wel aan :pquote:Op zondag 25 december 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ait hopelijk wordt het vet. is wat trippyer dan x en 4fmp enzo
Genoeg mocro's op mijn werk die lam zijn op bedrijfsfeestjes.quote:
ok cool, goed dat je hebt gechecktquote:Op zondag 25 december 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yup heb me wel beetje ingelezen. Maar geen dip spreekt me wel aan :p
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)quote:
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.quote:
het zijn net mensenquote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
grappigste vind ik nog van die mocro boys die drugs doen of dealen, drinken neuken etc maar dan wel neerkijken op meiden die hetzelfde doen en een maagd willen.
Ik heb dat nooit. Voor mij zijn vrouw en man gelijk op elke manier.quote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
grappigste vind ik nog van die mocro boys die drugs doen of dealen, drinken neuken etc maar dan wel neerkijken op meiden die hetzelfde doen en een maagd willen.
Welke?quote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef Montelly het volgende:
Probeer skype werkend te krijgen, heb al 100x .exe gedownload en elke keer dezelfde foutmelding.
met die mensen ben ik opgegroeidquote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
o ja man moet wel ff actiequote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)
[..]
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.
Nu moet ik weer een goede baan zoeken voor het komende half jaar
Heb je een P in beveiliging gehaald na een 21+ toets?quote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)
[..]
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.
Nu moet ik weer een goede baan zoeken voor het komende half jaar
Betaal je d'r voor?quote:Op zondag 25 december 2016 20:00 schreef Drug het volgende:
ok ik krijg nieuwe voorraad drugs dmt heb ik zo lang niet gedaanwordt spannend ben heel benieuwd
Kijk op dm.fok.nlquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Srs had een dm en klikte erop en toen was het weg
Wat
Ikquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Crip het volgende:
was net aan het facetimen op werk, wie iwlt nu me tmij facetimen
quote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
noh krijg meestal mijn drugs gratis eigenlijk
ik ook jat gwn van mn broerquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Waaromquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Drug het volgende:
[..]
mensen gunnen mij die shitquote:Op zondag 25 december 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom
Wij moeten ook weer keer dmt maken man, zo'n geweldig iets is dat
Mindfuck van Dannyquote:Op zondag 25 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Srs had een dm en klikte erop en toen was het weg
Wat
Minder dan je denktquote:Op zondag 25 december 2016 20:06 schreef Drug het volgende:
[..]
mensen gunnen mij die shiten ze kunnen het missen
en ze weten hoe blij ik ervan word
ja maken is wel moeite man.
nog nooit psychedelica gedaanquote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Drug het volgende:
[..]
ok cool, goed dat je hebt gecheckt
ben benieuwd hoe je het gaat vinden
Wat is er dan in mei?quote:Op zondag 25 december 2016 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben gewend geraakt. Ik vind nu normale sigaretten echt ziek nasty. Is maar goed ook, nu moet ik in mei wel stoppen.
soms wil ik jou echt seksen om je muziek smaakquote:Op zondag 25 december 2016 18:30 schreef Drug het volgende:
leuke plaatjes zeer. misschien is dit wat:
:$quote:Op zondag 25 december 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
let me give u that beep beep
lemme give u that toot toot
let's eat grandma?quote:Op zondag 25 december 2016 20:11 schreef zeer het volgende:
jeetje wat klinkt dat new jaren 80 waverig
dit nummerquote:Op zondag 25 december 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
let me give u that beep beep
lemme give u that toot toot
Kksad moet nu telkens pakje van 7 eu kopen die is nog wel clickquote:Op zondag 25 december 2016 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
mogen clicksigaretten niet meer verkocht worden.
Ga vakantie vieren joh sneuneusquote:Op zondag 25 december 2016 20:11 schreef zeer het volgende:
jeetje wat klinkt dat new jaren 80 waverig
hou je kaolo bek tegen hemquote:Op zondag 25 december 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren joh sneuneus
geile gedachte welquote:Op zondag 25 december 2016 20:10 schreef zeer het volgende:
[..]
soms wil ik jou echt seksen om je muziek smaak
maar dan realiseer ik me dat dit in jouw jeugd gewoon de popmuziek was
wat is je probleem nou manquote:Op zondag 25 december 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren joh sneuneus
quote:Op zondag 25 december 2016 20:13 schreef zeer het volgende:
[..]
eat shiitake mushrooms
![]()
![]()
zin in champignons nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |