ja maar 10 minuten lang?quote:Op zondag 25 december 2016 13:03 schreef hugecooll het volgende:
Bij mijn opa en oma ook altijd als we bij ze bleven eten. Voor mij onnodig maar zo'n ramp is het toch ook weer niet?
is geen tien minuten langquote:Op zondag 25 december 2016 13:06 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja maar 10 minuten lang?alsjeblieft zeg.
ja maar dat is overdrevenquote:Op zondag 25 december 2016 13:09 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
TS had het net over tien minuten bidden.
als ik dat verplicht zou moeten doen voor het eten, zou ik helemaal flippen.quote:
je hoeft niet te bidden, je moet gewoon je kop houden en wachten terwijl een ander bidtquote:Op zondag 25 december 2016 13:11 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
als ik dat verplicht zou moeten doen voor het eten, zou ik helemaal flippen.
nee hoor.quote:Op zondag 25 december 2016 13:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
je hoeft niet te bidden, je moet gewoon je kop houden en wachten terwijl een ander bidt
quote:Op zondag 25 december 2016 13:01 schreef GhpH het volgende:
Die blik die ik terug kreeg van die Zeeuw die mijn achteroom moet voorstellen of wtf het ook is; "THE POWER OF CHRIST COMPELLS YOU!!!"
Daarom zit jij ook nog altijd aan de kindertafel en niet bij de grote mensenquote:
waarom?quote:Op zondag 25 december 2016 15:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook nog altijd aan de kindertafel en niet bij de grote mensen
Ik ga niet meebidden (staat en beetje raar als ongelovige), maar ik houd wel gewoon mijn mond.quote:Op zondag 25 december 2016 15:19 schreef Nikonlover het volgende:
Als ik bij gelovige mensen eet dan bid ik uit respect mee. Kleine moeite? TS is een respectloze zak.
heidense ketterquote:Op zondag 25 december 2016 15:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ga niet meebidden (staat en beetje raar als ongelovige), maar ik houd wel gewoon mijn mond.
dat zal je lerenquote:Op zondag 25 december 2016 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken het goed van buiten als 13-jarige zat ik in een strenge katholieke school en verstoorde het gebid voor het eten
Voor straf 20 keer moeten op schrijven
deze tekst:
Onze Vader, die in de hemel zijt,
uw naam worde geheiligd,
uw rijk kome,
uw wil geschiede
op aarde zoals in de hemel.
Geef ons heden ons dagelijks brood
en vergeef ons onze schulden,
zoals ook wij vergeven aan onze schuldenaren,
en breng ons niet in beproeving,
maar verlos ons van het kwade.
Amen.
die zei mijn opa ook op jaquote:Op zondag 25 december 2016 18:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het grappig, de hervormde versie is toch net wat anders.
Onze vader, die in den hemele zijt,
Uw naam worde geheiligd.
Uw koninkrijk kome.
Uw wil geschiede, gelijk in den hemel, alzo ook op de aarde.
Geef ons heden ons dagelijks brood.
En vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onzen schuldenaren.
En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. Want uw is het koninkrijk, en de kracht, en de heerlijkheid in der eeuwigheid. Amen.
Oma doet zo'n 4 minuten hierover.
Neen. We hebben zelfs met de katholieken van tevoren afgesproken dat niemand dit feit benoemt waar de Zeeuwen bij zijnquote:Op zondag 25 december 2016 13:04 schreef spiritusbus het volgende:
Heb je ze al verteld dat je graag een pik in je bek hebt?
Nu was het maar 20x een onze vader. Wij kregen een heel bijbelboek over dankbaarheid enzo.quote:Op zondag 25 december 2016 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken het goed van buiten als 13-jarige zat ik in een strenge katholieke school en verstoorde het gebid voor het eten
deze tekst:
uw naam worde geheiligd,
uw rijk kome,
uw wil geschiede
Amen.
Geen respect voor mensen die anderen tot last zijn met hun religie. Het was niet eens hun huis.quote:Op zondag 25 december 2016 15:19 schreef Nikonlover het volgende:
Als ik bij gelovige mensen eet dan bid ik uit respect mee. Kleine moeite? TS is een respectloze zak.
Waarom ga je nog met je familie vreten en niet gewoon wat anders doen?quote:Op maandag 26 december 2016 10:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oud genoeg om niet in sprookjes te geloven
Je weet wel dat alleen jij dit gelooft eh?quote:[b]Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Mojo.jojo het volgende:[uu/b]
Ik ga altijd ff schijten tijdens het bidden.
Verhaal klopt niet. Het bidden voor het eten is een ander gebed en na het eten ook.quote:Op zondag 25 december 2016 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
deze tekst:
uw naam worde geheiligd,
uw rijk kome,
uw wil geschiede
Amen.
Het was iets van "wees gegroet maria,de heer zijt met u ..quote:Op maandag 26 december 2016 20:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Verhaal klopt niet. Het bidden voor het eten is een ander gebed en na het eten ook.
(ik weet het want ik kom uit die huize)
heer dank voor de drank en spijzenquote:Op maandag 26 december 2016 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het was iets van "wees gegroet maria,de heer zijt met u ..
ja dat was hetquote:Op maandag 26 december 2016 22:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De sport om binnen 1 sec 'here, zegen deze spijs en drank, amen' te zeggen.
Je moet ook gewoon het initiatief nemen en zelf beginnen met bidden. Eerst maan je ze, "jongens, even stil", beetje streng kijken en wachten tot ze hun smoel houden. En dan sluit je je ogen, en zeg je:quote:Op zondag 25 december 2016 13:01 schreef GhpH het volgende:
Nu wil dat SGP-stemvee ook nog eens biddrn voor heg eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |