welke cultuur?quote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nice.
Zou wel eens met mijn vader willen drinken maar is een taboe in onze cultuur
ja ik vind het helemaal prima, mooi om mee te makenquote:Op zondag 25 december 2016 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof dat dat kan toch
Tis maar mormaal dat je op je 16e een biertje mee pakt maar ooh jee wiet of wat mdma
ik ben er altijd open over geweest en gewoon uitgelegd wat en waaromquote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh de pep kreeg ik van mijn broertje, dat is het probleem nietMaar nee, lekker buiten mijn ouders houden. Ze weten dat ik blow, en dat ik wel eens wat anders heb geprobeerd. Verder niet over hebben
ja manquote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik vind het helemaal prima, mooi om mee te maken
nee in turkije zijn ze bv ook islamitisch maar daar drink je gewoon raki met je pa tot je beide omvalt en zegt ik hou van jequote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maar Marokkaans is niet het zelfde als islamitisch toch?
Deze vraag doet mij denken aan een oude vriendin van mij. Ik was aan het vasten en zij had het opeens over respect en dat ze gek zou worden als iemand aan haar eten zou komen.quote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maar Marokkaans is niet het zelfde als islamitisch toch?
Ejemaaaaaaa. Erkempoe chillingz was altijd beste chillingzquote:
nopequote:Op zondag 25 december 2016 19:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o spannend heb je weleens eerder gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |