Deze man weetquote:Op zondag 25 december 2016 19:16 schreef Drug het volgende:
[..]
zou je eens met mozy moeten doen, lekker cozy op de bank met lekker wat fruit en een fijne playlist
waarom?quote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Ik vind mdma beetje eng man. Durf ik niet.
niet als je onder de 180 mg blijftquote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Krijg je daar ook niet van die schijt katers van?
Nee joh gewoon geen zooi kopenquote:Op zondag 25 december 2016 19:20 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar x ik ga dat wss deze vakamtie uitproberen![]()
Kan niet zoveel misgaan toch met een kwartje?
Gheheheheh, ik ook. Helemaal niet aan gedachtquote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
stoned bij schoonouders
zat wel x met mdma kater bij 😳
als het kwaliteit is niet nee. maar kwartje zegt niet zo veel, kunt beter weten hoeveel mg dan kun je prettiger doserenquote:Op zondag 25 december 2016 19:20 schreef kdricklamar het volgende:
Keer 8 pillen gedaan, ben er nog steeds hoorquote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Of truffelsquote:Op zondag 25 december 2016 19:16 schreef Drug het volgende:
[..]
zou je eens met mozy moeten doen, lekker cozy op de bank met lekker wat fruit en een fijne playlist
Damn.quote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer 8 pillen gedaan, ben er nog steeds hoor
quote:Op zondag 25 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
ik beloof jullie als jullie dat doen dat jullie een unieke ervaring beleven die iets toevoegt aan je bestaan
Nee sws nietquote:
Alleen met wat hersenschade denk ik zoquote:Op zondag 25 december 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Keer 8 pillen gedaan, ben er nog steeds hoor
Nog nooit iets getest. Ja zelf mjaquote:Op zondag 25 december 2016 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
test jij altijd alles netjes bij de ggd?
Kijk deze pussy dan.quote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Je moet beginnen met halfjequote:Op zondag 25 december 2016 19:20 schreef kdricklamar het volgende:
Blowen en xtc ging bij mij altijd goed. MAAR ik ben iemand die veel blowt dus denk dat het wel anders valt wanneer je geen die-hard stoner bent.quote:Op zondag 25 december 2016 19:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee sws niet
Het is ook van vrienden en die er veel ervaring mee hebben
Ben ook niet van plan om te stunten of heel hard te gaan
Wil gwm ff voelen hoe het voeltis ook maar een alig en meer dan een half ga ik niet nemem in totaal
Ook niet drinken ernij..blowen kan wel als ik wil vjnd ik
Geen idee, was wel brak de dagen ernaquote:Op zondag 25 december 2016 19:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alleen met wat hersenschade denk ik zo
Haan en ik zijn teleurgesteldquote:Op zondag 25 december 2016 19:18 schreef Mozy het volgende:
Ja klopt maar het zullen geen hele sterke pillen zijn hahaquote:Op zondag 25 december 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
als het kwaliteit is niet nee. maar kwartje zegt niet zo veel, kunt beter weten hoeveel mg dan kun je prettiger doseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |