"En het eerste waar je aan denkt is fokken?". Heeft die persoon natuurlijk wel een goed punt.quote:Op zondag 25 december 2016 12:27 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Gelukkig kerstmis, niet echt zeg deze dus
torrentsquote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb nog microsoft office nodig, iemand die weet hoe ik daar gratis aan kom?
wowquote:Op zondag 25 december 2016 12:27 schreef Toto69 het volgende:
bizar dat er zelfs in een KLB-topic waarin de TS schrijft dat z'n vader net overleden is nog weer semi-grappige/kut opmerkingen gemaakt moeten worden
Hoewel het me eigenlijk niet eens meer verbaast. Triest.
Moet 'ie zelf weten. Misschien wil ie gewoon even wat steun van een forum waar ie veel actief is.quote:Op zondag 25 december 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"En het eerste waar je aan denkt is fokken?". Heeft die persoon natuurlijk wel een goed punt.
Omg jij bent echt een hilarische moslima.quote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Crip het volgende:
omfg poepte bijna in mn broek door een scheet die ik liet
Lachen!!!!quote:Op zondag 25 december 2016 12:23 schreef Crip het volgende:
omfg poepte bijna in mn broek door een scheet die ik liet
is miss niet het beste podium om dit soort shit te delen vind je welquote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet 'ie zelf weten. Misschien wil ie gewoon even wat steun van een forum waar ie veel actief is.
mag hij toch lekker zelf bepalenquote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef zeer het volgende:
[..]
is miss niet het beste podium om dit soort shit te delen vind je wel
daar valt over te discussiėren ja, dat weet ik ook wel, maar respect is soms ver te zoeken en dat is eigenlijk heel triest bij zulke onderwerpenquote:Op zondag 25 december 2016 12:32 schreef zeer het volgende:
[..]
is miss niet het beste podium om dit soort shit te delen vind je wel
Denk dat voor TS dat iets was wat hij al verwachtte?? Misschien een lang ziektebed etc, en nu dan eindelijk heen gegaan.quote:Op zondag 25 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
daar valt over te discussiėren ja, dat weet ik ook wel, maar respect is soms ver te zoeken en dat is eigenlijk heel triest bij zulke onderwerpen
jij maakt ook de ene na de andere grappige gif over een jongen met een beperkingquote:Op zondag 25 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
daar valt over te discussiėren ja, dat weet ik ook wel, maar respect is soms ver te zoeken en dat is eigenlijk heel triest bij zulke onderwerpen
Nou als ik de OP zo lees was het juist niet verwachtquote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat voor TS dat iets was wat hij al verwachtte?? Misschien een lang ziektebed etc, en nu dan eindelijk heen gegaan.
braddie en ik hebben gewoon een prima band hoor, als hij iets niet leuk vindt geeft ie dat wel bij me aan. Vind dat ook niet bepaald te vergelijken.quote:Op zondag 25 december 2016 12:36 schreef zeer het volgende:
[..]
jij maakt ook de ene na de andere grappige gif over een jongen met een beperking
oh okquote:Op zondag 25 december 2016 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
braddie en ik hebben gewoon een prima band hoor, als hij iets niet leuk vindt geeft ie dat wel bij me aan. Vind dat ook niet bepaald te vergelijken.
ik ben wel faggotquote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef zeer het volgende:
nou ja blij dat iedereen hier iig niet zelf een faggot is
Hou van faggotsquote:Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef zeer het volgende:
nou ja blij dat iedereen hier iig niet zelf een faggot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |