Je gaat toch geen kwartje nemen manquote:
Mdma is een upper he.quote:
is meteen een stuk heftiger, mdma is gewoon pure suiker voor je zielquote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Of truffels
Nog leuker en spirtueler
Deze man snaptquote:Op zondag 25 december 2016 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd![]()
Minimaal halve als 't 180mg of meer is
Ik wil niet helemaal trippen zoals die mensen op gabberfeesten ja?quote:Op zondag 25 december 2016 19:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je gaat toch geen kwartje nemen man
Kan je beter niks doen, je voelt ook niks en het breken is super kut (net te klein, net te groot)
[..]
Mdma is een upper he.
Het leegt alleen je serotine reserves
quote:Op zondag 25 december 2016 19:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil niet helemaal trippen zoals die mensen op gabberfeesten ja?
Wat is het verschil tussem x en mdma?quote:Op zondag 25 december 2016 19:29 schreef Drug het volgende:
[..]
is meteen een stuk heftiger, mdma is gewoon pure suiker voor je ziel
quote:Op zondag 25 december 2016 19:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil niet helemaal trippen zoals die mensen op gabberfeesten ja?
quote:
meestal kn dat wel jaquote:Op zondag 25 december 2016 19:24 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja klopt maar het zullen geen hele sterke pillen zijn haha
Ik wil ze ook wel testen eigk maar als ik weet wie ze nemem en hoe zij erop gaan vertrouw ik het opzich ook wel?
niks. mdma ks de grondstof van xtc. xtc wordt misschien meer voor pillen gebruikt? en mdma voor kristalquote:Op zondag 25 december 2016 19:30 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussem x en mdma?
Wil gewoon die happy feelings en dat je alles anders ervaartquote:Op zondag 25 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
Naja idd, van een halfje x ga je idd vaag worden en je ziet het ook een beetje als iemand anders je ziet (alleen als je het zelf meerdere keren hebt gedaan).
Nee tfquote:Op zondag 25 december 2016 19:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gaan wij dan is een keer illies doen?
rondvragen. je dealer kan vast wel regelen voor jequote:Op zondag 25 december 2016 19:30 schreef wickedmen het volgende:
Drug, waar kan je eigenlijk het beste LSD halen.
Van de week effe doen
Ben je daar ook vanafquote:Op zondag 25 december 2016 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex neemt altijd meteen een hele. Poeh.
Gayquote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens we moeten echt keer drugs doen gvd
quote:Op zondag 25 december 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongens we moeten echt keer drugs doen gvd
Het is goed dat je weet wat je wiltquote:Op zondag 25 december 2016 19:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wil gewoon die happy feelings en dat je alles anders ervaart
Maar hoef niet extreem te trippen
Wil het ook niet in grote drukte of zo doen voor de 1e x ook al is x echt een partydrug
Maar is chiller met vriendinnen en gewoon muziek enzo luisteren
Dat ik weet dat er niks raars gaat geneuren snap je
Vind die setting chiller dan in drukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |