Ik moet zo eigenlijk ook nog ff naar de shop maar dat kan ik niet tegen je zeggen want je moeder zit naast jequote:
quote:Op zondag 25 december 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet zo eigenlijk ook nog ff naar de shop maar dat kan ik niet tegen je zeggen want je moeder zit naast je
o ja ik kreeg ook pakketquote:Op zondag 25 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Gratis grinder, vloei, tip, aansteker en spacecake gekregen van de coffeeshop.
Klinkt als mijn normale werkdagenquote:Op zondag 25 december 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
ben gewoon geen reet aan t doen en ligt hier kei veel eten en 200% uitbetaald
wat een leven
[..]
Ik moet zo eigenlijk ook nog ff naar de shop maar dat kan ik niet tegen je zeggen want je moeder zit naast je
[..]
Is goed man succesquote:Op zondag 25 december 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk dat k voor 8 uur ff heen moet
Gewoon elkaar appen joh. Maar waar ga je smoken dan?quote:Op zondag 25 december 2016 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar? Ik wil ookquote:Op zondag 25 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Op de wc of haar slaapkamerquote:Op zondag 25 december 2016 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon elkaar appen joh. Maar waar ga je smoken dan?
goddomme waar?quote:Op zondag 25 december 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |