quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens gaat niet naar Vitesse
begrijpelijkquote:Op zondag 25 december 2016 12:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wel lief maar ik hou niet van voetbal
heb echt vet cute foto van hem en mij op mijn instaquote:
Beetje raar dat je andere mensen geen vrolijk kerstfeest wil toewensenquote:Op zondag 25 december 2016 12:21 schreef Toto69 het volgende:
Grass y u be liek disik wilde pluto
als tt doen
Ik heb wel een insta geloof ik maar nooit gebruikt en zou m'n username + ww niet eens meer wetenquote:Op zondag 25 december 2016 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
heb echt vet cute foto van hem en mij op mijn insta![]()
![]()
of heb jij dat niet?
Beetje raar dat je de hond van sof niet wilt adorerenquote:Op zondag 25 december 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje raar dat je andere mensen geen vrolijk kerstfeest wil toewensen
ik heb wel instaquote:Op zondag 25 december 2016 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
heb echt vet cute foto van hem en mij op mijn insta![]()
![]()
of heb jij dat niet?
Heb geen pic van haar hond gezien dus derhalve kan ik er niet over oordelenquote:Op zondag 25 december 2016 12:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je de hond van sof niet wilt adoreren
Echt een godquote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb geen pic van haar hond gezien dus derhalve kan ik er niet over oordelen
heftigquote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Crip het volgende:
omfg poepte bijna in mn broek door een scheet die ik liet
https://www.microsoft.com/nl-nl/office365studentenquote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog microsoft office nodig, iemand die weet hoe ik daar gratis aan kom?
/Note Frozen-assassin vragen om warezquote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
mijne staat wel prive dus heel veel heb je er niet aan ;squote:
"En het eerste waar je aan denkt is fokken?". Heeft die persoon natuurlijk wel een goed punt.quote:Op zondag 25 december 2016 12:27 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Gelukkig kerstmis, niet echt zeg deze dus
torrentsquote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
wowquote:Op zondag 25 december 2016 12:27 schreef Toto69 het volgende:
bizar dat er zelfs in een KLB-topic waarin de TS schrijft dat z'n vader net overleden is nog weer semi-grappige/kut opmerkingen gemaakt moeten worden
Hoewel het me eigenlijk niet eens meer verbaast. Triest.
Moet 'ie zelf weten. Misschien wil ie gewoon even wat steun van een forum waar ie veel actief is.quote:Op zondag 25 december 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"En het eerste waar je aan denkt is fokken?". Heeft die persoon natuurlijk wel een goed punt.
Omg jij bent echt een hilarische moslima.quote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Crip het volgende:
Lachen!!!!quote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Crip het volgende:
is miss niet het beste podium om dit soort shit te delen vind je welquote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet 'ie zelf weten. Misschien wil ie gewoon even wat steun van een forum waar ie veel actief is.
mag hij toch lekker zelf bepalenquote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef zeer het volgende:
[..]
is miss niet het beste podium om dit soort shit te delen vind je wel
daar valt over te discussiëren ja, dat weet ik ook wel, maar respect is soms ver te zoeken en dat is eigenlijk heel triest bij zulke onderwerpenquote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef zeer het volgende:
[..]
is miss niet het beste podium om dit soort shit te delen vind je wel
Denk dat voor TS dat iets was wat hij al verwachtte?? Misschien een lang ziektebed etc, en nu dan eindelijk heen gegaan.quote:Op zondag 25 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
daar valt over te discussiëren ja, dat weet ik ook wel, maar respect is soms ver te zoeken en dat is eigenlijk heel triest bij zulke onderwerpen
jij maakt ook de ene na de andere grappige gif over een jongen met een beperkingquote:Op zondag 25 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
daar valt over te discussiëren ja, dat weet ik ook wel, maar respect is soms ver te zoeken en dat is eigenlijk heel triest bij zulke onderwerpen
Nou als ik de OP zo lees was het juist niet verwachtquote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat voor TS dat iets was wat hij al verwachtte?? Misschien een lang ziektebed etc, en nu dan eindelijk heen gegaan.
braddie en ik hebben gewoon een prima band hoor, als hij iets niet leuk vindt geeft ie dat wel bij me aan. Vind dat ook niet bepaald te vergelijken.quote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef zeer het volgende:
[..]
jij maakt ook de ene na de andere grappige gif over een jongen met een beperking
oh okquote:Op zondag 25 december 2016 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
braddie en ik hebben gewoon een prima band hoor, als hij iets niet leuk vindt geeft ie dat wel bij me aan. Vind dat ook niet bepaald te vergelijken.
ik ben wel faggotquote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef zeer het volgende:
nou ja blij dat iedereen hier iig niet zelf een faggot is
Hou van faggotsquote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef zeer het volgende:
nou ja blij dat iedereen hier iig niet zelf een faggot is
quote:Op zondag 25 december 2016 12:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haai
ITS THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEARRRRRRR!!!!!!
Ik loop nog in m'n ochtendsmoking.quote:Op zondag 25 december 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Outfit aan, nu alleen nog make-up op doen.
Ik moet om half 2 bij de bushalte zijn dus ik moet beetje opschieten.quote:Op zondag 25 december 2016 12:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik loop nog in m'n ochtendsmoking.
In je blote piempie?quote:Op zondag 25 december 2016 12:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik loop nog in m'n ochtendsmoking.
Ok, have fun.quote:Op zondag 25 december 2016 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet om half 2 bij de bushalte zijn dus ik moet beetje opschieten.
Veel plezier! 🎄quote:Op zondag 25 december 2016 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet om half 2 bij de bushalte zijn dus ik moet beetje opschieten.
gwn mini wasmachinequote:Op zondag 25 december 2016 13:02 schreef Drug het volgende:
[..]
wow van hoe veel tijd is dat wel niet?
1,5 week ofzo lolquote:Op zondag 25 december 2016 13:02 schreef Drug het volgende:
[..]
wow van hoe veel tijd is dat wel niet?
insgelijks echt blij met het werk dat de verlosser in 2016 jaar gedaan heeftquote:Op zondag 25 december 2016 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
zeer vrolijk kerstfeest, ouwe boer
Ja dat doe ik hem niet naquote:Op zondag 25 december 2016 13:04 schreef zeer het volgende:
[..]
insgelijks echt blij met het werk dat de verlosser in 2016 jaar gedaan heeft
ja heb ik gezienquote:Op zondag 25 december 2016 13:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Kijk Black Mirror, echt een toffe serie
o zo ja dan krijg je het. was wel sjouwen zekerquote:Op zondag 25 december 2016 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
1,5 week ofzo lol
maar eentje van dekbed
en een bonte was en die doe ik een keer in de paar weken
heerlijk is datquote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog heel veel opvouwen en ook nog 1x wassen. Ik ga daar vanavond wel even mee bezig.
Haha neuh valt mee, en hoef maar tien stappen te doen tot de wasmachinequote:Op zondag 25 december 2016 13:11 schreef Drug het volgende:
[..]
o zo ja dan krijg je het. was wel sjouwen zeker
maar om het van je kamer daar te brengen bedoelde ikquote:Op zondag 25 december 2016 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha neuh valt mee, en hoef maar tien stappen te doen tot de wasmachine
veel plezierquote:Op zondag 25 december 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga naar mijn moeder.Fijne 1ste kerstdag allemaal.
![]()
Ja dat is tien stappenquote:Op zondag 25 december 2016 13:15 schreef Drug het volgende:
[..]
maar om het van je kamer daar te brengen bedoelde ik
quote:Op zondag 25 december 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Puff puff pass naar jezelf toch
o dacht dat je bij je ouders ging wassenquote:Op zondag 25 december 2016 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is tien stappenzo zwaar is het niet
Oh nee, heb hier een wasmachine gelukkigquote:Op zondag 25 december 2016 13:18 schreef Drug het volgende:
[..]
o dacht dat je bij je ouders ging wassen
chiiillquote:Op zondag 25 december 2016 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee, heb hier een wasmachine gelukkig
hahaquote:Op zondag 25 december 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ging ik gisteren nog ff de laatste dingetjes halen, haal ik alcoholvrije radler
zit met drie anderen op een verdiepingquote:
radler uberhauptquote:Op zondag 25 december 2016 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ging ik gisteren nog ff de laatste dingetjes halen, haal ik alcoholvrije radler
Hoor hem ook hequote:Op zondag 25 december 2016 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
radler uberhaupt_!
Is bier voor baby's en mensen die anaal een penis toegediend krijgen![]()
ah chill en dan shared bathroom ofzoquote:Op zondag 25 december 2016 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
zit met drie anderen op een verdiepingwel fijn
ja keuken en badkamerquote:
haha ja nice alles voor jezelfquote:Op zondag 25 december 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja keuken en badkamer
maar er is nu niemand en dat is HEERLIJK
Hey penysylvanaquote:Op zondag 25 december 2016 13:26 schreef HRC2020 het volgende:
Haha nohh ben ook een pizza aan het eten
hm ja zou kunnenquote:
ja een meisje is wel nice, de andere twee zijn irritantquote:Op zondag 25 december 2016 13:26 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja nice alles voor jezelf
chillen jullie ook weleens of is het niet zo?
Nou, als dit geen neuken wordtquote:Op zondag 25 december 2016 13:27 schreef Dimachaerus het volgende:
OMFGGGG DIE MEGA LEKKERE MATCH 1KM HIERVANDAAN IS ECHT1!! GEEN BOT OFMFG
IK ZEI HEY CHANTAL! ZEGT ZE GWN HEY TEURG
IS OOK EVHT 1 VAN DE LEKKERSTE DIE IK BEN TEGEGEKOME OP TINDER WTFF OUWEEEE
heerlijk zoete baby jezus dag skattoequote:
ah balen is dat, heb die shit ook meegemaakt ;squote:Op zondag 25 december 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een meisje is wel nice, de andere twee zijn irritant
zijn jullie wel eens per ongeluk samen naakt op de badkamer en dat je dan zo per ongeluk met je hand op een van hun borsten komt?quote:Op zondag 25 december 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een meisje is wel nice, de andere twee zijn irritant
ja dat gebeurt geregeldquote:Op zondag 25 december 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn jullie wel eens per ongeluk samen naakt op de badkamer en dat je dan zo per ongeluk met je hand op een van hun borsten komt?
Volwassen hoorquote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef PeZu het volgende:
Ik trip nog half de ballen uit mijn broek van de lsd en heb zo kerstdingen met familie
haha srs?quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef PeZu het volgende:
Ik trip nog half de ballen uit mijn broek van de lsd en heb zo kerstdingen met familie
ja lichtelijk trippendquote:
whahahahhahahaha ja hahahahaquote:
Toch weer een maandje Tinder abboquote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen ik heb mijzelf zojuist 15 euro bespaard
Had in de groepsapp gevraagd of ik stage had morgen maar nee
Volwassen reply weerquote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
whahahahhahahaha ja hahahaha
Sukkeltje
quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
whahahahhahahaha ja hahahaha
Sukkeltje
mwah halve microdot dus nee ebt al weg zal wel naflashen zoquote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat merk je volgende dag nog wel haha succes
lik mijn vers geschoren ballen gastquote:
kun je ook niks aan doenquote:Op zondag 25 december 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik ben sinds vorige week weer hetero
Ha GAAAAAYquote:Op zondag 25 december 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer plaatjes van David Hasselhoff?quote:Op zondag 25 december 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben niet kaalquote:Op zondag 25 december 2016 13:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer plaatjes van David Hasselhoff?
Veel plezier gtb.quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef PeZu het volgende:
Ja heb dan mailadres van uni nodig om in te loggenquote:Op zondag 25 december 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
https://www.microsoft.com/nl-nl/office365studenten
Wat ga je haten, crewbash, TR, ban allesquote:Op zondag 25 december 2016 14:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je geen crew was
Laatste aflevering was geweldig!quote:
Chai hoe zijn je dagen tot nu toe?quote:
ik zit toevallig op de bank naast iemand die met gtb paddo's heeft gedaanquote:
echt fantastischquote:Op zondag 25 december 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit toevallig op de bank naast iemand die met gtb paddo's heeft gedaan
het waren er geen 450quote:
Dat is niet echt iets om trots op te zijnquote:Op zondag 25 december 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie heeft het over trots ik heb het over toevalquote:Op zondag 25 december 2016 14:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat is niet echt iets om trots op te zijn
quote:Op zondag 25 december 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Feestdagen?quote:Op zondag 25 december 2016 14:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai hoe zijn je dagen tot nu toe?
Nee johquote:Op zondag 25 december 2016 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk ook een kutdag.
quote:Op zondag 25 december 2016 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRR
Je bent zelf een eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2016 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk ook een kutdag.
En ik?quote:Op zondag 25 december 2016 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drug is gewoon een goede vriend. Niet gek tegen doen.
verkeerde topicquote:
ahwquote:Op zondag 25 december 2016 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drug is gewoon een goede vriend. Niet gek tegen doen.
O, ik had gehoopt dat je meer wildequote:Op zondag 25 december 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou jou willen omschrijven als een vriend.
bansquote:Op zondag 25 december 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zou ik meer willen dan?
Het is kerstquote:Op zondag 25 december 2016 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hele snackbar tot je beschikking maar nog niks gegeten
Ja lekker hoor, ga je nog bij je schoonmoeke eten?quote:
Nu zal je nooit weten waarom ze je toch verwijderd heeftquote:Op zondag 25 december 2016 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Omdg man mn knajerlekkere match heeft me verwijders
Khad aan iemand fevraagd wat ik moest zegge teirng kanker dom gvdddd
Maar ze had al wel hoi gezegd dus het lag aan het gesprek en niet aan je looks.quote:Op zondag 25 december 2016 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
sadquote:Op zondag 25 december 2016 16:56 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Maar ze had al wel hoi gezegd dus het lag aan het gesprek en niet aan je looks.
Jij begint eigenlijk best een zielig stakkertje te worden hequote:Op zondag 25 december 2016 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezoquote:Op zondag 25 december 2016 17:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij begint eigenlijk best een zielig stakkertje te worden he
Nooit een tekort aan gehad hoor, in tegenstelling tot jouquote:Op zondag 25 december 2016 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
meneertje heeft eindleijk eens een een pussy en doet stoer lol
10/10 zijn echt lastig te vangen, net Pokemon.quote:
zou ik ook zeggen als ik altijd tekort had gehad aan pussyquote:Op zondag 25 december 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit een tekort aan gehad hoor, in tegenstelling tot jou
denk dat Dima eerder een vriendinnetje krijgt als jij tbhquote:Op zondag 25 december 2016 17:20 schreef wickedmen het volgende:
Der gaat nooit een chick maar dan ook nooit een chick op je vallen als je wanhopigheid en sadness gaat uitstralen
Misschien dat een chick die je op de een of andere manier kent je ooit gaat gunnen. Maar zelfs dat is de kans klein
Morgen.quote:Op zondag 25 december 2016 16:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ga je nog bij je schoonmoeke eten?
quote:Op zondag 25 december 2016 17:18 schreef zeer het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik altijd tekort had gehad aan pussy
Royal sadnessquote:Op zondag 25 december 2016 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat Dima eerder een vriendinnetje krijgt als jij tbh
Geloofwaardigquote:Op zondag 25 december 2016 17:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Royal sadness
Voel je je aangesproken en doet de waarheid pijn? Of is het dat je eginszins in Dima kan plaatsen en je in de situatie herkent?
Al met al, elke dag hier de wanhopige uithangen of wanhopig achter Foksters aan gaan gaat je nooit en te nimmer poeny brengen.
Iets wat ik btw in een handomdraai regel
quote:Op zondag 25 december 2016 17:25 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Lekker aan de gourmet bij mevrouw Mozy
je hebt hulp nodigquote:Op zondag 25 december 2016 17:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Royal sadness
Voel je je aangesproken en doet de waarheid pijn? Of is het dat je eginszins in Dima kan plaatsen en je in de situatie herkent?
Al met al, elke dag hier de wanhopige uithangen of wanhopig achter Foksters aan gaan gaat je nooit en te nimmer poeny brengen.
Iets wat ik btw in een handomdraai regel
Ghehehehe gevat reageren op de waarheid omdat inzien dat bepaald gedrag hier kansloos is een beetje hard en moeilijk isquote:
neequote:Op zondag 25 december 2016 17:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken en doet de waarheid pijn?
als je jezelf eens door onze ogen zou kunnen zienquote:Op zondag 25 december 2016 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan snap ik je reactie erop niet helemaal
Jij snapt wel meer niet volgens mijquote:Op zondag 25 december 2016 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan snap ik je reactie erop niet helemaal
wat zal wicky getriggered hebben dat 'ie hier nu weer zo aanwezig is?quote:Op zondag 25 december 2016 17:34 schreef Chai het volgende:
Lol al die uiteenzettingen, iemand cared teveel.
liever m'n auto dan m'n lijf thoquote:Op zondag 25 december 2016 17:40 schreef HRC2020 het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)-in-ijsselstein.html
Fuck man het zal je auto zijn
Chai zal hem wel gevraagd hebben in de groepsappquote:Op zondag 25 december 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
wat zal wicky getriggered hebben dat 'ie hier nu weer zo aanwezig is?
Zijn unban.quote:Op zondag 25 december 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Maybe. Niet dat ik care om deze mensen maar om de dagelijkse kneuzigheid dat hier rond looptquote:Op zondag 25 december 2016 17:34 schreef Chai het volgende:
Lol al die uiteenzettingen, iemand cared teveel.
quote:Op zondag 25 december 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
als je jezelf eens door onze ogen zou kunnen zien
Wil je stil zijn en weer terug gaan naar je kut leventje?quote:Op zondag 25 december 2016 17:36 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet volgens mij
Dit klopt.quote:Op zondag 25 december 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Eigenlijk kan Dima me gestolen worden.quote:Op zondag 25 december 2016 17:51 schreef wickedmen het volgende:
Dit klopt.
als ik gerriteerd raak dan raak ik snel geirriteerd door dit soort constante dagelijkse rituelen naar zelfbevestiging en miserie.
Nu ken ik Dima al langer maar hoe lang zit hij al op FOK!? 5 jaar en dag in, dag uit dezelfde zelfmedelijden en huilerij dat geen enkele chick hem wilt.
Jullie blaimen Braddie voor hetzelfde en kraken hem af om vervolgens niet weten hoe snel je elkaar kan deepthroaten als het gaat om Dima als een stel upperlowclass kneuzen bij elkaar
Is dit een stukje projectie?quote:Op zondag 25 december 2016 17:54 schreef zeer het volgende:
[..]
zou je je opkrullen tot de foetus houding en in bed liggen janken
Je moet Montelly voor de grap eens vragen hoe je projecteren in een zin gebruiktquote:Op zondag 25 december 2016 17:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit een stukje projectie?
Je weet dat Chloroform daar een patent op heeft toch?
Wat een matig stukje flaming is dit zeg, ik moet een btj huilen van binnen
Fijn kerstfeest Mozyquote:Op zondag 25 december 2016 18:08 schreef Mozy het volgende:
Jullie caren mij allemaal zo weinig dat je deze post als wonder moet zien.
Vrolijk Carefeestquote:Op zondag 25 december 2016 18:04 schreef HRC2020 het volgende:
Nou de kerstsfeer is ook weer in KLB SC te vinden zie ik al
Zo fondue met familiequote:
lekkerdere mannen hier in de sc hoor 😠quote:Op zondag 25 december 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
Lekkere mannen van het circus op NPO 1
weet ik nietquote:Op zondag 25 december 2016 18:35 schreef Drug het volgende:
[..]
lekkerdere mannen hier in de sc hoor 😠
en hoe kom jij deze kerst door?quote:
Ah met Kim Wildequote:Op zondag 25 december 2016 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
wacht maar 😎
[..]
hazy shade of winter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |