kloptquote:Op zondag 25 december 2016 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, maar Marokkaans is niet het zelfde als islamitisch toch?
yup heb me wel beetje ingelezen. Maar geen dip spreekt me wel aan :pquote:Op zondag 25 december 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ait hopelijk wordt het vet. is wat trippyer dan x en 4fmp enzo
Genoeg mocro's op mijn werk die lam zijn op bedrijfsfeestjes.quote:
ok cool, goed dat je hebt gechecktquote:Op zondag 25 december 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yup heb me wel beetje ingelezen. Maar geen dip spreekt me wel aan :p
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)quote:
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.quote:
het zijn net mensenquote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
grappigste vind ik nog van die mocro boys die drugs doen of dealen, drinken neuken etc maar dan wel neerkijken op meiden die hetzelfde doen en een maagd willen.
Ik heb dat nooit. Voor mij zijn vrouw en man gelijk op elke manier.quote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
grappigste vind ik nog van die mocro boys die drugs doen of dealen, drinken neuken etc maar dan wel neerkijken op meiden die hetzelfde doen en een maagd willen.
Welke?quote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef Montelly het volgende:
Probeer skype werkend te krijgen, heb al 100x .exe gedownload en elke keer dezelfde foutmelding.
met die mensen ben ik opgegroeidquote:Op zondag 25 december 2016 19:54 schreef Crip het volgende:
o ja man moet wel ff actiequote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)
[..]
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.
Nu moet ik weer een goede baan zoeken voor het komende half jaar
Heb je een P in beveiliging gehaald na een 21+ toets?quote:Op zondag 25 december 2016 19:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Meer een ewrisch en hizjenai (Taza)
[..]
Niet veel, deed jaartje Psychologie aan de UU en half werken maar ben gestopt sinds juni.
Nu moet ik weer een goede baan zoeken voor het komende half jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |