Is cool. Effe een maatje van me bellen die dealtquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
rondvragen. je dealer kan vast wel regelen voor je
xtc is gewoon de naam voor een pil met mdma of mdma wat je wilquote:Op zondag 25 december 2016 19:32 schreef Drug het volgende:
[..]
niks. mdma ks de grondstof van xtc. xtc wordt misschien meer voor pillen gebruikt? en mdma voor kristal
http://www.drugs-test.nlquote:Op zondag 25 december 2016 19:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja weet je in roffa of daar in de buirt anders waar je kan testen
Tip, doe het niet op kerstavond, kerst met familie wordt dan zwaarquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens we moeten echt keer drugs doen gvd
Ik blijf erbij dat ik ga beginnen met een kwartje, voel ik niks neem ik 30-45min later nog een kwartje en als ik dan nog niks voel kap ik ermeequote:Op zondag 25 december 2016 19:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is goed dat je weet wat je wilt
Ik denk wel dat je voor de beste ervaring het beste met een halfje kan beginnen, een kwartje is gewoon te weinig en zeker met lichtere pillen om eginszins iets te voelen.
nu?quote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Of juist welquote:Op zondag 25 december 2016 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tip, doe het niet op kerstavond, kerst met familie wordt dan zwaar
Dat zegt helemaal niks zonder te weten wat voor pillen het waren.quote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer 8 pillen gedaan, ben er nog steeds hoor
Gheheheh is coolquote:Op zondag 25 december 2016 19:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik ga beginnen met een kwartje, voel ik niks neem ik 30-45min later nog een kwartje en als ik dan nog niks voel kap ik ermee
Dit is sowieso maar iets eenmaligs
ja maar als je kijkt hoe mensen het woord gebruiken ;squote:Op zondag 25 december 2016 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
xtc is gewoon de naam voor een pil met mdma of mdma wat je wil
hotboxxen in een 10-persoons tentquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zit met de after effect van wat lsd gewoon kerstvte vieren bij familie nu, no biggiequote:Op zondag 25 december 2016 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tip, doe het niet op kerstavond, kerst met familie wordt dan zwaar
helemaal door elkaarquote:Op zondag 25 december 2016 19:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar als je kijkt hoe mensen het woord gebruiken ;s
Dat zijn twee steden? :squote:Op zondag 25 december 2016 19:37 schreef wickedmen het volgende:
Ik was vrijdag Delft/Roffa
Wat een treurige stad is dat, geen wonder dat er veel agressiviteit is met die omgeving
Hou je bek was goeie laat me gek zijnquote:Op zondag 25 december 2016 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks zonder te weten wat voor pillen het waren.
quote:Op zondag 25 december 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou je bek was goeie laat me gek zijn
quote:Op zondag 25 december 2016 19:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Of juist wel
Moet je na gaan, ik heb Marokkaanse Islamistische ouders die van niks weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |