Op kerstavond pillen is ook niet handig als je de volgende dag met je hele familie gaat eten, heb voglens mij toen één worstje weggekregen.quote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
stoned bij schoonouders
zat wel x met mdma kater bij 😳
lol het lijkt net of jouw username iets met jouw problemen te maken heeft XDquote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
stoned bij schoonouders
Ja, hond moet ook weer.quote:Op zondag 25 december 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dat k voor 8 uur ff heen moet
haha nicequote:Op zondag 25 december 2016 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op kerstavond pillen is ook niet handig als je de volgende dag met je hele familie gaat eten, heb voglens mij toen één worstje weggekregen.
welke problemen?quote:Op zondag 25 december 2016 19:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
lol het lijkt net of jouw username iets met jouw problemen te maken heeft XD
ja maar jij bent ecto dat valt niet opquote:Op zondag 25 december 2016 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op kerstavond pillen is ook niet handig als je de volgende dag met je hele familie gaat eten, heb voglens mij toen één worstje weggekregen.
Jonge ga ik nu toch niet doen. Maar we gaan straks dussssquote:Op zondag 25 december 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
stoned bij schoonouders
quote:Op zondag 25 december 2016 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja maar jij bent ecto dat valt niet op
zou je eens met mozy moeten doen, lekker cozy op de bank met lekker wat fruit en een fijne playlistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |