ja keuken en badkamerquote:
haha ja nice alles voor jezelfquote:Op zondag 25 december 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja keuken en badkamer
maar er is nu niemand en dat is HEERLIJK
Hey penysylvanaquote:Op zondag 25 december 2016 13:26 schreef HRC2020 het volgende:
Haha nohh ben ook een pizza aan het eten
hm ja zou kunnenquote:
ja een meisje is wel nice, de andere twee zijn irritantquote:Op zondag 25 december 2016 13:26 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja nice alles voor jezelf
chillen jullie ook weleens of is het niet zo?
Nou, als dit geen neuken wordtquote:Op zondag 25 december 2016 13:27 schreef Dimachaerus het volgende:
OMFGGGG DIE MEGA LEKKERE MATCH 1KM HIERVANDAAN IS ECHT1!! GEEN BOT OFMFG
IK ZEI HEY CHANTAL! ZEGT ZE GWN HEY TEURG
IS OOK EVHT 1 VAN DE LEKKERSTE DIE IK BEN TEGEGEKOME OP TINDER WTFF OUWEEEE
heerlijk zoete baby jezus dag skattoequote:
ah balen is dat, heb die shit ook meegemaakt ;squote:Op zondag 25 december 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een meisje is wel nice, de andere twee zijn irritant
zijn jullie wel eens per ongeluk samen naakt op de badkamer en dat je dan zo per ongeluk met je hand op een van hun borsten komt?quote:Op zondag 25 december 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een meisje is wel nice, de andere twee zijn irritant
ja dat gebeurt geregeldquote:Op zondag 25 december 2016 13:32 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn jullie wel eens per ongeluk samen naakt op de badkamer en dat je dan zo per ongeluk met je hand op een van hun borsten komt?
Volwassen hoorquote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef PeZu het volgende:
Ik trip nog half de ballen uit mijn broek van de lsd en heb zo kerstdingen met familie
haha srs?quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef PeZu het volgende:
Ik trip nog half de ballen uit mijn broek van de lsd en heb zo kerstdingen met familie
ja lichtelijk trippendquote:
whahahahhahahaha ja hahahahaquote:
Toch weer een maandje Tinder abboquote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen ik heb mijzelf zojuist 15 euro bespaard
Had in de groepsapp gevraagd of ik stage had morgen maar nee
Volwassen reply weerquote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
whahahahhahahaha ja hahahaha
Sukkeltje
quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
whahahahhahahaha ja hahahaha
Sukkeltje
mwah halve microdot dus nee ebt al weg zal wel naflashen zoquote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat merk je volgende dag nog wel haha succes
lik mijn vers geschoren ballen gastquote:
kun je ook niks aan doenquote:Op zondag 25 december 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik ben sinds vorige week weer hetero
Ha GAAAAAYquote:Op zondag 25 december 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer plaatjes van David Hasselhoff?quote:Op zondag 25 december 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben niet kaalquote:Op zondag 25 december 2016 13:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer plaatjes van David Hasselhoff?
Veel plezier gtb.quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef PeZu het volgende:
Ja heb dan mailadres van uni nodig om in te loggenquote:Op zondag 25 december 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
https://www.microsoft.com/nl-nl/office365studenten
Wat ga je haten, crewbash, TR, ban allesquote:Op zondag 25 december 2016 14:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je geen crew was
Laatste aflevering was geweldig!quote:
Chai hoe zijn je dagen tot nu toe?quote:
ik zit toevallig op de bank naast iemand die met gtb paddo's heeft gedaanquote:
echt fantastischquote:Op zondag 25 december 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit toevallig op de bank naast iemand die met gtb paddo's heeft gedaan
het waren er geen 450quote:
Dat is niet echt iets om trots op te zijnquote:Op zondag 25 december 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie heeft het over trots ik heb het over toevalquote:Op zondag 25 december 2016 14:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat is niet echt iets om trots op te zijn
quote:Op zondag 25 december 2016 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Feestdagen?quote:Op zondag 25 december 2016 14:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chai hoe zijn je dagen tot nu toe?
Nee johquote:Op zondag 25 december 2016 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk ook een kutdag.
quote:Op zondag 25 december 2016 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRR
Je bent zelf een eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2016 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit toch eigenlijk ook een kutdag.
En ik?quote:Op zondag 25 december 2016 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drug is gewoon een goede vriend. Niet gek tegen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |