verkeerde topicquote:
ahwquote:Op zondag 25 december 2016 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drug is gewoon een goede vriend. Niet gek tegen doen.
O, ik had gehoopt dat je meer wildequote:Op zondag 25 december 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou jou willen omschrijven als een vriend.
bansquote:Op zondag 25 december 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zou ik meer willen dan?
Het is kerstquote:Op zondag 25 december 2016 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hele snackbar tot je beschikking maar nog niks gegeten
Ja lekker hoor, ga je nog bij je schoonmoeke eten?quote:
Nu zal je nooit weten waarom ze je toch verwijderd heeftquote:Op zondag 25 december 2016 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Omdg man mn knajerlekkere match heeft me verwijders
Khad aan iemand fevraagd wat ik moest zegge teirng kanker dom gvdddd
Maar ze had al wel hoi gezegd dus het lag aan het gesprek en niet aan je looks.quote:Op zondag 25 december 2016 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
sadquote:Op zondag 25 december 2016 16:56 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Maar ze had al wel hoi gezegd dus het lag aan het gesprek en niet aan je looks.
Jij begint eigenlijk best een zielig stakkertje te worden hequote:Op zondag 25 december 2016 16:49 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezoquote:Op zondag 25 december 2016 17:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij begint eigenlijk best een zielig stakkertje te worden he
Nooit een tekort aan gehad hoor, in tegenstelling tot jouquote:Op zondag 25 december 2016 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
meneertje heeft eindleijk eens een een pussy en doet stoer lol
10/10 zijn echt lastig te vangen, net Pokemon.quote:
zou ik ook zeggen als ik altijd tekort had gehad aan pussyquote:Op zondag 25 december 2016 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nooit een tekort aan gehad hoor, in tegenstelling tot jou
denk dat Dima eerder een vriendinnetje krijgt als jij tbhquote:Op zondag 25 december 2016 17:20 schreef wickedmen het volgende:
Der gaat nooit een chick maar dan ook nooit een chick op je vallen als je wanhopigheid en sadness gaat uitstralen
Misschien dat een chick die je op de een of andere manier kent je ooit gaat gunnen. Maar zelfs dat is de kans klein
Morgen.quote:Op zondag 25 december 2016 16:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ga je nog bij je schoonmoeke eten?
quote:Op zondag 25 december 2016 17:18 schreef zeer het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik altijd tekort had gehad aan pussy
Royal sadnessquote:Op zondag 25 december 2016 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat Dima eerder een vriendinnetje krijgt als jij tbh
Geloofwaardigquote:Op zondag 25 december 2016 17:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Royal sadness
Voel je je aangesproken en doet de waarheid pijn? Of is het dat je eginszins in Dima kan plaatsen en je in de situatie herkent?
Al met al, elke dag hier de wanhopige uithangen of wanhopig achter Foksters aan gaan gaat je nooit en te nimmer poeny brengen.
Iets wat ik btw in een handomdraai regel
quote:Op zondag 25 december 2016 17:25 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Lekker aan de gourmet bij mevrouw Mozy
je hebt hulp nodigquote:Op zondag 25 december 2016 17:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Royal sadness
Voel je je aangesproken en doet de waarheid pijn? Of is het dat je eginszins in Dima kan plaatsen en je in de situatie herkent?
Al met al, elke dag hier de wanhopige uithangen of wanhopig achter Foksters aan gaan gaat je nooit en te nimmer poeny brengen.
Iets wat ik btw in een handomdraai regel
Ghehehehe gevat reageren op de waarheid omdat inzien dat bepaald gedrag hier kansloos is een beetje hard en moeilijk isquote:
neequote:Op zondag 25 december 2016 17:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken en doet de waarheid pijn?
als je jezelf eens door onze ogen zou kunnen zienquote:Op zondag 25 december 2016 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan snap ik je reactie erop niet helemaal
Jij snapt wel meer niet volgens mijquote:Op zondag 25 december 2016 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan snap ik je reactie erop niet helemaal
wat zal wicky getriggered hebben dat 'ie hier nu weer zo aanwezig is?quote:Op zondag 25 december 2016 17:34 schreef Chai het volgende:
Lol al die uiteenzettingen, iemand cared teveel.
liever m'n auto dan m'n lijf thoquote:Op zondag 25 december 2016 17:40 schreef HRC2020 het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)-in-ijsselstein.html
Fuck man het zal je auto zijn
Chai zal hem wel gevraagd hebben in de groepsappquote:Op zondag 25 december 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
wat zal wicky getriggered hebben dat 'ie hier nu weer zo aanwezig is?
Zijn unban.quote:Op zondag 25 december 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Maybe. Niet dat ik care om deze mensen maar om de dagelijkse kneuzigheid dat hier rond looptquote:Op zondag 25 december 2016 17:34 schreef Chai het volgende:
Lol al die uiteenzettingen, iemand cared teveel.
quote:Op zondag 25 december 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
als je jezelf eens door onze ogen zou kunnen zien
Wil je stil zijn en weer terug gaan naar je kut leventje?quote:Op zondag 25 december 2016 17:36 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet volgens mij
Dit klopt.quote:Op zondag 25 december 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Eigenlijk kan Dima me gestolen worden.quote:Op zondag 25 december 2016 17:51 schreef wickedmen het volgende:
Dit klopt.
als ik gerriteerd raak dan raak ik snel geirriteerd door dit soort constante dagelijkse rituelen naar zelfbevestiging en miserie.
Nu ken ik Dima al langer maar hoe lang zit hij al op FOK!? 5 jaar en dag in, dag uit dezelfde zelfmedelijden en huilerij dat geen enkele chick hem wilt.
Jullie blaimen Braddie voor hetzelfde en kraken hem af om vervolgens niet weten hoe snel je elkaar kan deepthroaten als het gaat om Dima als een stel upperlowclass kneuzen bij elkaar
Is dit een stukje projectie?quote:Op zondag 25 december 2016 17:54 schreef zeer het volgende:
[..]
zou je je opkrullen tot de foetus houding en in bed liggen janken
Je moet Montelly voor de grap eens vragen hoe je projecteren in een zin gebruiktquote:Op zondag 25 december 2016 17:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit een stukje projectie?
Je weet dat Chloroform daar een patent op heeft toch?
Wat een matig stukje flaming is dit zeg, ik moet een btj huilen van binnen
Fijn kerstfeest Mozyquote:Op zondag 25 december 2016 18:08 schreef Mozy het volgende:
Jullie caren mij allemaal zo weinig dat je deze post als wonder moet zien.
Vrolijk Carefeestquote:Op zondag 25 december 2016 18:04 schreef HRC2020 het volgende:
Nou de kerstsfeer is ook weer in KLB SC te vinden zie ik al
Zo fondue met familiequote:
lekkerdere mannen hier in de sc hoor 😠quote:Op zondag 25 december 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
Lekkere mannen van het circus op NPO 1
weet ik nietquote:Op zondag 25 december 2016 18:35 schreef Drug het volgende:
[..]
lekkerdere mannen hier in de sc hoor 😠
en hoe kom jij deze kerst door?quote:
Ah met Kim Wildequote:Op zondag 25 december 2016 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
wacht maar 😎
[..]
hazy shade of winter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |