Ik ben 1m55 en ben al dronken na 2 wijn, dus een kwartje voor mijquote:Op zondag 25 december 2016 19:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moet beginnen met halfje
Eerste keer (halfje) is altijd de beste
goddomme god ben je ook.quote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer 8 pillen gedaan, ben er nog steeds hoor
Geen zorgen, van halfje kan je moeilijk bad gaan. Zelfs niet van 2quote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben 1m55 en ben al dronken na 2 wijn, dus een kwartje voor mij
Hahah echt hequote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind roken normaal al lekker maar met pep of xtc op rook ik echt de één na de andere sigaret (of joint). Poeh wat is roken dan hemels zeg.
menthol roken nadat je de hele avond aan dikke joint zit te trekken. Dan is je sigaret ineens lichter dan lucht.quote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind roken normaal al lekker maar met pep of xtc op rook ik echt de één na de andere sigaret (of joint). Poeh wat is roken dan hemels zeg.
Mwah iemand die nooit heeft gedaan is eerst een kwart pilletje wel een goeie hoor.quote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen zorgen, van halfje kan je moeilijk bad gaan. Zelfs niet van 2
Wil je niet zo tegen mijn beste vriend pratenquote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme god ben je ook.
hoe geschift ben jij eigenlijk?
Ja ik was voorheen ook wel diehard stonedquote:Op zondag 25 december 2016 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen en xtc ging bij mij altijd goed. MAAR ik ben iemand die veel blowt dus denk dat het wel anders valt wanneer je geen die-hard stoner bent.
Ik vind menthol sigaretten echt kk ranzig.quote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
menthol roken nadat je de hele avond aan dikke joint zit te trekken. Dan is je sigaret ineens lichter dan lucht.
Ik heb zo'n mattie die ook altijd kwartje doet.quote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah iemand die nooit heeft gedaan is eerst een kwart pilletje wel een goeie hoor.
Ik ben kankergek maatquote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme god ben je ook.
hoe geschift ben jij eigenlijk?
quote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen zorgen, van halfje kan je moeilijk bad gaan. Zelfs niet van 2
Waarom? Laat hem lekker.quote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mattie die ook altijd kwartje doet.
Treurig is dat
neuj maar ik weet waar ik haal. als het nodig zou zijn zou ik dat wel doenquote:Op zondag 25 december 2016 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
test jij altijd alles netjes bij de ggd?
Ik ben gewend geraakt. Ik vind nu normale sigaretten echt ziek nasty. Is maar goed ook, nu moet ik in mei wel stoppen.quote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind menthol sigaretten echt kk ranzig.
Iddquote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mattie die ook altijd kwartje doet.
Treurig is dat
ligt aan de pil en persoonquote:Op zondag 25 december 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah iemand die nooit heeft gedaan is eerst een kwart pilletje wel een goeie hoor.
Kan raar lopen hequote:Op zondag 25 december 2016 19:27 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik, Noel en Drug het goed met elkaar kunnen vinden
Ik hebd at met drankquote:Op zondag 25 december 2016 19:25 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |