i am bender, bite my shiny metal ass you meatbag!!quote:
Was Deadprez weer dronken?quote:Op zondag 25 december 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
mn ex heeft nu pas de berichtjes door die hij heeft verzonden vanacht hehe
Ach ja, ouders zijn ook jong geweestquote:Op zondag 25 december 2016 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als mijn ouders wisten dat ik gisteravond aan de pep zat zouden ze het ook niet waarderen hoor
True, maar verder dan bier en peuken zijn ze volgens mij nog nooit geweestquote:Op zondag 25 december 2016 19:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach ja, ouders zijn ook jong geweest
beter bij een vertrouwde smartshopquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
rondvragen. je dealer kan vast wel regelen voor je
hehe same herequote:Op zondag 25 december 2016 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als mijn ouders wisten dat ik gisteravond aan de pep zat zouden ze het ook niet waarderen hoor
waarom gek?quote:
ik zat gistwr gewoon wiet te vapen met mijn ouders en zusje, niet zo aanstellen en gewoon doenquote:Op zondag 25 december 2016 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk de mijne ook nietquote:Op zondag 25 december 2016 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, maar verder dan bier en peuken zijn ze volgens mij nog nooit geweest
nee hoor dp is een schatjequote:Op zondag 25 december 2016 19:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Steek onder water dit naar Deadprez...
Nice.quote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
heb wel genoeg met mijn vader gespaced tbh
Oh de pep kreeg ik van mijn broertje, dat is het probleem nietquote:Op zondag 25 december 2016 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat gistwr gewoon wiet te vapen met mijn ouders en zusje, niet zo aanstellen en gewoon doen
wat doe je altijd zo alsof je niets mag omdat je marokkaan bentquote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nice.
Zou wel eens met mijn vader willen drinken maar is een taboe in onze cultuur
tof dat dat kan tochquote:Op zondag 25 december 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
heb wel genoeg met mijn vader gespaced tbh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |